Ducati 916 1997
2.570 visninger
|
Oprettet:
Ducati 916
Årgang:
1997
Motor:
Ducati 916 - 2 cyl. V-twin
Desmodromiske ventiler
Desmodromiske ventiler
Hestekræfter
ca. 120
Fælge
machesini 5 eger
Dæk
190 / 120 Michelin Pilotpower
Topfart
ca. 270
Tuning
Let alu svinghjul i tændingsside (1.300 gram lettere end org.)
Kobling alu-slipper type (ca. 900 gram lettere end org.)
Powercommander
Termigoni carbon lydpotter (åbne)
race-luftfilter - åbne airtubes
Kobling alu-slipper type (ca. 900 gram lettere end org.)
Powercommander
Termigoni carbon lydpotter (åbne)
race-luftfilter - åbne airtubes
Styling
klassisk Ducati 916 + lidt inspiration fra øvrige Duc-modeller
Ekstraudstyr
kulfiber-dele :
Bemærkninger
Cycklen er ikke helt færdigt ... (har kun haft den i knap 1 år)
Lygtehus skiftes til kulfiber og ny topbro på forgaffel
(sort med udskæringer "MPL-tuningsparts")
Electro-polering af udstødningssystem
Polering af bagsvinger
"eller afdækning m/ Carbon
Åbent koblingsdæksel "så man kan se den røde kobling"
Decal's "nr. 46 Rossi" er nok bare en lille gimmik i en uge's tid
Lygtehus skiftes til kulfiber og ny topbro på forgaffel
(sort med udskæringer "MPL-tuningsparts")
Electro-polering af udstødningssystem
Polering af bagsvinger
"eller afdækning m/ Carbon
Åbent koblingsdæksel "så man kan se den røde kobling"
Decal's "nr. 46 Rossi" er nok bare en lille gimmik i en uge's tid

Ducati 916
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Det bliver spændende at se hvad den viser på rullen, i stedet for alle dem som " jeg tror nok den har ? " , men stil ikke for store forhåbninger, for man kan nemt blive skuffet
Smider lige en X-HØJ afsted, for den er virkelig flot.
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1
Tak for respons på min Duc.916
Jeg er ny her på MC-galleriet ... det er jo et fantastisk forum !
Det kan jo være vi ses derude på asfalten - eller til en trackday
"Knutstorp / Padborg m.fl."
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1
Hej Lars
Jeg vil snart få en rigtig måling af HK på baghjul ...
"den skriver jeg ind på siden sidst på sommeren"
120 er min formodning (håb) ... ud fra følgende tuning:
ultra-let svinghjul i tændingsside / ultra-let kobling /
termigoni åbne lydpotter / powercommander
Jeg har dog gearet den om med 2 tænder på bagtandhjul og 1 tand ned forrest - så den er ret hurtig fra 0 - 100
Så måske er det kun 115 hk
Bedste hilsner
Ole
jan 2004
Følger: 53 Følgere: 65 MC-er: 6 Emner: 107 Svar: 186
hej
har du fået den målt til 120 på hjulet??
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 491
velkommen til. Sårn en Ducati kører nu godt
Mvh,
Allan
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 212
Så fed en maskine.
jun 2009
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 5 Emner: 48 Svar: 760
Det bliver en klassiker.....lækker cykel...
apr 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 3
Yep det spille ikke det med 46 nummer !
Pil pisse af igen den er jo super nice som den er der skal ikke alt muligt pis på sådan en'
sep 2010
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 61
Rigtig lækker Duc!!
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 155
Høj
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.767
Men det der Rossinoget holder ikke. På med noget Foggy, Bayliss eller lignende.