Benelli TNT 1130 [Tidl. motorcykel] 2012
4.222 visninger
|
Oprettet:
Benelli TNT 1130
Årgang:
2012
Motor:
3-cylindret, 4-takts vandkølet med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr cylinder.
1.131 cm3
Boring/Slaglængde: 88/62 mm/mm.
Kompression: 11,5:1.
Karburator: Elektronisk indsprøjtning med 3 stk 53 mm spjældhuse,
1.131 cm3
Boring/Slaglængde: 88/62 mm/mm.
Kompression: 11,5:1.
Karburator: Elektronisk indsprøjtning med 3 stk 53 mm spjældhuse,
Hestekræfter
137 hk (101,0 kw) ved 9250 o/m
Moment: 117 Nm ved 6750 o/m
Moment: 117 Nm ved 6750 o/m
Fælge
Støbte Brembo alufælge
Dæk
Hjul For: 120/70 ZR17 på 3.50" fælg
Hjul Bag: 190/50 ZR17 på 6.00" fælg
Hjul Bag: 190/50 ZR17 på 6.00" fælg
Topfart
255 km/h
Tuning
GPR-potte. modificeret luftfilterhus og PCIII samt custommapping.
Styling
Styrbro og Clip-ons fra Robby Moto.
Titax-bremse- og koblinsgreb,
Carbonspejle.
Rizoma-greb.
EvoTech tankdæksel.
"Café Racer" Sædeskal.
Melotti racing Nummerpladeholder og -lys.
Røgfarvede Blinkglas.
LED-Baglygte med indbyggede blink.
GECKO Racing tilbageflyttersæt.
Sænket 3 cm foran.
Carbon plov.
Titax-bremse- og koblinsgreb,
Carbonspejle.
Rizoma-greb.
EvoTech tankdæksel.
"Café Racer" Sædeskal.
Melotti racing Nummerpladeholder og -lys.
Røgfarvede Blinkglas.
LED-Baglygte med indbyggede blink.
GECKO Racing tilbageflyttersæt.
Sænket 3 cm foran.
Carbon plov.
Ekstraudstyr
Intet endnu.
Bemærkninger
Når denne italienske dynamitstang rammer ca 4000 omdr. Giver den et indfernalsk brøl fra sig. Lyden minder mest af alt om en voldsom rallybil der får lidt at leve af.
Efter en prøvetur på godt 3 kvarter.. så var jeg solgt.. Ja og det var motorcyklen for den sags også lige bagefter... :-D
Efter en prøvetur på godt 3 kvarter.. så var jeg solgt.. Ja og det var motorcyklen for den sags også lige bagefter... :-D

Benelli TNT 1130
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 326
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Svar: 4
jun 2004
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 125
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
tillykke med din Italenare ikke sandt? har set nogen få af dem når jeg går rundt i KBH's gader. Ser da meget cool ud, håber du bliver glad for den, og god sommer. Men serføligen skal du have en høj for denne MC.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 685
...glæd dig, til du får GPR-potten på. Så kommer den til at lyde son en Formel1-racer.
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
Hehe..det var sq noget af et sidespring. Men ok skal der laves sidespring, skal det sq gøres ordenligt. Fandme en cool cykel, thumbs up
Kør nu ordenligt
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Korrekt Thomas M. Men havde de været skarpere, havde man ku se alle insekterne efter en 630 km køretur...
No worries... når jeg har fået skrabt de værste insekter af kommer der nye, bedre billeder...
apr 2004
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 14
Nice
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 742
mega fed bike!! men sgu nogle sløve billeder du har taget af den
jun 2009
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 5 Emner: 48 Svar: 760
Tillykke med den.....ser super skarp ud....
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Og kan kun være enig..
Har prøvet sv1000.. og den her trækker mere jævnt over hele linien syns jeg...
Mener jeg har set en effektkurve et sted... prøver lige om jeg kan finde den og ligge ind med billederne.
jun 2006
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 378
Det er satme en nice cykel.
Hvordan er den i forhold til en V2'er? Er den ligeså hidsig ved lave omdrejninger? (Hvis du har testet en V2'er
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.890
Jeg har sagt det før og siger det igen. Den dag jeg hopper af kåbecykler så er det sådan en her jeg skal ha`.