Suzuki DL 1000 V-Strom 2008

4.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki DL 1000 V-Strom

Årgang:
2008
Motor:
2 cyl. 90 grader væskekølet V-2. 996 cc, DOHC.
Boring x slaglængde 98 mm x 66 mm.
Komp. 11,3 : 1
Hestekræfter
I flg. fabrik 98 hk v/ 7.500 omdr/m og 104 Nm v/ 6.500 omdr/m på krumtap.
Opmålt på baghjul ved FV Motor:
92,93 hk v/ 7.200 omdr/m.
Drejningsmoment 98,64 Nm v/ 5.300 omdr/m .
Fælge
Støbte, 3 eger.
19" foran
17" bag
Dæk
For: Bridgestone T 30 110/80 R 19
Bag: Bridgestone T 30 150/70 R 17
Topfart
Hmm, skal vi sige 225-230? Har gearet den ned med 4 tænder på baghjulet. Var sindssygt højgearet std.
Tuning
GiPro m/Atre,
PC III, K&N filter, luftfilterkasse modificeret ( Gennemboret som en bedre Sweizerost ) og Two Brothers Titanium potter
Er gearing tuning? Mjoeh, det er det vel? Et spørgsmål om afstemning!
Styling
Er bagagebærer med sidetasker og topbox styling?
Narh, vel?
Ekstraudstyr
Tasker, potter, luftfilter, Gearindikator, speedoHealer, mm
Bemærkninger
Dybt komfortabel og med en lyd der giver høj hår på armene. Den perfekte "Dr. Jeckyll & Mr Hyde" mc for gamle mænd. En perfekt "Autobahn-brenner"! Og temmelig effektiv på de små veje!
Kommentér på:
Suzuki DL 1000 V-Strom
  •   30. jun 2015 Hvis ikke du har haft problemer med at skarpe sving med 2.000-3.500 omdr, så har du sikkert ingen defekt kobling eller ditto skål, men der ligger stadig koblinger på forhandlernes hylder som ikke er helt 100% ok.

  •   30. jun 2015 Mnjaeh, læste om det på FB's danske V-Strom side, men har endnu ikke oplevet nogle problemer.
    Måske når den runder 100.000, eller 150.000 km?


  •   28. jun 2015 Der har været så mange problemer med koblinger på den model at fænomenet har fået sit eget navn, chudder, en sammentrækning af shudder og chatter, det var sløre i koblingen, helt fra ny af, kunne vel kaldes en konstruktionsfejl, for en ny kobling fra hylden havde det også, men ham her laver dem så de duer.

    http://www.vibefreev.com/


  •   28. jun 2015 Næh, Ingen problemer med koblingen.
    Altså, det siger jo sig selv, at en relativ stor V-2'er ikke skal køres ved ultralave omdrejninger, men ved almindelig "lige-ud-kørsel*, kan jeg sagtens ligge ved 2500 omdr/min, men skal den trække, skal vi op på min. 3000 omdr/min!
    Ellers har den bare virket, DOG undtaget generator/stator, der i efteråret valgte at drage til de evige jagtmarker ved ca 86.000 km. I skrivende stund, har den kørt 92.800 km uden øvrige problemer.. Har endnu til gode at få justeret ventiler. Det har ikke været nødvendigt endnu.


  •   25. jun 2015 Det der problem de havde med koblinger, rusken og huggen, det har du ikke mærket til?

  •   24. jul 2011 ....
    Fantastisk maskine, sådan en V-strom... jeg prøvede for sjov skyld at sidde på en hos Suzuki i Næstved og jeg havde nær købt den smiley

    den må næsten ha´ en høj...


  •   23. jun 2011 Touring
    Fin touring cykel til de langbenede ;-))
    En HØJ herfra fløj.
    Classic , - No Plastic
    Lemmy


  •   31. dec 2010 wilcome
    rigtig fed v-strom 1000 det er på min ønske-liste


Annonce