{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX 750ES [DØDT LEJE] 1984

1.871 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GSX 750ES [DØDT LEJE]

Årgang:
1984
Motor:
Motortype:
Luftkølet 4-takts, 747cc inline-fire

Ventiler:
DOHC, fire ventiler per cylinder
Ventil størrelser:
25 og 21 mm (1,0 og 0,8 i)
Boring x slaglængde:
67 x 53 mm (2,64 x 2,09 tommer)
Kompressionsforhold:
9,6: 1
Største drejningsmoment:
66,6 Nm (6,6 kpm) / 8,500 rpm
Karburatorantal:
32mm Mikuni CV x 4
Elektrisk system:
12V, 310W DC generator
Starter system:
Elstart
Smøremidler type:
Våd sump
Kobling type:
Våd flere plader, coil spring
Transmission type:
5-trins = (5 gear)

Primær Drive Ratio:
1,895: 1
Sekundær Drive Ratio:
3,071: 1
Gear Ratio: 1. gear
2,50
2. gear
1,75
3. gear
1,37
4. gear
1,13
5 hastighed
0,96

Kæde:
O-ring

Stående til 400 m (0,2 mile): 12,52 s, målt

Termilar hastighed, 1000 m (0,6 mile): 195 km / t (121 mph)
Brændstofforbrug, 80 km / t (50 mph): 3,5 l/100 km, målt
Brændstofforbrug, 100 km / t (62 mph):
5,1 l/100 km, målt
Brændstofforbrug, gennemsnit: 5,5 l/100 km, målt
Brændstoftank kapacitet:
19,5 liter (5.2/4.3 USA / UK gal.)

Benzindreven som de fleste andre mc'ere,
manual råder til octan 85-95.

Beregnet drift radius på en fuld tank: 330 km (205 miles)
Hestekræfter
Maksimal udgangseffekt:
84 hk (61,5 kW) / 9,500 rpm (fabrik)
Vægt/kraft forhold 2,41 kg/hk

Ca. 90 med LASER potte.
Fælge
Forhjul:
Cast legering hjul, 2.15x16
Baghjul:
Cast legering hjul, 2.50x17

Baghjulsophæng: Hydrauliske, Full-Floater
Hydraulisk, Anti-dyk
Dæk
Fra 17/5 2010 nye Bridgestone dæk:
For: 100/90-16 på 2,15" fælg.
Bag: 120/90-17 på 2,50" fælg.
Topfart
Tophastighed: 209 km / t (130 mph) fabrik
Målt til 210km / t med GPS af tidligere ejer.
Tuning
(LASER udstødning 5hk ekstra, hvis man kan kalde det tuning)
Styling
Totallængde:
2 155 mm (84,8 tommer)
Samlet bredde:
765 mm (30,1 tommer)
Samlet højde:
1 260 mm (49,6 tommer)
Akselafstand:
1 480 mm (58,3 tommer)
Vej til mc:
155 mm (6,1 in)
Siddehøjde:
780 mm (30,7 tommer)
Tør vægt:
210 kg (462 lbs)

Forlygte type:
55/60W H4 halogen

Nye små trekantede højre og venstre blinklys (ser bedre ud end de originale store firkantede, efter min mening)

4i1 udstødning med LASER potte

Nyt kåbeglas monteres snart.

Har tænkt mig at få kåben malet om, til noget kombi mellem originalfarve og mørkeblå. Da kåben er slidt hvor man sidder med lårene.
Ekstraudstyr
2-vejs alarm
Bemærkninger
Nypris tilbage i 80erne var 52300,-
Sætter både billeder ind af før og efter jeg fik den.
Fik blandt andet pudset udstødningsrør og benzindæksel op,
så det skinner betydeligt mere nu, fik alt det gule/orange og sorte væk.

En lækker og behagelig maskine og den lyder især godt omkring de 4000-5000 omdr i 5 gear (100-130km/t). Har kørt tanken tom uden stop og fik ikke ondt i røven, ca 330km.
Man sidder let foroverbøjet og glaskåbe tager den værste vind fra brystet.
Alt i alt en rigtig lækker maskine, især efter oppudsning viste sig en hel anden maskine.

Bruger den til og fra Odense - Svendborg i hverdagen.
Kommentér på:
Suzuki GSX 750ES [DØDT LEJE]
Annonce