Triumph Street Triple 675 [Tidl. motorcykel] 2008
5.759 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
27 Kommentarer
Triumph Street Triple 675
Årgang:
2008
Motor:
3-cylindret, vandkølet 4-takts rækkemotor.
2 overliggende kædetrukne knastaksler 4 ventiler pr. cyl.
Multipoint indsprøjtning med 44 mm. spjældhuse.
Slagvolumen: 674,8 cc. Boring x slag 74 x 52,3 mm.
Kompressionsforhold: 12,65:1
Boring x slaglængde: 74 x 52.3 mm.
Transmission: 6-trins gearkasse.
Flerpladet kobling i oliebad.
Kædetræk.
2 overliggende kædetrukne knastaksler 4 ventiler pr. cyl.
Multipoint indsprøjtning med 44 mm. spjældhuse.
Slagvolumen: 674,8 cc. Boring x slag 74 x 52,3 mm.
Kompressionsforhold: 12,65:1
Boring x slaglængde: 74 x 52.3 mm.
Transmission: 6-trins gearkasse.
Flerpladet kobling i oliebad.
Kædetræk.
Hestekræfter
107 hk. 79 kW. ved 11.700 o/min. (maks. 13.000 o/min.)
Moment: 68 Nm. ved 9.200 o/min.
Moment: 68 Nm. ved 9.200 o/min.
Fælge
5 egeret støbt alu.
For: 17x3.50"
Bag: 17x5.50"
For: 17x3.50"
Bag: 17x5.50"
Dæk
For: 120/70ZR17 Bridgestone Battlax Sport Touring T31.
Bag: 180/55ZR17 Bridgestone Battlax Sport Touring T31.
Bag: 180/55ZR17 Bridgestone Battlax Sport Touring T31.
Topfart
(Fra MC-REVYEN)
Topfart: 225 km/h.
Acc. 0-100 3,5 sek.
Topfart: 225 km/h.
Acc. 0-100 3,5 sek.
Tuning
Org. Triumph Arrow titaniums Slip-On
Motorstyring er omprogrammeret med Triumph's map som er tilpasset udstødningssystemet.
Motorstyring er omprogrammeret med Triumph's map som er tilpasset udstødningssystemet.
Styling
Org. Triumph ekstraudstyr.
RK GB525KRX guldkæde.
Renthal alu bagtandhjul.
Carbon tankpad.
Union Jack ventilhætter.
Weiser Motorrad LED insatser i org. blink.
OSRAM Night Breaker H7
RK GB525KRX guldkæde.
Renthal alu bagtandhjul.
Carbon tankpad.
Union Jack ventilhætter.
Weiser Motorrad LED insatser i org. blink.
OSRAM Night Breaker H7
Ekstraudstyr
Triumph Arrow Slip-On system
Triumph fly screen med tonet visir.
Triumph bellypan.
Triumph hugger.
Triumph gel seat - Dual.
Triumph seat cowl.
Triumph carbon kædeskærm.
Triumph carbon shark fin.
Triumph klarglas baglygte.
Triumph sort anodiseret alu. bremsevæskebeholder bag.
Triumph rød anodiseret alu. olieprop og oilepind.
Triumph sorte justerbare alugreb kort model.
Triumph tail pack taske.
Triumph Daytona 2010, Kayaba monodæmperenhed med justerbar kompression høj og lav hastighed og retur dæmpning.
Evotech-Performance køler beskytter.
Evotech-Performance løftebobins på bagsvinger.
Evotech-Performance styrender.
Carbon forskærmsforlænger.
Cardo scala-rider Bluetooth headset .
60 mm. spejlforlængere. Ser ikke alt for smart ud! Men nu kan man da se noget i 2/3 af spejlet uden at flytte armen.
Bagløfter og frontløftere til kronrør (af Tsvansen's det billigste).
Triumph fly screen med tonet visir.
Triumph bellypan.
Triumph hugger.
Triumph gel seat - Dual.
Triumph seat cowl.
Triumph carbon kædeskærm.
Triumph carbon shark fin.
Triumph klarglas baglygte.
Triumph sort anodiseret alu. bremsevæskebeholder bag.
Triumph rød anodiseret alu. olieprop og oilepind.
Triumph sorte justerbare alugreb kort model.
Triumph tail pack taske.
Triumph Daytona 2010, Kayaba monodæmperenhed med justerbar kompression høj og lav hastighed og retur dæmpning.
Evotech-Performance køler beskytter.
Evotech-Performance løftebobins på bagsvinger.
Evotech-Performance styrender.
Carbon forskærmsforlænger.
Cardo scala-rider Bluetooth headset .
60 mm. spejlforlængere. Ser ikke alt for smart ud! Men nu kan man da se noget i 2/3 af spejlet uden at flytte armen.
Bagløfter og frontløftere til kronrør (af Tsvansen's det billigste).
Bemærkninger
Farve: Roulette Green.
Gitterramme i støbt alu. Medbærende motor.
Kayaba USD forgaffel 41 mm. 120 mm. vandring.
Alu-svinggaffel med Daytona 2010 monodæmperenhed.
Forbremser: 2 stk. 308 mm. skiver med flydende ophæng, 2-stemplede flydende Nissin calipre.
Bagbremse: 220 mm. skive fast ophængt, 1-stemplet flydende Nissin caliper.
Mål og vægt:
Totallængde: 2.000 mm.
Bredde: 750 mm.
Højde: 1.165 mm.
Sædehøjde: 810 mm.
Akselafstand: 1.390 mm.
Kronrørsvinkel: 65,7 grader
Efterløb: 95,3 mm.
Tankkapacitet: 17,4 L.
Egenvægt: 167 kg.
Køreklar vægt: 189 kg.
El-anlæg:
Batteri:12 V. 8 Ah.
Generator:12 V. 33,5 A ved 4.000 o/min.
Registreret første gang 12-09-2008
Købt privat d. 26-05-2010 kørt 1.837 km.
2010 sæsonafslutning kørt 4.244 km.
2011 sæsonafslutning kørt 9.584 km.
2012 sæsonafslutning kørt 12.644 km.
2013 sæsonafslutning kørt 14.540 km.
2014 sæsonafslutning kørt 16.150 km.
2015 sæsonafslutning kørt 16.799 km.
2016 sæsonafslutning kørt 17.342 km.
2017 sæsonafslutning kørt 17.810 km.
2018 sæsonafslutning kørt 18.180 km.
2019 sæsonafslutning kørt 19.970 km.
2020 sæsonafslutning kørt 20.588 km.
2021 sæsonafslutning kørt 20.928 km.
2022 sæsonafslutnkng kørt 20.928 km.
2023 sæsonafslutnkng kørt 21.570 km.
2024 solgt kørt 21.637 km.
Kan heldigvis forsikres som en touringcykel. :-)
Mange vil måske mene den er lidt for speciel med sine to forkromede traktorforlygter.
Men efter de første par kilometer er det fuldstændig ligegyldigt, for man er solgt pga. lyden, det gode moment og dens utrolige letkørthed.
I øvrigt så lyser de rigtig godt sådan et par Massey Ferguson H4 lygter !
Gitterramme i støbt alu. Medbærende motor.
Kayaba USD forgaffel 41 mm. 120 mm. vandring.
Alu-svinggaffel med Daytona 2010 monodæmperenhed.
Forbremser: 2 stk. 308 mm. skiver med flydende ophæng, 2-stemplede flydende Nissin calipre.
Bagbremse: 220 mm. skive fast ophængt, 1-stemplet flydende Nissin caliper.
Mål og vægt:
Totallængde: 2.000 mm.
Bredde: 750 mm.
Højde: 1.165 mm.
Sædehøjde: 810 mm.
Akselafstand: 1.390 mm.
Kronrørsvinkel: 65,7 grader
Efterløb: 95,3 mm.
Tankkapacitet: 17,4 L.
Egenvægt: 167 kg.
Køreklar vægt: 189 kg.
El-anlæg:
Batteri:12 V. 8 Ah.
Generator:12 V. 33,5 A ved 4.000 o/min.
Registreret første gang 12-09-2008
Købt privat d. 26-05-2010 kørt 1.837 km.
2010 sæsonafslutning kørt 4.244 km.
2011 sæsonafslutning kørt 9.584 km.
2012 sæsonafslutning kørt 12.644 km.
2013 sæsonafslutning kørt 14.540 km.
2014 sæsonafslutning kørt 16.150 km.
2015 sæsonafslutning kørt 16.799 km.
2016 sæsonafslutning kørt 17.342 km.
2017 sæsonafslutning kørt 17.810 km.
2018 sæsonafslutning kørt 18.180 km.
2019 sæsonafslutning kørt 19.970 km.
2020 sæsonafslutning kørt 20.588 km.
2021 sæsonafslutning kørt 20.928 km.
2022 sæsonafslutnkng kørt 20.928 km.
2023 sæsonafslutnkng kørt 21.570 km.
2024 solgt kørt 21.637 km.
Kan heldigvis forsikres som en touringcykel. :-)
Mange vil måske mene den er lidt for speciel med sine to forkromede traktorforlygter.
Men efter de første par kilometer er det fuldstændig ligegyldigt, for man er solgt pga. lyden, det gode moment og dens utrolige letkørthed.
I øvrigt så lyser de rigtig godt sådan et par Massey Ferguson H4 lygter !
Triumph Street Triple 675
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 2 Svar: 24
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 3
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
Shark fin er den kædeafskærmning der sidder på undersiden af bagsvingeren.
Du skal ikke købe gel sædet pga. siddekomforten !
Faktisk sidder jeg mest behageligt på org. sædet og ja det kræver nogle pauser for polstringen er ikke for tyk !
De custom made sæder jeg har set på nettet, ser også ud til at være væsentlig tykkere polstret.
f.eks:
http://www.motorcycledaily.com/2013/03/have-a-seat-two-ways-to-bolt-on-comfort/
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 32
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 3
Hvad er din vurdering af gel-sædet? Overvejer at skifte sæde, da røven skriger på pause efter mindre end en times kørsel.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 36
livet er for kort til at slå græs på den "almindelige" måde..
især når man ka køre mc istedet
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
De er rigtig sjove de "små" der
Reddi' fin maskin
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
.
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 3
den er bare i orden den bike mvh hans
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2
Fed farve du har på maskinen
en høj herfra
jun 2011
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 66
....:O)
jul 2011
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 247
triumph har en fed lyd den må høres en dag på langelinje.. hehe
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1
...men absolut najs maskine.
jun 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 4
Ja det er jo en lidt anden mc end min, men pengene var sku ikk elige til sådan en model. ;0)
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
.
aug 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 24
du får en E-Høj fra mig og sej motorcykler
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
Ja fik lyst til at prøve noget anderledes. Har et fantastisk bundtræk motorstørrelsen taget i betragtning !
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 15
til din engelske delikatesse, den er faktisk flot og en fed farve
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
-
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 161
er altid velkommen;-) Fed cykel.
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 212
Den er virkelig fin
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 76 Svar: 264
velkommen til
høj her fra.
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 11
Den er sku for fed
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
Man smiler fra øre til øre når man kører rundt på den.
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 23
er noget af det sjoveste jeg har prøvet, imponeret over den motor,, og lyden...
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
For den hurtige optagelse i galleriet.