Yamaha xv 920 1987
1.751 visninger
|
Oprettet:
Yamaha xv 920
Årgang:
1987
Motor:
V2, fire-takts 920.00 ccm
Karburator. 2 stk. Hitachi Carbs
5 gear
Karburator. 2 stk. Hitachi Carbs
5 gear
Hestekræfter
Burde være omkring de 60hk
(fra ny 65.00 Hk (47.4 kW))
(fra ny 65.00 Hk (47.4 kW))
Fælge
org. støbt alu fælge
Dæk
For 100/90-19
Bag 130/90-16
Bag 130/90-16
Topfart
ca. 170 km/t
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Lædertaske samt vindskærm (desvære til rund forlygte).
Håber at "finde" et fremflytningssæt, men da jeg er på SU er det svært at "finde".
Håber at "finde" et fremflytningssæt, men da jeg er på SU er det svært at "finde".
Bemærkninger
Efter hovedelejerne er blevet skiftet, køre hun igen som en drøm, må være mc verdens svar på en gammel golf DTI....
Efter at dømme ud fra Forlygten og displayet kan det kun være en amerikansk 1982, samt motoren er lidt anderledes i opbygningen.
(XV-920 sætter hastighedsrekord. - Ved at køre 322 km/t satte Nick Larson team en ny hastighedsrekord i klassen 1000 APSF i Speedweek '97 på Bonneville Salt Flats (49. gang det blev afholdt). Det blev gjort ved hjælp af nitro som blev sprøjtet ind i hans XV-920 Yamaha Virago!)
Efter at dømme ud fra Forlygten og displayet kan det kun være en amerikansk 1982, samt motoren er lidt anderledes i opbygningen.
(XV-920 sætter hastighedsrekord. - Ved at køre 322 km/t satte Nick Larson team en ny hastighedsrekord i klassen 1000 APSF i Speedweek '97 på Bonneville Salt Flats (49. gang det blev afholdt). Det blev gjort ved hjælp af nitro som blev sprøjtet ind i hans XV-920 Yamaha Virago!)

Yamaha xv 920
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 4
Mange tak, kæresten gik med til det igen i år, billigste løsning når man nu er på su