Yamaha xv750 1984
1.815 visninger
|
Oprettet:
Yamaha xv750
Årgang:
1984
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts luftkølet V-motor med 2 overliggende knastaksler. 2 ventiler pr. cylinder
Hestekræfter
Ydelse: 61 hk (45,0 kw) ved 7000 o/m
Fælge
Hjul For: 3,50 x 19
Hjul Bag: 130/90 x 16
Hjul Bag: 130/90 x 16
Dæk
Topfart
120 km/t med mig på nakken ;o)
Tuning
ingen
Styling
Special edition
Fremrykkersæt
special styr
tændingsnøgle flyttet ned på siden
special maling:
grundet med hvid.
malet med sort.
felter malet op med sølv
det hele er sprøjtet med read candy
adskillige lag lak til alt var glat.
Fremrykkersæt
special styr
tændingsnøgle flyttet ned på siden
special maling:
grundet med hvid.
malet med sort.
felter malet op med sølv
det hele er sprøjtet med read candy
adskillige lag lak til alt var glat.
Ekstraudstyr
Led sideblink
Bemærkninger
min første cykel :0)

Yamaha xv750
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 16
samlet færdig i dag og har kørt første tur... love it
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 16
Nu bliver dyret sku skruet sammen igen, det går en smule langsom da jeg mangler lidt stumper, saddel, baglygte, svinghjul etc.... Pisse træls når det er vejr til at køre på vejen!
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 16
Så er tank, skjolde og skærme på vej fra maleren
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 16
nu står maskinen skildt ad og delene er på vej til maler....
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 16
okay jeg kigger lidt på det, var faktisk ikke klar over der var så meget historie og at det er en klassiker som selv T-hansen sælger dele til :o)
tror mit begynderheld har været okay på cykel købet
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 43 MC-er: 6 Emner: 23 Svar: 145
din er en se (special edition) ligesom begge mine var, de har monoaffjedring, Virago ha alm dæmpere
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 16
tak for velkomsten
der er altså okay smæk på den i første gear når man drejer øret på den hehe... jeg blev i hvert fald overrasket da jeg fløj ud af indkørslen
steen
forstår ikke det med misforståelsen "se" og ikke Virago ?
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 48
Fin gammel bike..... Man sidder garanteret godt, på det sæde
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 43 MC-er: 6 Emner: 23 Svar: 145
Motor: 2-cylindret, 4-takts luftkølet V-motor med 2 overliggende knastaksler. 2 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 748 cm3
Boring/Slaglængde: 83/69,2 mm/mm.
Kompression: 8,7:1.
Karburator: 2 stk, Hitachi,
Ydelse: 61 hk (45,0 kw) ved 7000 o/m
Moment: 65 Nm ved 6000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 3,48 kg pr hk.
Tophastighed: 166 km/h
Acceleration (0 - 100): Ukendt
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kardantræk.
El-system: 12 volt vekselstrøms generator. Transistor tænding.
Stel: Presset pladestel.
Affjedring For: Teleskopforgaffel.
Affjedring Bag: Mono-affjedring med justerbar fjeder/dæmpning.
Bremse For: Enkelt hydraulisk skivebremse.
Bremse Bag: Tromlebremse.
Hjul For: 3,50 x 19
Hjul Bag: 130/90 x 16
Mål og vægt: Totallængde: 223 cm. Akselafstand: 152 cm. Tankkapacitet: 12 L. Egenvægt: 212 kg.
Producent: Yamaha Motor Co.
Importør: Yamaha Motor Denmark A/S, Hestehaven 1, 5260 Odense S.
min gik ca 170 med mig på, ca 86 kg og det er en misforståelse at der er nogen der kalder det for en virago, de gamle hedder se og ikke virago
mar 2010
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 18
glæder mig til at se mange flere fotos...
kig forbi min Virago