{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 250 1988

1.612 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Casper P
Mand | 32 år | Oprettet: 7. nov 2010


Suzuki GSX-R 250

Årgang:
1988
Motor:

Cyklen er til mig som ny kørende og er købt for at få erfaring og vide hvordan en motorcykel danser før man går til en større ccm.

250 ccm [248ccm]
27 mm mikuni kaburator (2x2)
dobbelt overliggende knastakser (DOHC)
16 ventiler
4 cylindre - vandkølet
redline 17.000 rpm - begrænser lidt efter.
6 gear 1-N-2-3-4-5-6
Borring * slaglængde 50mm * 33mm
vådsumpskobling

Hestekræfter
45hk - droslet til 34 hk - maks effekt på 15.000rpm
24 Nm omkring 10.500 rpm
Fælge
Enkei fælge for og bag som fra standard, nyligt afbalanceret
2 skiver foran en bag
Dæk
Bridgestone for og bag
for: 110-60/17
Bag 130-70/17
Topfart
180 opgivet, men det er ikke behageligt på så lille en cykel.
Har været oppe på 172 Km/t i følge GPS
Tuning
Slip-on Potte (mont. af tidl. ejer ) god lyd
Styling
LED bagpærer (mørk glas giver ikke meget synlighed)
kølig belysning (LED) til nummerpladelys.
Progrip håndtag
tændingsdæksel poleret
Bagfodhvilere poleret
blå fælgekant og blå skiver med Hvide skruer
blå skruer i kåben.
perlemroslakering hvid.
tankdæksel blå
fabrikant på dæksiden er malet op
Ekstraudstyr
sidetasker (smid over)
Tanktaske
reservecykel (er et must på en babygixxer)
teknisk bog om cyklen (datablad)
Pitstand
Bemærkninger
Cyklen er købt totalskadet og smidt gennem det store farlige danske system
- helt ny plade
18-19 km/l altid med v-power
Omlakeret d. 23/02 2013 grundet ridser, flænger og skræmmer
Lækker lille cykel til prisen er glad for den ind til videre, ikke billig i reservedele.
ikke velfungerende med passager eller som turing cykel :)
Men Men Men - trods sine ccm kan den godt trække skindet af en budding ;D
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 250
Annonce