Yamaha yzf R6 2004
1.031 visninger
|
Oprettet:
Yamaha yzf R6
Årgang:
2004
Motor:
¤ 4 cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor, med 2 overliggende kædetrykne knastaksler
4 ventiler pr. cylinder
Boring 55,5 mm, slaglænde 44,5mm,
Slagvolume 600
Komprecionsforhold 12,4:1
Indprøjtning med 4 stk. 40mm spjældhuse
4 ventiler pr. cylinder
Boring 55,5 mm, slaglænde 44,5mm,
Slagvolume 600
Komprecionsforhold 12,4:1
Indprøjtning med 4 stk. 40mm spjældhuse
Hestekræfter
¤ Maks effekt 120 HK v. 13.000 omdr.
Maks moment 69Nm v. 12.000 omdr.
Maks moment 69Nm v. 12.000 omdr.
Fælge
¤ For 3,5" Alufælg, standard sort, fælgbond kommer
bag 5,5" Alufælg, standard sort, fælgbond kommer
bag 5,5" Alufælg, standard sort, fælgbond kommer
Dæk
¤ finder jeg ud af hurtigst muligt :)
Topfart
bliver testet den dag vejret er til det !
Tuning
standart udover akrapovic udstødning monteret.
Styling
nummnerplade holder fjernet
ser totalt godt ud :)
ser totalt godt ud :)
Ekstraudstyr
?
Bemærkninger
den kører og lyder pisse godt
købt D. 26 nov 2011
Kenneth K. Iversen
købt D. 26 nov 2011
Kenneth K. Iversen

Yamaha yzf R6
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1
så er det rettet. mange tak for de fine kommentarer..
skal der bruges nogle specielle "kroge" eller noget? til den baghjulsløfter ?
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 741
fed racer!!
aug 2010
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Svar: 11
det kan købes billigt og godt ved biltema... fin yams
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Jeg ved ikke lige om det er noget her men det er da en mulighed
http://www.frankiesmc.dk/
http://www.harrysmotorservice.dk/velkommen.aspx
Mvh jens
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 91
Men som sagt, er det en årgang ´04. Den ser sgu ikke tosset ud i sølv!
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2
rigtig flot eksemplar du har fået dig
er dog enig med Sajmon ²
Hjælpe-Administrator
at det er en 04 model prøv at se på min, forskellen ligger på forgaffelen
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Tilløkke med den supper fede cykel dejligt at se
Håber at du får mange gode timer og km på ryggen af den næste år
God jul og et godt nytår
Mvh jens
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1
hvor vil i an befale jeg skal købe en baghjulsløfter..
evt link.. skal passe 100% til maskinen
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 27 MC-er: 6 Emner: 4 Svar: 57
Flot Yamaha 04`er
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1
ja, den står sku som ny..
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Men det er en 2004, da den ikke har USD forgaffel.