Suzuki SFV 650 Gladius K9 2009
3.382 visninger
|
Oprettet:
Suzuki SFV 650 Gladius K9
Årgang:
2009
Motor:
2 - cyl... V-twin...
Slagvolumen 645 cc
Slagvolumen 645 cc
Hestekræfter
72 HK ved 8500 o/min
63 Nm...
63 Nm...
Fælge
17" Højglans sort
Dæk
Foran 120/70-ZR17 Dunlop Sport-max
Bagpå 160/60-ZR17 Dunlop Sport-max
Bagpå 160/60-ZR17 Dunlop Sport-max
Topfart
200 km/t +/-
Tuning
Ixil Hyperlow... Lækker lyd!!!!!!!!
Styling
Devil tankpad
Røde staferinger i fælge, afbrudt af IXIL-logo
Rizoma styrender
Rizoma styr
Rizoma blink
Rizoma sidespejle
Der kommer mere...... Har lige fået en ny bagende hjem, som skal monteres nu her.. Og så vil jeg også gerne ha indfarvet nogle af delene sort...
UPDATE: Ny bagende d. 18 marts ´11
UPDATE: Indfarvet kåbedele - passagergreb - lygteskjolde - udstødningskjold sorte d. 26 marts ´11
Røde staferinger i fælge, afbrudt af IXIL-logo
Rizoma styrender
Rizoma styr
Rizoma blink
Rizoma sidespejle
Der kommer mere...... Har lige fået en ny bagende hjem, som skal monteres nu her.. Og så vil jeg også gerne ha indfarvet nogle af delene sort...
UPDATE: Ny bagende d. 18 marts ´11
UPDATE: Indfarvet kåbedele - passagergreb - lygteskjolde - udstødningskjold sorte d. 26 marts ´11
Ekstraudstyr
Original alarmsystem.....
Bemærkninger
Det er min første motorcykel...
Hvis i har nogle forslag til ændringer så lad mig høre...
Hvis i har nogle forslag til ændringer så lad mig høre...

Suzuki SFV 650 Gladius K9
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Den kører fantastisk efter min mening.
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 349
.. den virkelig, at noget af plastik blingblingen bliver malet eller høvlet af. Fin maskine. Mon ikke der er plads til dig på svrider.dk, det er jo bare en ny sv'er
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Der er en fotosession på vej....
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 27 Svar: 120
Jeg har også overvejet den, for den kører sku godt
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Kan anbefales.... har selfølgelig ikke så meget at samligne med,men den er virkelig nem at tumle.... med de rigtige modifikationer så har den jo virkelig udseenet og lyden med sig...
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 77
Overvejer selv en SFV650 - kan den anbefales?
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Takr for respons.... Tak for stemmen.... er du på træf... kunne godt tænke mig at se din cykel...
feb 2007
Følger: 52 Følgere: 30 MC-er: 12 Emner: 1 Svar: 21
Tak for de fine ord, din er rigtig fed, er bange for at tabe til dig i en udfordring
MvH Morten // Snooz
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Har lige bestilt et stødsikker og vandtæt videocamera.. Hedder GE DV1... prøv at google det... fin cam, til en tusse... planen er at montere det på biken...og selvfølgelig at tage det med på ferierne...
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 777
Rigtig lækker lyd, prøvede på og lave en ny lyd fil med lyden.. Men det blæste for meget
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
vi finder en dag... så kan jeg få bekræftiget om en z750 er min næste cykel.... Det lyder nu rar med den Ixil potte til den... mum....
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 777
Det lyder som en god plan.. Er næsten altid klar på og trille.. mm jeg står på arbejdet
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Ja det er jo en fræk cykel i sig selv, men den skal altså ha lidt hjælp.... så ja god ide med blink i spejlene... Jeg har faktisk en side du lige skal se på så:
http://www.louis.de/_20e812d55fcd04dd6f18ebbb6c13343be2/index.php?topic=search&searchterm=blinker&cmd.x=0&cmd.y=0
Skal selv ud og afmontere alle de sølvgrå dele på cyklen imorgen, de bliver malet og klar til montering i weekenden.. Nice..
Så regner jeg kun med at få en plov på i den her sæson....
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 64
Tillykke med den.. Spændene at følge en andens ombygning.
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Se lige min Frues MC .
Smid evt en stemme.
mar 2011
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 15
Det er en flot MC - den er bare alt for stor og vild for mig GG.
Er især vild med billedet hvor man ser den bagfra - den har en rigtig fræk bagende og det er vel som oftest den man ser, når man selv kører en GS500 GG
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
fik den med cyklen....
Men den er lavet af motografix....
Her er et link:
http://www.tankpads.com/productsbycat.asp?searchstring=devil&Submit=GO
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 62
Hvor har du købt dit Devil tankpad? ser meget godt ud;)
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 442
PowerBronze - plejer at levere gode sager.
Det er engelsk, og som regel ikke i den dyre ende.
Tjek selv denne : http://www.powerbronze.co.uk/1674428/818263/831892/Belly-Pan---SUZUKI-GLADIUS-09-11---CARBON-LOOK.item
De leverer i hvid, sort, Kawa lime grøn, carbon look (og nogle enkelte kan man også få i rigtig kulfiber), med al nødvendig fittings mm.
ca. 650,- + fragt fra UK - den finder Du nok ikke meget billigere.
Danske SB Fiberdesign skal minimum have 1.200,- for nogenlunde samme dims.
Men... har Claus ikke noget at tilbyde?
Han plejer nok at finde de gode ting (og tilbud)
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Nemlig der skal helt sikkert en plov på... nogen forslag til hvor den kan fåes billigst...
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 777
Den er helt som den skal være.
Men hvis det kribler for og gøre noget ved den, så er der altid en plov man kan sætte på
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
HØJ
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
Tak for respons... Er glad for at jeg købte den hos Claus, rar mand...
Nu må det bare godt blive godt vejr...
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 442
med den fine lille ny
Ser den faktisk jævnligt, da Claus O. er en af mine rigtig gode venner.
(Og så var det mig der tryllede lidt med striber på dine hjul) :-))
Du får en ekstra høj, fordi - godt nok er den ny, men allerede inden brug, har du sat dit eget præg på den...
- og den ER altså rigtig fin
Og ja - en anden mås ville klæde den..
Allan
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 741
Tillykke med cyklen!, fed naked bike!