{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki Burgman 400 K8 2008

3.996 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki Burgman 400 K8

Årgang:
2008
Motor:
4 takt, vandkølet DOHC, indsprøjtning
1 cyl
Boring / slaglængde: 81,0 x 77,6mm
400cc
Kompression 11,2:1
Hestekræfter
34Hk
Fælge
Ja, men godt skjult af de store dæk
Dæk
For:
120/80 14" 58S
Bridgestone HOOP B03 G (originalt)

Bag
150/70 13" 64S
Bridgestone HOOP B02 G (originalt)

Ligner dem fra en trillebør :-)
Topfart
150km/t på speed-o-meter, passer med at man lige kommer lidt ind i det røde felt på omdrejningstælleren. 0-100 km/t ca 8 sek
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Varmehåndtag (og hvor skulle jeg have gjort det noget før)
Bemærkninger
Kører mellem 22-25km/l. 25 hvis man køre normalt/frisk og 22 hvis man kører 130km/t på motorvej.

Kører fortræffeligt, selv om den er mere en bil end en motorcykel (specielt ifølge folk herinde)


Kommentér på:
Suzuki Burgman 400 K8
  •   23. sep 2011 Der burde være plads
    til 650'eren, men det kræver nok lidt arbejde, men så er du også en af de få med en 72hk V2 sofa ;o)


  •   23. sep 2011 Tak
    Det må jeg så absolut overveje, men er lidt bange for konsekvensen Måske alternativet er at smide en v2 i sofaen i stedet


  •   23. sep 2011 jo
    Honda en var blevet rigtig fin at kører på, men for pokker sådan en V2 lyder og trækker bare fint, så nu skal affjedringen bare laves bedre.
    Du kører bare sofa'en forbi hvis du vil have en tur, men det er farligt, Honda'en blev bytted fordi jeg prøvede min brors FZ1N. ALDRIG prøve noget markant bedre end det du har :o)


  •   21. sep 2011 K8 og Sv1000
    Du har helt ret, det er K8. Dejligt at høre at der er så stor forskel, så jo på en til 30.000 som var k2 og så kom denne pludselige til 46.000, som jo var noget nyere.

    Kører også ca 27 (25-27km/l alt efter køreform) og har prøvet 30km/l. Syntes dog at når temperaturen kommer under 10-15 grader, eller hvis det er regn/fugt og lav temperatur at den har svært ved at blive helt driftvarm, og så er den svær at hive over 25km/l

    Sv1000:
    Har ikke bil, så sådan en bil på hjul er ret praktisk (ja, et fy-ord i mc verdenen). Gad nu godt have en sv1000, men da jeg er endnu mere glad for at have mit kørekort

    Så ikke lige nu, men en dag, så.....Tror nu nok jeg "nøjes" med cbr600, den blev ellers fed den du havde.


  •   20. sep 2011 Så se da
    at få solgt den sofa og køb et SVin, jeg har byttet min ud med en sådan 1000ccm, det er noget andet en sådan en halv sløv 600.... :o)


  •   19. sep 2011 Hej K8 ikke K9
    Hej Casper
    Det er længe siden at jeg skrev den besked til dig, jeg tænkte mig bare ikke om, for jeg skrev den jo på min egen side, så ser du den jo ikke, det må du meget undskylde. men her er min besked til dig.

    Jeg er helt sikker på at det ikke er en K9 du har, for da' jeg i 2009 købte min K2 var alle forhandlere i fuld gang med at sætte de K8 modeller ned med 10.000 kr. for at slippe af med dem, og siden er de ikke blevet importeret til landet, så der er ingen tvivl om, at det er en K8 med mindre at den har stået et år over så det måske er en K7, men det kan du hurtigt finde ud af her på nettet.
    På google skriver du noget i retning af Burgman stelnummer, og så kommer der ellers en hel masse muligheder,
    Bagerst i dit servicehæfte, sidder der en " Garantiregistrerings seddel " og her står der en masse til om din Burgman bla. K nummeret, hvis stelnummeret er noget i retning af ( CG og 4 ettaller så er det en K8.
    Forskellen på K2 og K8 er jo 6 år, og der er sket virkelig meget på de år, for der er stort set næsten en hel verden til forskel, en bedre vægtfordeling, så den ligger virkelig godt, og en masse andre gode ting bla. startspærre , men jeg bruger nu alligevel min gode gamle skivebremse lås.
    Topfarten på min aner jeg intet om, men mon ikke at den ligge på 140 km/t, og det syntes jeg er rigelig til mig gamle mand, jeg kører 27 km/ l det samme var min K2 også på.
    Har du ellers noget på hjertet, så hører jeg gerne fra dig, ellers se på mc-scooter.dk


  •   11. jul 2011 Velbe
    Tænker selv på at få en SV....engang. Sofa'en er rigtig god at sidde på, men den drejer ikke så mange tøzers hoveder, og så er den lidt trist fra 6000rpm og op, eller fra 100km/t og videre frem begynder den at komme til kort


  •   11. jul 2011
    mange tak for den X høj


  •   23. mar 2011 Tror bare vi skal være glade hvis de kan kører
    ved egen hjælp. Jamen du er stadig velkommen til at komme og prøve en tur på min mindre ombyggede honda. Jeg arbejder jo så ikke så langt fra dig


  •   23. mar 2011 Måske
    Tak for tilbudet om at prøve din cbr600, men efter som jeg selv havde en 125cc tænkte jeg at jeg nok ville køre grædende hjem over min egen knallert

    Arbejder på kbh hovedbibliotek nu (i kælderen som skummel betjent), det er lidt over 2 år siden jeg stoppede hos serco. Kan du ikke skrue hastigheden op på de IC4, de ruller kun 160km/t


  •   22. mar 2011 Nææ
    Det tænkte jeg nok.
    Sig mig lige arbejder du for Serco på amager, og hedder Larsen?


  •   22. mar 2011 ingen vindpress
    Man bliver bestemt ikke træt i armene, heller ikke af at køre stærkt (eller ja, nu kan den jo ikke køre meget over 140km/t). Men vil dog sige at hvis man har en, så skal man overveje at investere i sports modellens forrude, for når det engang bliver varmt nok så mærker man ikke rigtig man køre på mc.


  •   22. mar 2011 Fin sofa
    med hjul. Man må da komme afslappet frem ;o)


  •   21. feb 2011 God MC
    Tilykke med din fine Burgman 400 , de kører super og afslappet og har PLADS PLADS
    Jeg har selv haft en 2007 Burgman 400
    Mvh Johnny


  •   20. feb 2011 Høj
    Folk her inde har mange kloge ting at sige, jeg personligt er vild med den, den er rigtig fed. Motorcykel ved man hvad er i følge loven. Igen, den er fed Extra Høj


  •   20. feb 2011 fed sofamc
    høj fra mig


  •   20. feb 2011 Mange tak
    Yep, den trængte lige til en omgang vask.


  •   20. feb 2011 Velkommen til BurgMan
    Så var det dig der kørte rundt nede ved garagerne i B.P. i eftermidags