{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki VN800 Classic [Tidl. motorcykel] 1996

3.924 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Thomas P
Mand | 59 år | Oprettet: 21. jun 2006


Kawasaki VN800 Classic

Årgang:
1996
Motor:
2-cylindret, 4-takts vandkølet V-motor. 2 x 1 overliggende kædetrukken knastaksel. 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 805 cm3
Boring/Slaglængde: 88/66,2 mm/mm.
Hestekræfter
55 hk
Fælge
Stålfælge med Galvaniseret eger.



Dæk
Hjul Bag: 140/90 x 16 på 3.00\" fælg.
Hjul For: 130/90 x 16 på 2.50" fælg.
Topfart
170 km/h. I drømmene måske :-)
Tuning
Fjernet original luftsystem og ombygget med KN filter 1015 fra en ALFA SUD.
Ny Nål DNO106 samt umulitions tube og dyse.
Styling
Bred styr
Rizoma sidespejle
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Hade en FZN-6 til at starte med, men det blev til for meget skiften gear, så jeg byttede lige over med en VN800 classic. Det passer mig fint og bare tulle derudaf.

Har sidenhen bobbet den efter low budget princippet. Den er ikke færdig endnu, men foreløbig står den mig i små 4000 kr

Bobbet endnu en gang så vi smider lige 2000 kr oven i de foregående 4000 kr.

Nu bobbet næsten færdigt. Bedre maling til næste vinter projekt. Spray holder ikke til benzin. :-) Går nok på maling fra esbjer maskinemalje, det er da nogenlunde til at gøre selv.
Kommentér på:
Kawasaki VN800 Classic
  •   12. maj 2014 Flot arbejde

  •   11. apr 2014 Sprød old school stil !

    X herfra smiley


  •   7. mar 2013 En fra min familie har skaffet det over fra USA.. de laver det specielt på bestilling tror jeg

  •   7. mar 2013 fed bobber smiley

  •   3. nov 2012 Fed stil - matsort rules!

  •   13. sep 2012 mange tak for de fine ord... jep min udstødning er hjemlavet (lyder som torden når man køre i byen hehe) kan nu også godt li dit sorte tema smiley

  •   21. jul 2011 Velkommen
    Fed stil!
    Høj herfra


  •   9. jul 2011 Velkommen til.
    Super flot Kawa....

    Helt sikker høj!


  •   6. jul 2011 Aaaaaaaaa
    Nu faldt ti øren. Det kan jeg godt se. Alt for skarp overgang mellem rundingerne front og bag og siderne på forskærmen. Skide godt Sune, jeg kunne godt se der var noget der manglede , måske det kan gøre det. Har du et foreslag til fronten af MCèn. Hvad med alt det chrome, måske jeg kunne male de to forgaflelben i bunden i samme farve eller en af farverne. De er afligevel ikke så pæne og det kunne måske fjerne lidt af det chrome look der præger fronten. Er heller ikke bleg for at male styr eller bremse og koblings greb og eventuelt bremse kaliberen ved forhjulet.


  •   6. jul 2011 At Bobbe
    Korrekt - det kommer af navnet på den meget minimalistiske frisure "bebob"
    Man fjerner ganske rigtigt alt overflødigt. Egentlig var det oprindeligt for at få maskinerne ned i vægt.
    Efter 2. verdenskrig havde amerikanerne fået smag for de mere enkle engelske motorcykler, i stedet for de mere volumiøse harleyer. Og når man skulle ud og køre ræs var det en måde at "tune" cyklerne på - det var dyrt og besværligt at begynde at optimere motoren, men gratis at pille alt det overflødige vægt af.

    Selve rundingen på forskærmen er ok, men i siderne (hvor rundingen slutter) er der en kantet overgang. Jeg ved ikke om du forstår hvad jeg mener:)

    Men den skal du nok blive glad for.


  •   6. jul 2011 Flot bike smiley
    HØJ smiley


  •   6. jul 2011 andgående at bobbe en MC.
    Som jeg forstår det, er det et gammelt engelsk udtryk, som også blive flittigt brugt her hjemme, når man bliver klippet, smiley Hvor det simpelthen går ud på at fjerne alt unødvendigt udstyr på mcèn. Forskærmen er ellers skåret efter et cirkelslag så den burde ikke være kantet, måske jeg misforstår dig Sune. Mig og en ven, skal have gang i et projekt med at lave skærme af plast, så de går ned over siden på dækket.


  •   6. jul 2011 Konstruktiv kritik smiley
    Er altid velkommen.
    Jeg giver di fuldstændig ret, der er lidt drag over forenden og så mere bobbet fra tank og bagud. Men som sagt er det ikke et projekt der skal skydes meget mere i, så må det komme over tid.
    andgående nummerpladen, så kan jeg godt lide den sider så langt bagud og læg her mærke til at det er det originale nummerpladelys som bliver brugt smiley Så det er absolut et super low budget projekt jeg har gang i. Hele ideen for mig, er at det ikke skal se så fint og rundt og flot ud, det må gerne være lidt ( ja hvad skal jeg kalde det) slidt, smede artigt ud, altså det gør ikke noget du kan se svejsningerne på nummerplade holderen osv.


  •   6. jul 2011 høj
    altid plads til en lækker vn smiley


  •   6. jul 2011 Fin mc.
    Hvis man må komme med forslag/konstruktiv kritik synes jeg der er lidt stilforvirring imellem for- og bagende. Bagenden er bobbet, imens forenden ikke er. Styr, håndtag og spejle er ikke "bobber" og er ikke dyre ting at skifte. Nr. pladen bør i min optik enten sidde fremme ved bagakselen - hvis den absolut skal være sidemonteret, ellers ville jeg sætte den på bagskærmen. Det stativ du har på nu er for klodset til cyklen - og alligevel ikke lovligt. Og så ser forskærmen lidt "kantet" ud.

    Det var kritikken smiley Så det positive. Det er jo en dejlig cykel - har selv haft to, og de er super. Den er i flot stand, chrome osv ser flot ud i forhold til at det er en 15 år gammel cykel. Du har fået lavet en cool bagskærm der følger dækket flot, og uden for meget mellemrum.


  •   6. jul 2011 Det har du sgu....
    gjort meget godt ;o)
    En høj til dig....


  •   6. jul 2011 den er feeeee
    høj på den smiley


  •   6. jul 2011 Lækker maskine
    velkommen.


Annonce