Suzuki Sv1000S Solgt 2014 [Tidl. motorcykel] 2010
4.446 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Sv1000S Solgt 2014
Årgang:
2010
Motor:
2-cylindret vandkølet
4-takts v-motor med 2x2 overliggende knastaksler med kombineret kæde tandhjulstræk.
4 ventiler pr.cyl.
Boring:98,0mm.
Slaglængde 66,0mm.
Slagvolumen 996ccm.
Kompression: 11,3:1.
Indsprøjtning med 2 stk. 52mm spjældhuse.
4-takts v-motor med 2x2 overliggende knastaksler med kombineret kæde tandhjulstræk.
4 ventiler pr.cyl.
Boring:98,0mm.
Slaglængde 66,0mm.
Slagvolumen 996ccm.
Kompression: 11,3:1.
Indsprøjtning med 2 stk. 52mm spjældhuse.
Hestekræfter
Maks effekt 124hk(91kw) ved 9200 omd/min.
Maks. Moment: 102 Nm ved 7500 omd/min.
Maks. Moment: 102 Nm ved 7500 omd/min.
Fælge
For: Sort 17"x3,50".
Bag: sort 17"x5,50"
Bag: sort 17"x5,50"
Dæk
For:120/70 ZR17
Bag:180/55 ZR17
Michelin Pilot Road 2CT
Bag:180/55 ZR17
Michelin Pilot Road 2CT
Topfart
130 Km/t
Tuning
Ixil Euroline Inox potter
og til vinter et K&n luftfilter
og til vinter et K&n luftfilter
Styling
fuldkåbe
Bobbins i guld
H4 bi-xenon kit 6000K
Rizoma - Nummer pladeholder
Rizoma - Blinklys - Avio 21 guld
Rizoma - Sport line Håndtag sort
Rizoma - Styrender sort
Bobbins i guld
H4 bi-xenon kit 6000K
Rizoma - Nummer pladeholder
Rizoma - Blinklys - Avio 21 guld
Rizoma - Sport line Håndtag sort
Rizoma - Styrender sort
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Har lige købt den her den 17/6 2010 hos Larsenmotorcykler i lystrup
se også : http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=224475&ipc=685770
2007 SV1000S
Du har ikke levet, før du har fremskyndet hårdt ud af et hjørne på en Suzuki SV1000S. Dens vandkølede, 90-graders V-twin motor belønninger du med en uhyrlig bølge af drejningsmoment og en utrolig bred effektområde. Den nye SV1000S er bygget til at blive uden tvivl den mest spændende V-twin sport cykel, du nogensinde har redet ned en twisty vej.
Den SV1000S har håndtering at matche sin imponerende motor. Med teknologisk avancerede chassis og affjedring, giver det en fantastisk kombination af præcise køreegenskaber, solid stabilitet og hele dagen kørekomfort. Og for at øge sin alsidighed, forgaflen og enlige piggyback-reservoir støddæmper er fuldt justerbare, så du kan tune dem, så de passer en række veje og ridning stilarter.
Features:
Engine Features
• Maksimal motorens præstationer med 11.6:1 kompressionsforhold, 54mm gasspjæld organer, kort AirBox indløb tube, optimal cam timing og to lufttryk sensorer per cylinder for mere præcise brændstofindsprøjtning lydstyrkeregulering
• Væske-afkølet, 996cc 90 graders V-twin, DOHC 8-ventiler - tuned for ekstraordinær lav-til-midten rpm gasspjæld respons og moment
• Elektronisk brændstofindsprøjtning system byder på Suzuki Dual Throttle Valve System (SDTV) - fastholder optimal lufthastighed i indtaget tarmkanalen til jævn lav-til-midten rpm gasspjæld respons og højt drejningsmoment output - omfatter Auto Fast Tomgang System (AFIS)
• 32-bit ECM med 22-udløser pole rpm sensor, giver mere præcis styring af fortænding og injektor operation for hver cylinder
• Stor, 54mm gasspjæld organer fodret med en 9,0 liter AirBox med en flad luftfilter for nem vedligeholdelse
• Impuls-Lufttilførselssystemet (PAIR) hjælper med at reducere emissioner og Californien model er udstyret med katalysator i udstødningen til at reducere emissionerne
• Semi-gear drevet ventilsystem forenkler vedligeholdelse og minimerer cam kædehjul størrelse og motor højde for optimal motor placering
• Let shim-under-bucket ventil systemet fungerer 36 mm indsugning og 33mm udstødnings ventiler fastsat til en smal 29 grad indgår ventil vinkel - producerer en kompakt forbrændingskammer og 11.6:1 kompressionsforhold
• SCEM (Suzuki Composite Electro-kemiske Material) belagte flasker minimere cylinder størrelse og forbedre varmeafledning
• Seks-trins gearkasse byder på et bredt diameter, hydraulisk drevne kobling med back-momentbegrænseren system - kobling dække indeholder en stor mængde krumtaphus pause system
• Højeffektiv flydende kølesystem for optimal motor operation temperatur - omfatter kompakte oliekøler
• Let magnesium ventil dæksler, tænding dække, og forsvarlig sløvende plast ydre kobling dække
• Attraktive rustfrit stål udstødningssystem med aluminium lydpotter tunet til at øge motorens effekt egenskaber og drejningsmoment output
Chassis Egenskaber
• Sort-malet ramme, swingarm, og hjul til mere sport udseende
• Glat halv-fairing funktioner dobbelt 60/55W forlygter med kørelys og folde spejle
• Kompakt instrument cluster omfatter analog täCH, LCD speedometer, kilometertæller / tripmeters, og temperaturmåler, plus LCD ur og lavt brændstofforbrug advarselslys
• stejlt-vinklet halesektionen huse unikke lodret stil, med stor synlighed LED baglygte og kompakt bagskærm
• Smal, letvægts aluminium truss-stil frame er konstrueret med høj vakuum die-cast proces for en mere konsekvent styrke og færre individuelle svejsede sektioner
• Lav sædehøjde og subframe position giver en behagelig siddestilling for både rytter og passager
• Støbt aluminium styr forbinde til en fuldt justerbar 46 mm, patron-stil forgaflen med 4,72 inches af hjulet rejse til sport ydeevne og en behagelig tur
• Aluminium swingarm og link-type baghjulsophæng har et fuldt justerbart piggyback stil støddæmper med 5,12 inches af hjulet rejse
• Dual front skivebremser med store 310mm rotorer og fire-stempel calipre, plus en enkelt skive bagbremse med 220mm rotor og dobbelt-stempel bageste caliper
• Let støbt aluminium hjul - F: 3,50 x 17 med 120/17 radial dæk, R: 5,5 x 17 med 180/55 bagdæk
• Stor under-sæde lagerområde, passager grab-bar-og surringsanordninger kroge
4,5 gallon brændstoftank med lav brændstof advarselslys
Fra pressemeddelelsen:
2007 SUZUKI SV MODELLER
For mange ryttere lyden og fornemmelsen af en sport V-twin motorcykel er den eneste vej at gå. En løs udstødning notat kombineret med enestående drejningsmoment og adræt handling er de primære årsager så mange ryttere vælger to flasker i stedet for fire. Den prisbelønnede SV650 og SV650S give et godt udgangspunkt for nye ryttere, men med nok ydelse til at holde selv erfarne ryttere smilende. De større SV1000S giver endnu større ydeevne, men med alle de high-tech funktioner og ydeevne, som Suzuki er kendt for.
2007 SUZUKI SV1000S
Den Suzuki SV1000S er bygget til den rytter, der craves lyden og fornemmelsen af en sporty V-twin maskine.
Den gennemprøvede 996cc V-twin motor kombineret med en stiv og let aluminium chassis, og glat halv fairing og hale sektion skabe den perfekte V-twin sport maskine.
Den kraftfulde V-twin er en klassisk big-bar, kort-takts motor udnytte dobbelt overliggende knastaksler, fire ventiler hoved og en boring og slaglængde af 98.0mm x 66.0mm. Stempler er smedet aluminiumslegering med korte håndled knappenåle og klip-away sider for mindre frem masse. Kompressionsforhold er fastsat til 11.6:1 for optimal forbrænding og 54mm brændstofindsprøjtning gasspjæld organer giver en stabil kost af brændstof til den højtydende maskine. To shotpeened krom-Moly stål plejlstænger arbejde side om side på en enkelt krumtapaksel tidsskrift og to plain vigtigste lejer støtte en kort stiv krumtapakslen for optimal ydelse og drejningsmoment.
En avanceret trykstøbt aluminium-legering truss-stil frame huse V-twin motor og er velsignet med letvægts, maksimal stivhed og upåklagelig produktionskvalitet. Forgafler er tre-vejs justerbart 46mm patron gafler producerer 4,5 inches af hjulet rejse. En aluminiumlegering swingarm er tilsluttet en fuldt justerbare enkelt piggyback reservoir bageste stød og giver 5,12 inches af baghjul rejse.
Et par modstandere fire stempel calipre gribende dobbelt 310mm forbremse rotorer give SV1000S med enestående evne til at stoppe og kontrol, mens en enkelt dobbelt-stempel caliper skivebremse supplerer bremser bagpå. Hjulene er 17 tommer aluminiums alufælge, begge iført radialdæk for optimal håndtering og performance.
Den SV1000S idræt en glat halv fairing, komplet med dobbelt multi-reflektor forlygter flankeret af mindre kørelys. Klip på cykelstyr føje til sporty udseende og fornemmelse for SV rytter og en vedligeholdelsesfri LED baglygte er monteret under en vinklet tailsection.
Den SV1000S benytter en kompakt instrument cluster ligner en analog omdrejningstæller, digital LCD, speedometer, kilometertæller / tripmeter, kølervæske temperaturmåler, ur og lavt brændstofforbrug indikator.
SPECIFIKATIONER:
Motor: 996, fire-takts, vandkølet, 90 graders V-Twin, DOHC, 8-ventiler, TSCC
Boring Slaglængde: 98,0 x 66.0mm
Compression Ratio: 11.6:1
Brændstof System: Fuel Injection
Smøring: Våd Sump
Tænding: Digital / Transistorized
Transmission: 6-Speed
Final Drive: 530 Chain
Totallængde: 2085mm (82,1 tommer)
Samlet Bredde: 745mm (29,3 tommer)
Samlet Højde: 1170mm (46,1 tommer)
Seat Højde: 800mm (31,5 tommer)
Frihøjde: 150mm (5,9 tommer)
Akselafstand: 1430mm (56,3 tommer)
Tør Vægt: 186 kg (410 lbs.) 187 kg (412 lbs.) CA model
Suspension Front: Teleskop, patron-type, justerbar preload, justerbar kompression & rebound dæmpning
Suspension Rear: Link-type, justerbar preload, justerbar kompression & rebound dæmpning
Bremser Front: Dual hydraulisk disc
Bremser Bag: Enkelt hydraulisk disc
Dæk Front: 120/70 ZR-17
Dæk Bag: 180/55 ZR-17
Brændstof Tank Kapacitet: 17 liter (4,5 gal.)
Farve: Sort
se også : http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=224475&ipc=685770
2007 SV1000S
Du har ikke levet, før du har fremskyndet hårdt ud af et hjørne på en Suzuki SV1000S. Dens vandkølede, 90-graders V-twin motor belønninger du med en uhyrlig bølge af drejningsmoment og en utrolig bred effektområde. Den nye SV1000S er bygget til at blive uden tvivl den mest spændende V-twin sport cykel, du nogensinde har redet ned en twisty vej.
Den SV1000S har håndtering at matche sin imponerende motor. Med teknologisk avancerede chassis og affjedring, giver det en fantastisk kombination af præcise køreegenskaber, solid stabilitet og hele dagen kørekomfort. Og for at øge sin alsidighed, forgaflen og enlige piggyback-reservoir støddæmper er fuldt justerbare, så du kan tune dem, så de passer en række veje og ridning stilarter.
Features:
Engine Features
• Maksimal motorens præstationer med 11.6:1 kompressionsforhold, 54mm gasspjæld organer, kort AirBox indløb tube, optimal cam timing og to lufttryk sensorer per cylinder for mere præcise brændstofindsprøjtning lydstyrkeregulering
• Væske-afkølet, 996cc 90 graders V-twin, DOHC 8-ventiler - tuned for ekstraordinær lav-til-midten rpm gasspjæld respons og moment
• Elektronisk brændstofindsprøjtning system byder på Suzuki Dual Throttle Valve System (SDTV) - fastholder optimal lufthastighed i indtaget tarmkanalen til jævn lav-til-midten rpm gasspjæld respons og højt drejningsmoment output - omfatter Auto Fast Tomgang System (AFIS)
• 32-bit ECM med 22-udløser pole rpm sensor, giver mere præcis styring af fortænding og injektor operation for hver cylinder
• Stor, 54mm gasspjæld organer fodret med en 9,0 liter AirBox med en flad luftfilter for nem vedligeholdelse
• Impuls-Lufttilførselssystemet (PAIR) hjælper med at reducere emissioner og Californien model er udstyret med katalysator i udstødningen til at reducere emissionerne
• Semi-gear drevet ventilsystem forenkler vedligeholdelse og minimerer cam kædehjul størrelse og motor højde for optimal motor placering
• Let shim-under-bucket ventil systemet fungerer 36 mm indsugning og 33mm udstødnings ventiler fastsat til en smal 29 grad indgår ventil vinkel - producerer en kompakt forbrændingskammer og 11.6:1 kompressionsforhold
• SCEM (Suzuki Composite Electro-kemiske Material) belagte flasker minimere cylinder størrelse og forbedre varmeafledning
• Seks-trins gearkasse byder på et bredt diameter, hydraulisk drevne kobling med back-momentbegrænseren system - kobling dække indeholder en stor mængde krumtaphus pause system
• Højeffektiv flydende kølesystem for optimal motor operation temperatur - omfatter kompakte oliekøler
• Let magnesium ventil dæksler, tænding dække, og forsvarlig sløvende plast ydre kobling dække
• Attraktive rustfrit stål udstødningssystem med aluminium lydpotter tunet til at øge motorens effekt egenskaber og drejningsmoment output
Chassis Egenskaber
• Sort-malet ramme, swingarm, og hjul til mere sport udseende
• Glat halv-fairing funktioner dobbelt 60/55W forlygter med kørelys og folde spejle
• Kompakt instrument cluster omfatter analog täCH, LCD speedometer, kilometertæller / tripmeters, og temperaturmåler, plus LCD ur og lavt brændstofforbrug advarselslys
• stejlt-vinklet halesektionen huse unikke lodret stil, med stor synlighed LED baglygte og kompakt bagskærm
• Smal, letvægts aluminium truss-stil frame er konstrueret med høj vakuum die-cast proces for en mere konsekvent styrke og færre individuelle svejsede sektioner
• Lav sædehøjde og subframe position giver en behagelig siddestilling for både rytter og passager
• Støbt aluminium styr forbinde til en fuldt justerbar 46 mm, patron-stil forgaflen med 4,72 inches af hjulet rejse til sport ydeevne og en behagelig tur
• Aluminium swingarm og link-type baghjulsophæng har et fuldt justerbart piggyback stil støddæmper med 5,12 inches af hjulet rejse
• Dual front skivebremser med store 310mm rotorer og fire-stempel calipre, plus en enkelt skive bagbremse med 220mm rotor og dobbelt-stempel bageste caliper
• Let støbt aluminium hjul - F: 3,50 x 17 med 120/17 radial dæk, R: 5,5 x 17 med 180/55 bagdæk
• Stor under-sæde lagerområde, passager grab-bar-og surringsanordninger kroge
4,5 gallon brændstoftank med lav brændstof advarselslys
Fra pressemeddelelsen:
2007 SUZUKI SV MODELLER
For mange ryttere lyden og fornemmelsen af en sport V-twin motorcykel er den eneste vej at gå. En løs udstødning notat kombineret med enestående drejningsmoment og adræt handling er de primære årsager så mange ryttere vælger to flasker i stedet for fire. Den prisbelønnede SV650 og SV650S give et godt udgangspunkt for nye ryttere, men med nok ydelse til at holde selv erfarne ryttere smilende. De større SV1000S giver endnu større ydeevne, men med alle de high-tech funktioner og ydeevne, som Suzuki er kendt for.
2007 SUZUKI SV1000S
Den Suzuki SV1000S er bygget til den rytter, der craves lyden og fornemmelsen af en sporty V-twin maskine.
Den gennemprøvede 996cc V-twin motor kombineret med en stiv og let aluminium chassis, og glat halv fairing og hale sektion skabe den perfekte V-twin sport maskine.
Den kraftfulde V-twin er en klassisk big-bar, kort-takts motor udnytte dobbelt overliggende knastaksler, fire ventiler hoved og en boring og slaglængde af 98.0mm x 66.0mm. Stempler er smedet aluminiumslegering med korte håndled knappenåle og klip-away sider for mindre frem masse. Kompressionsforhold er fastsat til 11.6:1 for optimal forbrænding og 54mm brændstofindsprøjtning gasspjæld organer giver en stabil kost af brændstof til den højtydende maskine. To shotpeened krom-Moly stål plejlstænger arbejde side om side på en enkelt krumtapaksel tidsskrift og to plain vigtigste lejer støtte en kort stiv krumtapakslen for optimal ydelse og drejningsmoment.
En avanceret trykstøbt aluminium-legering truss-stil frame huse V-twin motor og er velsignet med letvægts, maksimal stivhed og upåklagelig produktionskvalitet. Forgafler er tre-vejs justerbart 46mm patron gafler producerer 4,5 inches af hjulet rejse. En aluminiumlegering swingarm er tilsluttet en fuldt justerbare enkelt piggyback reservoir bageste stød og giver 5,12 inches af baghjul rejse.
Et par modstandere fire stempel calipre gribende dobbelt 310mm forbremse rotorer give SV1000S med enestående evne til at stoppe og kontrol, mens en enkelt dobbelt-stempel caliper skivebremse supplerer bremser bagpå. Hjulene er 17 tommer aluminiums alufælge, begge iført radialdæk for optimal håndtering og performance.
Den SV1000S idræt en glat halv fairing, komplet med dobbelt multi-reflektor forlygter flankeret af mindre kørelys. Klip på cykelstyr føje til sporty udseende og fornemmelse for SV rytter og en vedligeholdelsesfri LED baglygte er monteret under en vinklet tailsection.
Den SV1000S benytter en kompakt instrument cluster ligner en analog omdrejningstæller, digital LCD, speedometer, kilometertæller / tripmeter, kølervæske temperaturmåler, ur og lavt brændstofforbrug indikator.
SPECIFIKATIONER:
Motor: 996, fire-takts, vandkølet, 90 graders V-Twin, DOHC, 8-ventiler, TSCC
Boring Slaglængde: 98,0 x 66.0mm
Compression Ratio: 11.6:1
Brændstof System: Fuel Injection
Smøring: Våd Sump
Tænding: Digital / Transistorized
Transmission: 6-Speed
Final Drive: 530 Chain
Totallængde: 2085mm (82,1 tommer)
Samlet Bredde: 745mm (29,3 tommer)
Samlet Højde: 1170mm (46,1 tommer)
Seat Højde: 800mm (31,5 tommer)
Frihøjde: 150mm (5,9 tommer)
Akselafstand: 1430mm (56,3 tommer)
Tør Vægt: 186 kg (410 lbs.) 187 kg (412 lbs.) CA model
Suspension Front: Teleskop, patron-type, justerbar preload, justerbar kompression & rebound dæmpning
Suspension Rear: Link-type, justerbar preload, justerbar kompression & rebound dæmpning
Bremser Front: Dual hydraulisk disc
Bremser Bag: Enkelt hydraulisk disc
Dæk Front: 120/70 ZR-17
Dæk Bag: 180/55 ZR-17
Brændstof Tank Kapacitet: 17 liter (4,5 gal.)
Farve: Sort

Suzuki Sv1000S Solgt 2014
jul 2011
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 1
Så kom der en høj herfra. Fed cykel!
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Godt med beskrivelse af MCèn er altid spændende læsning
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 8
høj fra mig, fin sv´er du har der, men på med nogen Ixil potter så lyder den såååååå fed... kig ind og se min kawa
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 28 MC-er: 8 Emner: 107 Svar: 146
Det har alle dage været en flot maskine...meeeeen få så de potter lagt op
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2
ny potter fuck de spiller en fed musik
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 113
Tak for stemmen på min busa, du får lige en høj herfra...
Kig ud i klubben !
Mvh
Peter
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 15
Fin mc men de potter - den maskine fortjæner nogle potter der kan gøre den V-Twin motor sin berettigelse der kan jo komme jordens bedste lyd ud af den motor - god sommer og god fornøjelse :o)
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 343
cykel og flot farve
Kig forbi
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 76 Svar: 264
med svinet, men tror du skal have nogle nummer på den plade hehe.
høj her fra.
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
velkommer til fin cykel,, es for bi min. høj sendt
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 28
Rigtig Fed cykel meeennn grimme Potter
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 604
Velkommen til
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2
.
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 10 Emner: 78 Svar: 229