23. mar 2011
:o) Jeppe...taaak :o)
Og Mikkel...ja, der er oprettet salgannonce. - Har da ingen steder kunne læse mig til, at man ikke må dét ! Eller er jeg gal på den ?
23. mar 2011
Til salg... For det første er der allerede oprettet salgsannonce på cyklen...!
Herudover kan man da godt gøre sig den ulejlighed at skrive bare en lille smule...
Yamaha Virago
feb 2011
Følger: 1 MC-er: 1
Jeppe...taaak :o)
Og Mikkel...ja, der er oprettet salgannonce. - Har da ingen steder kunne læse mig til, at man ikke må dét ! Eller er jeg gal på den ?
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
Her lidt hjælp til den tekniske information:
http://www.sydfynmc.dk/indexdele/mcdatamenu/yamahaaargange/1992/xv750virago.html
Velkommen til.
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 337
For det første er der allerede oprettet salgsannonce på cyklen...!
Herudover kan man da godt gøre sig den ulejlighed at skrive bare en lille smule...
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 35
Flot cykel