Suzuki GSR 600 AK8 [Tidl. motorcykel] 2008
4.198 visninger
|
Oprettet:
Mand
| 43 år
| Oprettet: 7. apr 2004
Suzuki GSR 600 AK8
Årgang:
2008
Motor:
4-Takts, 4 Cylindret, Væskeafkølet, DOHC.
Slagvolumen: 599cc.
Slaglængde: 42.5 mm.
Boring: 67.0 mm.
Kompressionsforhold: 12.5 : 1.
Indstrøjtningsystem, 38mm.
Startersystem: Elektrisk.
Transmission: 6-trins.
Slagvolumen: 599cc.
Slaglængde: 42.5 mm.
Boring: 67.0 mm.
Kompressionsforhold: 12.5 : 1.
Indstrøjtningsystem, 38mm.
Startersystem: Elektrisk.
Transmission: 6-trins.
Hestekræfter
HK v/omdr. 98 / 12000.
Moment v/omdr. 64,7 / 9600.
Vægt/Kraftforhold: 1,86 kg pr hk.
Moment v/omdr. 64,7 / 9600.
Vægt/Kraftforhold: 1,86 kg pr hk.
Fælge
For: 3,5 x 17" Alufælg.
Bag: 5,5 x 17" Alufælg.
Bag: 5,5 x 17" Alufælg.
Dæk
For: Bridgestone BT023 F 120/70 ZR17 TL 58(W)
Bag: Bridgestone BT023 R 180/55 ZR17 TL 73(W)
Bag: Bridgestone BT023 R 180/55 ZR17 TL 73(W)
Topfart
0 - 100 Ca 3,5 sek.
Ca. 240 km/t. Tror også det er nok på den naked bike.
Ca. 240 km/t. Tror også det er nok på den naked bike.
Tuning
Katten fjernet.
Pipercross Filter.
Xtre er købt skal bare monteres.
Ønske:
Kanster fra en gsxr 600. (Bliver vinter projekt 13-14)
Turboen er skaffet org. til en skyline.
Pipercross Filter.
Xtre er købt skal bare monteres.
Ønske:
Kanster fra en gsxr 600. (Bliver vinter projekt 13-14)
Turboen er skaffet org. til en skyline.
Styling
Crash pad på for gaffel.
Crash pad på bagsvinger.
Hvide/ klare blink foran. (Orange indsatser pillet ud)
Led blink bag.
Bagskærm kortet af.
Renovering af for gaffel med hyperpro fjedre/15w olie.
Fodhvilere malet sort pulver lak.
Kanter efter støbningen fjernet på gaffelbroer og fodhvilere.
Dragbar ca (810mm).
Zeta Styrender.
Sorte Alu Powergrib.
Sorte klinger.
Andre spejle Ukendt mærke.
Blackshadow UK 310mm Bremseskiver foran.
Bagdæmper fra en SV1000 bygget på med lidt kortere link arme (kødben) det hæver så bagenden 10-20mm.
P.T. bliver det stadig original udstødning.
Vinterprojekter 13-14:
Omlakering.
Anden motor med Gsxr knaster samt CDI boks der er justeret ind.
Anden udstødning nede ved motoren. (Ikke oplagt som orginalt).
Anden bagsvinger der er modificeret.
Ønskeliste:
Bagenden ombygges. (Kommer)
Laver nok selv en undertray i glasfiber.
Led mini baglygte med bremselys. (Er købt)
Crash pad på bagsvinger.
Hvide/ klare blink foran. (Orange indsatser pillet ud)
Led blink bag.
Bagskærm kortet af.
Renovering af for gaffel med hyperpro fjedre/15w olie.
Fodhvilere malet sort pulver lak.
Kanter efter støbningen fjernet på gaffelbroer og fodhvilere.
Dragbar ca (810mm).
Zeta Styrender.
Sorte Alu Powergrib.
Sorte klinger.
Andre spejle Ukendt mærke.
Blackshadow UK 310mm Bremseskiver foran.
Bagdæmper fra en SV1000 bygget på med lidt kortere link arme (kødben) det hæver så bagenden 10-20mm.
P.T. bliver det stadig original udstødning.
Vinterprojekter 13-14:
Omlakering.
Anden motor med Gsxr knaster samt CDI boks der er justeret ind.
Anden udstødning nede ved motoren. (Ikke oplagt som orginalt).
Anden bagsvinger der er modificeret.
Ønskeliste:
Bagenden ombygges. (Kommer)
Laver nok selv en undertray i glasfiber.
Led mini baglygte med bremselys. (Er købt)
Ekstraudstyr
ABS bremser.
Kærsten.
Central støttefod fra www.werner-staender.de
Baghjulsløfter.
kronrørsløfter.
Mc lift.
Holder hvor man køre forhjulet op i.
Multistik (Ctek) under sæde til lader og cigarstik.
Scottoiler vSystem.
Mit udstyr:
Hjelm: Shoie XR 1100.
Textil sæt: Rukka.
Læder drag: Dainese 2 delt.
Rygskjold: Dainese.
Handsker: Berik & Lindstrands OPAL & Lindstrands COMET.
Støvler: Swift.
Kærsten.
Central støttefod fra www.werner-staender.de
Baghjulsløfter.
kronrørsløfter.
Mc lift.
Holder hvor man køre forhjulet op i.
Multistik (Ctek) under sæde til lader og cigarstik.
Scottoiler vSystem.
Mit udstyr:
Hjelm: Shoie XR 1100.
Textil sæt: Rukka.
Læder drag: Dainese 2 delt.
Rygskjold: Dainese.
Handsker: Berik & Lindstrands OPAL & Lindstrands COMET.
Støvler: Swift.
Bemærkninger
Det er et projekt. jeg har købt som skadet i danmark og renovere/ bygger op igen (ikke totalskadet).
Er P.T. ved at bygge/montere en sv1000 Bagdæmper på den.
Frihøjde: 130 mm.
Sædehøjde: 785 mm.
Længde: 2090 mm.
Tør vægt: 183 kg.
Kørklar Vægt 208 kg.
Bremser, for: Dobbelt skive.
Bremser, bag: Enkelt skive.
tankindhold: 16,5 liter.
SUZUKI SKRIVER:
Fra banen til byen.
Nu indtager Suzuki byerne med en helt ny naked. Teknikken er hentet direkte fra GSX-R modellerne. Andre knaster giver mere moment og bedre bundtræk. Gearkassen og benzinindsprøjtningen er også optimeret til sportslig bykørsel, hvor det handler mere om handling end topfart. Alurammen er støbt i to dele og boltet sammen til en fræk og lækker enhed. Startspærre, abs bremser og gearindikator er standard. GSR600 forener moderne kunst og banebrydende teknologi.
Kraftfuld sportsmaskine, trendy naked-bake eller komfortable tourer? - GSR600 kan det hele!
Her får du en fed maskine med ABS og elektronisk motorstyring (ECM), der giver et fænomenalt træk helt fra bunden!
Kræfterne holdes på plads af en formstøbt alu-ramme, som sammen med de justerbare dæmpere giver fuld kontrol. GSR600 er med lav sædehøjde nem at komme af og på. Med andre ord: En letkørt maskine, solidt bundtræk og exceptionel nem håndtering!
Naked
Tophastighed ? km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på ? sek.
Forbrug ? km/liter
Motor 4-cylindret vandkølet 4-takts motor. DOHC. Boring: 67 mm. Slaglængde: 42,5 mm. Slagvolumen: 599,4 ccm. Kompressionsforhold: ?:1. Maks. effekt: 98 hk / 73 kW ved 12000 o/min. Maks. moment: 64,7 Nm ved 9600 o/min.
Transmission 6-trins gearkasse.
Stel Kronhovedvinkel: ?°. Efterløb: ? mm. Akselafstand: ? mm.
Affjedring for Teleskopgaffel. Fjedervandring: ? mm.
Affjedring bag Svinggaffel. Fjedervandring: ? mm.
Bremser For: 2 skive.
Bag: 1 skive.
Dæk og fælge For: 120/70ZR-17M/C TL 58W
Bag: 180/55ZR-17M/C TL 58W
Mål og vægt Totallængde: 2090 mm. Sædehøjde: 785 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapacitet/reserve: 16,5/? liter. Egenvægt: 183 kg.
Vægt/kraft forhold 1,87 kg/hk
Update:
D. 22-11-2011 er den blevet besigtiget.
D. 24-11-2011 kom der så en nr. plade til den.
Er P.T. ved at bygge/montere en sv1000 Bagdæmper på den.
Frihøjde: 130 mm.
Sædehøjde: 785 mm.
Længde: 2090 mm.
Tør vægt: 183 kg.
Kørklar Vægt 208 kg.
Bremser, for: Dobbelt skive.
Bremser, bag: Enkelt skive.
tankindhold: 16,5 liter.
SUZUKI SKRIVER:
Fra banen til byen.
Nu indtager Suzuki byerne med en helt ny naked. Teknikken er hentet direkte fra GSX-R modellerne. Andre knaster giver mere moment og bedre bundtræk. Gearkassen og benzinindsprøjtningen er også optimeret til sportslig bykørsel, hvor det handler mere om handling end topfart. Alurammen er støbt i to dele og boltet sammen til en fræk og lækker enhed. Startspærre, abs bremser og gearindikator er standard. GSR600 forener moderne kunst og banebrydende teknologi.
Kraftfuld sportsmaskine, trendy naked-bake eller komfortable tourer? - GSR600 kan det hele!
Her får du en fed maskine med ABS og elektronisk motorstyring (ECM), der giver et fænomenalt træk helt fra bunden!
Kræfterne holdes på plads af en formstøbt alu-ramme, som sammen med de justerbare dæmpere giver fuld kontrol. GSR600 er med lav sædehøjde nem at komme af og på. Med andre ord: En letkørt maskine, solidt bundtræk og exceptionel nem håndtering!
Naked
Tophastighed ? km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på ? sek.
Forbrug ? km/liter
Motor 4-cylindret vandkølet 4-takts motor. DOHC. Boring: 67 mm. Slaglængde: 42,5 mm. Slagvolumen: 599,4 ccm. Kompressionsforhold: ?:1. Maks. effekt: 98 hk / 73 kW ved 12000 o/min. Maks. moment: 64,7 Nm ved 9600 o/min.
Transmission 6-trins gearkasse.
Stel Kronhovedvinkel: ?°. Efterløb: ? mm. Akselafstand: ? mm.
Affjedring for Teleskopgaffel. Fjedervandring: ? mm.
Affjedring bag Svinggaffel. Fjedervandring: ? mm.
Bremser For: 2 skive.
Bag: 1 skive.
Dæk og fælge For: 120/70ZR-17M/C TL 58W
Bag: 180/55ZR-17M/C TL 58W
Mål og vægt Totallængde: 2090 mm. Sædehøjde: 785 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapacitet/reserve: 16,5/? liter. Egenvægt: 183 kg.
Vægt/kraft forhold 1,87 kg/hk
Update:
D. 22-11-2011 er den blevet besigtiget.
D. 24-11-2011 kom der så en nr. plade til den.
![Thomas [Snogeröd] Glasblæsning udføres. .](https://billeder.bazoom.dk/motorcykler/bruger/1/70/70/636848997085670000/758/thomas-snogerod-glasblaesning-udfoeres_-_.jpg)
Suzuki GSR 600 AK8
maj 2018
Følger: 1
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 419
Den står kun som sikkerhed.
donkraften står på bundkaret.
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.922
Det er ikke særligt sundt for udstødningssystemet at du løfter mcén i det, det giver tit utætheder
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 419
Det var en lygtekåbe jeg havde og lå, da den er E mærket blev det den til at starte med.
Den kan synes med den og det kunne den ikke med den der sad på da jeg købte den.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 741
Fed bike! Ikke så meget for den lygtekåbe, men det er jo smag og behag.
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 419
Den bliver mere sort. inden den måske bliver mat hvid
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
specielt i helt sort ;D
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 419
Jeg glæder mig også til at se hvorden den køre rigtigt.
Skal bare lige have en nr. plade på den først.
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
Den får sku lige en høj
jul 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 186
Mere er der vist ikke at sige om den:-). Flot cykel