Suzuki DL 1000 - V-Strom **SOLGT** 2002
2.755 visninger
|
Oprettet:
Suzuki DL 1000 - V-Strom **SOLGT**
Årgang:
2002
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor med 2x2 overliggende knastaksler med kombineret kæde-tandhjulstræk. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 98 mm. Slaglængde: 66 mm. Slagvolumen: 996 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1. Elektronisk benzinindsprøjtning med 45 mm spjældhuse.
Hestekræfter
Maks. effekt: 98 hk / 72,1 kW ved 7600 o/min. Maks. moment: 101 Nm ved 6400 o/min.
Fælge
For: 2,50" alufælg.
Bag: 4,00" alufælg.
Bag: 4,00" alufælg.
Dæk
For: 110/80R19 på 2,50"
Bag: 150/70R17 på 4,00"
Fabrikat: varierende
Bag: 150/70R17 på 4,00"
Fabrikat: varierende
Topfart
Tophastighed 205 km/t (elektronisk begrænset - uden begrænser: 220 km/t)
Acceleration 0 - 100 km/t på 3,3 sek
Acceleration 0 - 100 km/t på 3,3 sek
Tuning
Udstødning.
Styling
Akrapovic titanium udstødning - MRA-kåbeglas
flere narrestrejer er sat i ordre.
;O)
flere narrestrejer er sat i ordre.
;O)
Ekstraudstyr
Centralstøttefod - GPS -
Bemærkninger
Transmission 6-trins gearkasse. 6. gear er et overgear. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Stel Monocoque i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 63,5°. Efterløb: 110 mm. Akselafstand: 1550 mm.
Affjedring for Hydraulisk teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 160 mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 162 mm.
Bremser For: 2 stk. 310 mm skiver med fast ophæng. 2-stemplede flydende ophængte calipere.
Bag: 260 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende ophængt caliper.
Mål og vægt Totallængde: 2290 mm. Sædehøjde: 830 mm. Frihøjde: 160 mm. Tankkapacitet/reserve: 22,0/? liter. Egenvægt: 207 kg.
Vægt/kraft forhold 2,11 kg/hk
En fair test findes her:
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=17195
Stel Monocoque i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 63,5°. Efterløb: 110 mm. Akselafstand: 1550 mm.
Affjedring for Hydraulisk teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 160 mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 162 mm.
Bremser For: 2 stk. 310 mm skiver med fast ophæng. 2-stemplede flydende ophængte calipere.
Bag: 260 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende ophængt caliper.
Mål og vægt Totallængde: 2290 mm. Sædehøjde: 830 mm. Frihøjde: 160 mm. Tankkapacitet/reserve: 22,0/? liter. Egenvægt: 207 kg.
Vægt/kraft forhold 2,11 kg/hk
En fair test findes her:
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=17195

Suzuki DL 1000 - V-Strom **SOLGT**
sep 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 12 Svar: 177
Det var dog en vældig maskine ! men igen for det halve af en v-strom får man en bmw k model
Go fornøjelse med den !
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.938
Følger du slet ikke med ??
Nummer 75. "Jubilæumsmodellen" !!
Du kommer bare.
;O)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
For helwar er det nummer 73?
Er du hjemme fredag eftermiddag hvis man skal nå at se den live inden du sælger????
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.938
Har lige sendt en bestilling afsted til Louis på diverse gejl.
Vinteropbevaring er heller ikke nødvendig - i ordren var der varme-håndtag.
Men jeg må jo lære, at la´ vær´ med at drømme om alle mulige cykler, når ryggen kun kan kapere enduro-cyklerne.
Men det skulle ikke undre mig, at det bli´r til en Bimmer igen, når min situation bli´r lidt mere afklaret med job og fremtid.
;O)
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.005
nu skal du sku ikke håbe alt for meget , og tro det er noget man gør i kirken. Den behøver du ikke at bestille vinter opbevaring til ....................
tillykke med nr 75 !!!
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.938
Den kører faktisk ret godt. Det link, jeg henviser til, er meget beskrivende - dog kan jeg ikke lige følge kritikken omkring forgaflen.
Motoren gør det ganske fint - godt moment hele vejen op. Man savner ikke kræfter.
Den styrer ganske villigt og man er dus med den i løbet af ganske få kilometer.
Den har dog nogle vibrationer ved bestemte omdrejninger, man skal leve med. De føles ved hvert gearskift - men ikke noget at hidse sig op over.
Det er ikke en BMW R 1200 GS - men det er heller ikke det jeg har betalt for. Den er ikke så "forfinet" som Bimmeren, men gør det ganske godt, især når man tænker på prisen er det halve.
Så jeg er ganske fortrøstningsfuld - tror og håber på en fin tid sammen med Skruzuki´en.
;O)
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 259
Tillykke med den og velkommen til - Hvordan er den i forhold til GS'eren.. ?
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.938
Keder mig sjældent.
;O)
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 300
Det går stærkt i nordjylland. :-))