Honda VFR 400R NC30 -SOLGT- 1990
7.098 visninger
|
Oprettet:
Honda VFR 400R NC30 -SOLGT-
Årgang:
1990
Motor:
4 cylindret V4/ 90 grader.
399ccm, 2 overliggende tandhjulstrukne knastaksler.
399ccm, 2 overliggende tandhjulstrukne knastaksler.
Hestekræfter
ca. 56 på hjul.. + -
Fælge
18" bag, 17" for.. standard.
Dæk
det er de der sorte ing ?
Topfart
ca. 220 km/h
4,2 sek til 100.
4,2 sek til 100.
Tuning
skiftet begrænser boks. Ny udstødning og lidt andet gejl vidst.
Styling
poleret forgaffel...
Ekstraudstyr
mig :)
Bemærkninger
Solgt til en anden herinde fra

Honda VFR 400R NC30 -SOLGT-
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 798
Super fin cykel, høj herfra... Har lige smidt en udfordring for sjov...
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.171
www.motorcykelgalleri.dk/grupper/v4
Var det noget?
/Jan
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 53
Du er for sindsyg sej
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
En høj herfra!!!
apr 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 28
Jamen det er da helt sikkert også en fin maskine du har dig der:)
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 552
Ahh så er den alligevel lidt mere pebret end min..!
Så behøves jeg ikke ærge mig over at have købt rs, i stedet for Vfr;)
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 552
Ahh lækker cykel..!
Hvor meget koster sådan en
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 47
okay det lyder jo dejligt. den er heldigvis lige blevet skiftet på min. men det eneste der sårn er på min er at der lidt slør i kronrøret som lige skal spæmdes. så det er godt nok.
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 47
jo det kunne vi også. men et eller andet synes jeg da vi skal finde ud af med den tur.
Har der ellers været noget med din i den tid du har haft den??
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 47
Har da også lige smidt en stemme. det kunne være nice hvis vi engang kunne komme på fælles tur os på vfr'er.
ellers en lækker vfr du har dig der.
jun 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 7
Det har du helt ret i - hovedsagen er man kan køre
jun 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 7
Overvejer selv at anskaffe mig sådan en
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 53
Fin Honda du har dig der.. he..
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 22
Nice bike
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 834
det er en virklig lækker mc der... var vildt forelsket i en sådan engang... jojo
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 172
Rigtig lækker cykel! Ville gerne have haft sådan en sidste år, bare synd det er en japaner.
Men rigtig flot
Krille
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 230
velkommen til.
nov 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 61
hva så mester lækker maskine haha.... vi må håbe vejret bliver bedre snart... så vi kan komme ud og "race"...