Suzuki GSX 750 F *BYTTET* [Tidl. motorcykel] 2008
1.531 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX 750 F *BYTTET*
Årgang:
2008
Motor:
4-cylindret luft-oliekølet 4-takts motor med 4 stk. 36 mm mikuni CV-karburator.Og 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 70 mm. Slaglængde: 48,7 mm. Slagvolumen: 749 ccm. Kompressionsforhold: 10,7:1
Hestekræfter
93 hk ved 10500 Rpm.
62 nm ved 9500 Rpm.
62 nm ved 9500 Rpm.
Fælge
17" Alu
Dæk
For: 17" 120/70 Dunlop Sports turing
Bag: 17" 150/70 Dunlop Sports turing
Bag: 17" 150/70 Dunlop Sports turing
Topfart
Ifølge bogen er topfarten 220 km/t
0-100 km/t på ca. 4.2 sek.
Nu nok lidt mere pga. anden udstødning.
0-100 km/t på ca. 4.2 sek.
Nu nok lidt mere pga. anden udstødning.
Tuning
Tun udstødning (mest pga. den er så støjsvag med org. så man ville ikke kunne høre den bag en almindelig cykel.)
Styling
Tun udstødning.
Kæresten ;-)
Kæresten ;-)
Ekstraudstyr
Skivebremselås med alarm.
Kædelås
Kædelås
Bemærkninger
Den er købt d. 23/03-2011
Da jeg købte den havde den kørt 6084km
Den har fuld servicebog.
Den er registreret første gang: Februar 2008
Kender cyklens histore: Den er en ven som har haft den fra ny og har fortalt hvordan har har kørt den til, med 60 km/t siden 80km/t og aldrig mange omdrejninger, så det betyder meget for mit valg at jeg kender dens historie.
Da jeg købte den havde den kørt 6084km
Den har fuld servicebog.
Den er registreret første gang: Februar 2008
Kender cyklens histore: Den er en ven som har haft den fra ny og har fortalt hvordan har har kørt den til, med 60 km/t siden 80km/t og aldrig mange omdrejninger, så det betyder meget for mit valg at jeg kender dens historie.

Suzuki GSX 750 F *BYTTET*
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.666
Jeg mener jo ikke det er en fordel at køre en cykel død, som forhandleren foreskriver, men det er jo op til folk selv om de vil ha 90 eller 95 hk!
Se evt
www.mototuneusa.com under BREAK IN SECRETS hvis du er i tvivl om hvad jeg mener!
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Jo tak det er sku dejligt at være på 2 hjul igen ik
Mvh jens
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 88 Svar: 438
Ja det er noget andet, men den er sku noget mere behagelig at køre 2 på, og det gør jeg vel 4 ud af 10 gange, så er en R6'er sku ikke ideel. Du må også have en god sæson.
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Rigtig flot cykel ser sku da godt ud tilløkke med den men det er da vist lidt andet end R6 en
Ellers rigtig go sæson
Mvh jens
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 88 Svar: 438
Det har han nok ikke været klar over, for det er hvad forhandleren fortalte ham. Der står de første 800km under 6000 Rpm op til 1600 km under 9000 Rpm og over 1600 km under 12000 Rpm. Men kommer fra en R6, selvfølgelig er der forskel, men ikke noget slemt. Den er jo heller ikke købt som hardcore sporttourer. så havde jeg nok valgt en superblackbird eller helt voldsomt en zzr1400
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 10
Jeg synes du skal prøve at læse side 4-2 i brugervejledning en gang til.(hele siden)
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 88 Svar: 438
Tak, den står også som ny og jeg har lige poleret den for et par dage siden.
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 88 Svar: 438
Kan godt afsløre den ikke er sløv på nogen måde, den bliver kørt friskt til nu. Men altså det var heller ikke for at sige han har kørt 60 under hele indkørsels perioden, selvfølgelig har han ikke det, men de første 100 km sagde de til ham at han skulle derefter 80 indtil 500 km og dernæst hastighedsbegræningerne på vejene indtil 1500 km.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 10
Tilkøring af motorcykel er der flere bud på hvordan det skal gøres. Nogle siger at den måde som du beskriver gør maskinen sløv. I brugervejledningen står der jo op til 6000/9000 omdrejninger. Det må den også gerne, men ikke sejtrække. Meningen er jo at den skal køres til, og det mener jeg bl.a, at det bliver den ikke, hvis den kun må køre 60. Du må faktisk gerne køre 130 km/t på motorvej.