{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Harley Davidson Road King Custom [Tidl. motorcykel] 2006

3.140 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Harley Davidson Road King Custom

Årgang:
2006
Motor:
Vibrations isoleret, 1450cc Twin Cam 88 engine
Hestekræfter
Rigeligt til at komme godt derudaf :)
Fælge
Originale
Dæk
Dunlop Harley Series - blackwall
Topfart
Har jeg ikke fundet endnu
Tuning
En lille chip
Styling
Vance&Hines store ovale potter med en lyd jeg aldrig bliver træt af.
Ekstraudstyr
Ryglæn til både passager og fører
Bemærkninger
En rigtig fed cykel og køre langt på, meeen den er heller ikke bleg for en lille smuttur :)
Kommentér på:
Harley Davidson Road King Custom
  •   29. aug 2010 Smuk cykel
    Mere er der ikke at sige.


  •   13. aug 2010 Velkommen til
    fed Road King...


  •   9. aug 2010 Du siger bare til. :O)
    Har du ting du måske godt kunne tænke dig at have på din mc som du ikke kan finde, spørgsmål om dele og hvad der passer på din model, dæk, fælge, olie, osv. så bare sig til - så skal jeg nok gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig.

    Fed Mc - og god sommer.


  •   9. aug 2010 @ Panther
    Jeg fik lige et glimt af din fede bike en dag inde ved Frank - kan det ikke passe ? Må lige sige det endnu en gang - den er bare gennemført


  •   9. aug 2010 Tak tak
    ...ja den er bare en kanon cykel, og da altdi rart at høre andre også syntes om den.

    Jeg skal da overveje det med lidt mere olie. Jeg fanger dig Fenris, hvis der dukker spørgsmål op.



  •   9. aug 2010 Velkommen
    til dig og din Konge - en supernice bike der bare kører fantastisk. Når jeg er færdig med alt det custom-pis, skal jeg også have en vejkonge.....

    Ses derude


  •   9. aug 2010 Lasse C
    Ved en RIGTIG oleikøler er der termostat på - sådan så den KUN åbne ved en vis tempertur - på den måde tager det kun den normale tid at få motorolien op i køre-temp.
    En luftkølet MC - som også tit står forkeret i benzin/luft blandning for at overholde EU-krav osv. og med stor vægt, 2 personer osv. vil KUN have godt at mere olie.
    Og på den måde kan man også strække service.
    Og med moderne fuldsyntetisk mc olie som Bel-Ray V-Twin 10/50 er opstart slid osv ikke et problem - der imod en minirals 20/50 som mange bruger er ikke god.
    Og det vil ikke tage specielt mere tid at komme op i normal køretemp. på motorolie - men det vil være langt svære at få den op i en høj temp.
    Hvorfor har store tunge biler og varevogne - meget olie - når der er biler som har samme motor størrelse har mindre. ?
    Fordi de skaber mere varme at have en dårlig vindmodstand, højt vægt, og skal trække meget vægt, starte med høj vægt osv. så kan mere olie hjælpe til at holde motor temp. nede og mekaniske problem væk.
    Og i DK har vi da også temp. over 25 - vi har da haft omkring de 30 - og vi har haft mange uger med hedebølje nu - og folk køre når det er godt vejr.
    ikke koldt - så derfor er det altid bedre at have en oliekøler og godt olie og nok af det.


  •   9. aug 2010 Med alt den olie + oliekøler må den da tage forfærdelig lang tid om at varme op. Hvad skulle fordelen i det være? Givetvis bliver temperaturen lavere med en oliekøler, men hvis man ikke har problemer med overophedning, og specielt i Danmark, så tjener det vel intet formål?

  •   9. aug 2010 Fed Mc. :O)
    Ved du godt at man kan få et andet bundkar som giver over en 1 liter motor olie mere -og dermed mindre olievarme, man kan også få trinbrææder som er lavet som oliekøler - som også giver 2 liter motorolie mere.
    Så du kan komme op på lidt over 6 liter motorolie i den - og + så har man en oliekøler oveni.


Annonce