{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha YZF R 6 2008

1.744 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Kenneth K
| 45 år | Oprettet: 21. apr 2010


Yamaha YZF R 6

Årgang:
2008
Motor:
Væskekølet, 4-takt, 4 cylindret række motor, 16 ventiler, DOHC
Slagvolume 599 cc
Boring & slaglængde 67 x 42,5 mm
Kompression: 13,1:1
Hestekræfter
Med direct air: 99,6 kW (135 Hk) ved 14.500 omdrejninger.
Uden direct air: 94,9 kW (129 Hk) ved 14.500 omdrejninger.
Moment:
Med direct air: 69,1 Nm (7,05 kg-m) ved 11.000 omdrejninger.
Uden direct air: 65,8 Nm (6,71 kg-m) ved 11.000 omdrejninger.
Toppen 270 km/t
0-100 3,1 sek
Fælge
Dæk
Topfart
270 km/t er den opgivet til.
Tuning
Ram Air
Full Akapovic udstødning
Powercommander
Styling
Rizoma håndtag, greb, væskebeholdere, nummerpladeholder, blinklys, spejle, crashpads, opløftere. Sædeskal.
Ekstraudstyr
Har ikke fuldt overblik endnu, men en del udstyr er der smidt på maskinen.
Bemærkninger
En super maskine med masser af power og gode køreegenskaber. En maskine, der i bund og grund nok hører mere til banen end på gaden. :) Billeder og tekst skal nok blive opdateret når sæsonen nærmer sig. Så håber i lige bærer over med den manglende info indtil videre.
Kommentér på:
Yamaha YZF R 6
  •   9. jan 2011 Tak boys
    Tak for alle hilsnerne drenge. Og beklager hvis info er lidt forkerte. Og jeres betragtninger er taget til efterretning ang. data på maskinen, da i uden tvivl er væsentlige mere erfarne motorcyklister end jeg.:)


  •   8. jan 2011 Velkommen og hel rigtig farvevalg
    Fedt med 290 på toppen, så har der ikke været nogen grund til at bygge en R1er, der skrives nemlig kun 294 på papiret, og for at det kan opnåes, skal der helst være rygvind og hjemve.
    Men fed mc med lidt bedre billeder "MC GALLERI"

    NB! Lidt fakta:
    Væskekølet, 4-takt, 4 cylindret række motor, 16 ventiler, DOHC
    Slagvolume 599 cc
    Boring & slaglængde 67 x 42,5 mm
    Kompression: 13,1:1

    Motoreffekt:
    Med direct air: 99,6 kW (135 Hk) ved 14.500 omdrejninger.
    Uden direct air: 94,9 kW (129 Hk) ved 14.500 omdrejninger.
    Moment:
    Med direct air: 69,1 Nm (7,05 kg-m) ved 11.000 omdrejninger.
    Uden direct air: 65,8 Nm (6,71 kg-m) ved 11.000 omdrejninger.
    Toppen 270 km/t
    0-100 3,1 sek

    Denne ressource kunne være foretaget inden optagelse ? Det er måske et impulskøb ? da kan jeg fortælle dig, du har ikke købt katten i sækken.

    Mvh. Villy




  •   8. jan 2011 Velkommen
    Tillykke med din fede r6ér !. Den fedeste r6ér til dato i de rigtige farver i mine øjne, har selv haft en fra 00 i fire år super maskine. Men 290 på papiret, nu hved jeg ikke hvorfor et papir men mc revyen skriver 270 km/t. og 3,1 sek. 0-100 km/t.


  •   8. jan 2011 indsugning
    Fed bike!
    Helt klart én af de 600'erede jeg gerne ville prøve og eje.

    Ang. indsugning, kan det så ikke være Yamahas elektroniske indsugningstragte han har tænkt på? Eller er de ikke på 600'eren?


  •   8. jan 2011 DET
    er der HELT sikkert :-).
    Og ja du kan roligt være tilfreds . Det ER nogle superfede maskiner.


  •   8. jan 2011 Chris
    Jeg er også godt tilfreds med den special front eller ej. smiley Og der er uden tvivl en himmelvid forskel på min gamle sv 650 også R6'eren.


  •   8. jan 2011 Forhandleren
    Tror jeg så ikke har HELT ret i sine udtalelser :-). Men fuck det . Det ER en fed bike uanset hvad.
    Og det skal måske siges at i forhold til 06-07 modellen så ER indsugningen anderledes. Men dog ikke specialbygget.
    De siger sku så meget lort de forhandlere smiley


  •   8. jan 2011 Indsugning
    Jeg håber da indsugningen er specialbygget, da det var hvad forhandleren forklarede mig ved købet. Der kan selvfølgelig være sket en misforståelse, da jeg ikke er helt kompetent i udstyr, tuning m.m.

    Men nu må vi se når jeg får nærlæst papirerne.

    Iøvrigt en rigtig fed banecykel du har:)


  •   8. jan 2011 Tak tak
    Så skal jeg bare lære at benytte den optimalt også smiley .



  •   8. jan 2011 Dit
    Specialbygget bagsæde hedder forøvrigt en sædeskal :-). Og er ikke et bagsæde smiley . Så vil jeg ihvertfald ikke side bag på dig :-D.


  •   8. jan 2011 Man kan jo ikke vide ALT
    Det siger sig selv :-).
    Men jeg er godt nok nysgerrig på den front du skriver er specialbygget. Det er ikke noget jeg før har hørt om nemlig.
    Og jeg vil beskedent sige at jeg ellers nok har hørt en DEL om netop R6 2006-2010 modellen.

    Kig endelig forbi min/e . Den ene har virkelig fået den store tur på ekstraudstyrssiden. Dog ikke gejl som din men optimering til banen.


  •   8. jan 2011 Chris
    Hej Chris

    Beklager jeg ikke lige har helt styr på specifikationerne og udstyret endnu. Jeg skal nok lige optimere beskrivelsen af maskinen ved lejlighed. Der skal ifølge salgspapirerne være smidt ekstra udstyr på den for 35.000 kr. Og det skal nok blive beskrevet nærmere når jeg får nærstuderet papirerne.

    Der kommer ligeledes billeder af udstyret når jeg lige får den ud fra vinterhi.


  •   8. jan 2011 Velkommen til
    Super mc du holder dig.
    Men special indbygget indsugning i front ?. Hvad mener du lige med det .

    Og Mht udstyr så mangler du liiiige lidt før du kan skrive "Stort set alt der kan købes." Der kan SATME købes meget til dem nemlig .


  •   8. jan 2011 Martin
    Hej Martin

    Tak

    Jeg skal også have taget nogle nye billeder ligeså snart vejret er blevet bedre og den kan komme ud fra værelset.

    Og ja billederne gør slet ikke at maskinen kommer til sin ret.


  •   8. jan 2011 Velkommen
    ... men så fin en maskine fortjener nogle bedre billeder...


Annonce