Suzuki GSX-R 750W 1994
1.734 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-R 750W
Årgang:
1994
Motor:
Motor: 4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor. Vådsump smøring. Oliekapacitet:5,5 Liter..
Kubik: 749 cm3
Boring/Slaglængde: 73/44,7 mm/mm.
Kompression: 10,7:1.
Karburator: 4 stk, Mikuni VM 38 mm,
Vægt/Kraftforhold: 1,73 kg pr hk.
Tophastighed: 255 km/h
Acceleration (0 - 100): 2,8 sek
Brænstof forbrug: 12,5 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start. Totalgearing: 5,47:1.
Kubik: 749 cm3
Boring/Slaglængde: 73/44,7 mm/mm.
Kompression: 10,7:1.
Karburator: 4 stk, Mikuni VM 38 mm,
Vægt/Kraftforhold: 1,73 kg pr hk.
Tophastighed: 255 km/h
Acceleration (0 - 100): 2,8 sek
Brænstof forbrug: 12,5 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start. Totalgearing: 5,47:1.
Hestekræfter
Ydelse: 120 hk (88,3 kw) ved 11500 o/m
Moment: 78,5 Nm ved 9500 o/m
Moment: 78,5 Nm ved 9500 o/m
Fælge
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Posi-Damp-system. Hydraulisk anti-dive. Ø 43 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Justarbar returdæmpning. 136 mm fjedervandring.
Bremse For: 310 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 4 stempler.
Bremse Bag: 240 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 170/60 x 17 på 5.50" fælg.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Justarbar returdæmpning. 136 mm fjedervandring.
Bremse For: 310 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 4 stempler.
Bremse Bag: 240 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 170/60 x 17 på 5.50" fælg.
Dæk
Hjul for: 120/70VR17
Hjul Bag: 160/60VR17
Hjul Bag: 160/60VR17
Topfart
Tophastighed: 255 km/h (opgivet) Har kun selv prøvet 220km/h, og der var mere........
Tuning
Intet
Styling
Mat kåbeglas :-) (bleget af solen) skal skiftes til et mørkt.
Ekstraudstyr
Intet
Bemærkninger
Cyklen står originalt. Har kun haft den en lille uge. Men allerede planer om lidt omforandringer til vinter. Så som kåbeglas, bliklys, baggrund i instrumentering m.m

Suzuki GSX-R 750W
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 86
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 86
apr 2005
Følger: 81 Følgere: 79 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 937
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 86
Takker for optagelsen og kommentarerne
nov 2009
Følger: 27 Følgere: 38 MC-er: 6 Emner: 17 Svar: 127
nov 2009
Følger: 27 Følgere: 38 MC-er: 6 Emner: 17 Svar: 127
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 86
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
Og den kan sagtens være en 94'er, for den har blå gaffelben... De sølvfarvede ben fik den i 95. ;o)
http://www.gsx-r.eu/History_page2.html
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
Jeg købte sådan en som første MC i 96.. 100% samme farvetema. Mod. 95.
Er din ikke os en mod. 95? mener at man kan slå W'et op som værende 95.
Jeg måtte slippe 120.000.- i tidernes morgen.. Det var sku tider hehe.. :o)
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 24
PS. W-modellen er vandkølet og ikke oliekølet, som du angiver.
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 338
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
nov 2009
Følger: 27 Følgere: 38 MC-er: 6 Emner: 17 Svar: 127