{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 600 Srad (750) 1998

4.956 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Maptis.
Mand | 33 år | Oprettet: 17. jun 2008


Suzuki GSXR 600 Srad (750)

Årgang:
1998
Motor:
Før.!
GSXR 600 Srad Model: W UK Model
Motor: 4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor, med 2 overliggende kædetrukne knastaksler
4 stk. Mikuni Ø 36 mm BDSR36 Karburator. 34E6-T811
Boring/Slaglængde: 65,5/44,5 mm
Kompression: 12:1
6-trins gearkasse

NU!
750'er Motor
4 takt 749ccm vandkølet
Række 4. 16 ventiler, dobbelt overliggende kædetrukne knastaksler, 6 trins gearkasse.
4* Mikuni BDSR39 Karburator. Kode: 33E4-T526
Hestekræfter
Før.!
110 Hk (81,0 kw) ved 11800 o/m
67 Nm ved 10000 o/m

Nu.!
128 hk, 80,5 Nm
Fælge
Foran: std. 17 x 3.5"
Bagpå: std. 17 x 5.5"
Dæk
For: Pirelli Angel 120/70 ZR 17
Bag: Michelin: Pilot road 3 180/55 ZR 17" 73w.
Topfart
600 Motor: har ramt 270 efter speedo.
750 Motor: har været på 280. efter speedo
Tuning
Ixil Potte..?
Større motor. ;)
Styling
Diode baglygter
Diode nummerpladelys
Små flade blink i bag
Regina Guldkæde kit
Undertail
Nummerpladeholder i rustfri.
Kædeskærm indgraveret GSXR
Ekstraudstyr
Db Killer.
Action Cam.
Crash Pads.
12 v cigarstik.
Hiparts Tank taske
Hiparts Sidetasker
Hiparts 60l rund taske
Bagebære

Tøjet:
Læderdragter: Prexport, Mtech, Lookwell og Flm.
Tekstil jakke: Mtech.
Rygskjold: Duells og Forcefield l2 Pro k.
Støvler: Diadora. Forma og Sidi.
Hjelm: IXS kulfiber. Arai chaser og Arai Axces 2.
Handsker: Modeka og X-rage racing.
Halsrør:Turtle Neck.
Bemærkninger
Nye dele:
29-7-2011 - Tændrør, Olie + filter, Rep af kobling, Justeret Ventiler, Synkroniseret Karbu. 55612 km
12-9-2011 - Tjekket knastkæde + strammer alt ok. 58598 km
16-1-2012 - Regina Guldkæde kit, Led baglygter, Olie + filter, Skiftet bremseklodser i for. 59300 km
21-6-2012 - Olie + Filter, Tjekket ventiler alt ok, Skiftet Knastkæde strammer, 61830 km
21-8-2012 - MOTOR SKIFTE !!! 4 nye tændrør. Olie + filter, 4 Tændspoler, Kølervæske og Monteret andet speedometer på Km'er tal passer med motor. Nye motor har gået 29.000 Km. Den gamle motor havde smaddert Lejer ved krumtappen ved 62.000 Km'er
15-1-2013 Ny Oliefilter + olie ved 30500 Km'er
23-4-2013 Nye Dæk for og bag + Ventiler og afblancering, ved 31900 Km'er
14-5-2013 For Caliber renoveret med ultralyd, Nye pakninger, og Sbs klodser ved 32517 Km'er
1-6-2013 Skiftet Olie + Filter, Skiftet Koblings kabel og renset Sneglen helt. ved 33700 Km'er
13-7-2013 Skiftet Olie + Filter, Efter Rejse i Tyskland Holland Belgien og Frankring ved 38585 Km'er
17-2-2014 Skiftet olie+filter, luft filter og tændrør tjekket ventiler og kompression alt OK! :) ved 42461 Km'er
14-3-2014 synkroniseret karburatorne og stillet i blanding ved 42500 km'er
8/9-2014 Ramte et rådyr. skade: Højre skjold, køler+blæser, Crash pad og bremseskive. 46500 Km'er
Siden uheldet med rådyr og til sæson start 2015 er der lavet:
Skiftet til USD forgaffel, køler + blæser, tank og kåber, køler væske. Olie + filter, bremsevæske. Bremse caliber i for og bag. Malet og renoveret. skiftet til wave bremseskiver. og nye klodser i for (Brembo) + Bag(Saito). Nye Crash pads. Skifte koblings kabel. Nyt Bagdæk. Michelin Pilot road 3 og nye lejer i baghjul. Ved 46500 Km'er
28-4-2015: 600 Motor går istykker. (Udstødnings Knastaksel er hoppet en kvart omgang på kæden). Ved 46800 Km'er
1-5-2015: MOTOR SKIFTE ! Der kommer en 750'er Motor + 750'er Karbu i som jeg har fra min Stunt bike. Nyt olie og olie filter + Kølervæske.. (Kører stadig med 600 Tændspoler + Styrboks.) Tjekket ventiler og sync karbu og stillet ind efter Co. Alt OK.! ved 46800 Km'er. (Km tal på 750 motor vides ikke præcis men tidligere ejer siger den havde gået cirka 38.000 km'er.) (kun kørt knap 2 timer som stunt cykel uden at få tæsk da jeg havde motor problemer. (Manglende Power).) Problem blev fundet. (Fik for lidt luft)
25-6-2015: Efter at jeg selv har prøvet at indstille den nye motor frem og tilbage kan jeg ikke helt få den nye 750'er motor til at gå helt perfekt. Så den kommer den ned til Banks Mc i Holstebro så de kan kører den ind. den får nye tændrør og problemet viser sig at være magnet ventil til vacuum til karbu. ved 47200 Km'er. Alt er som det skal være nu. Kører perfekt.! Masser af power....!! tager den direkte til Moto gp i Assen (Holland) på den.!
25-9-2015. Olie skift + filter. Ny benzin studs i tanken. Ved 50.000 km'er
20-2-2016. Nyt batteri ved 50.800 Km'er
13-1-2017 Nye tændrør Ngk Cr9eia-9 iridium. Nyt olie + olie filter, Nyt Regina kædekit. Nye pakninger i kaliber i for + ny bremsevæske. Nyt bremsevæske i bag bremse. Nye lejer og bøsninger i anden brugt bagsvinger som måtte sættes på. Da der var revner i den der sad på. Ny kædeskinne. Ved 54.427 Km'er
10-7-2017. Skiftet olie da karburator nr.1 havde flydet over. Ved 56.300 km'er
1-8-2017 Toppakningen er gået og kompression på alle cylinder ligger mellem 7 - 8,5 Bar.
7-6-2018 skiftet toppakning, stempel ringe og stillet ventiler på motor. Skiftet nåle ventiler ved svømmer og bundpakninger på karburator nr 1 og 4. ved 56747 Km'er
18-8-2018 Skiftet olie og filter efter den er kørt til med de nye dele i motoren. Ved 57912 km'er
11-4-2020 Skiftet olie og filter, luft filter, bremsevæske, alle bremse klodser både for og bag.
1-7-2020 Skiftet venstre bremse caliber.
20-4-2023 Skiftet olie og filter, lavet service på bremser. Ved 64400 Km'er
Kommentér på:
Suzuki GSXR 600 Srad (750)
Annonce