{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki RGV250 M VJ22A 1991

2.045 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Henrik G
Mand | 39 år | Oprettet: 19. jan 2004


Suzuki RGV250 M VJ22A

Årgang:
1991
Motor:
Type: 2-Takts, 2 cylindret, 249ccm Vandkølet 90° V-twin
Boring x Slaglængde: 56x50,6
Kompression: 7,3:1
Kaburator: Mikuni TM34SS
Starter: Primær Kick
Suzuki Advanced Power Control (SAPC) med 3-delt Power Valves
6-trins kassette gearkasse med flerpladet vådkobling
Hestekræfter
62 hk (45,6 kW) ved 11.000 omdr/min
40 Nm ved 11.000 omdr/min
Fælge
For: 3.00 x 17 Støbt aluminiumsfælg
Bag: 4.50 x 17 Støbt aluminiumsfælg
Dæk
For: Dunlop Qualifier 110/70R17
Bag: Dunlop Qualifier 150/60R17

Eneste rigtige til en RGV :-)
Topfart
Tuning
Standard motor
Pipercross luftfilter
Roose Motorsport kølerslanger i blå
TYGA kamre og potter.
Aprilia SAPC Box 23d70

Motoren har været tunet før havariet og jeg har ført den tilbage til standard specs, da jeg ikke vil tage nogen chancer.

Renthal Letvægts tandhjul for
Renthal Aluminiums tandhjul bag

Suzuki Kit PW dæksler - For nemhedsskyld og fordi det ser gøgl ud :-)
HRC Bremsevæske"beholder" bag
Stål armeret bremseslanger for
Brembo RCS 19 Radial bremsemaster for
EBC Pro-Lite for og bag - Lettere og forhåbentlig bedre end standard
Renthal Ø50 Clip-ons
Renthal styrgummi - "Medium Compound" Uhh, eller noget :-)

Affjedring er total renoveret.
Bagdæmper har fået en tur med K-Tech stumper.
Forgaffel har fået nye pakdåser + det løse. Andreani Catrigde kit er sat på ønskelisten :-)
Styling
Sort malet stel

Standard look glasfiber fra Ricambi Weiss kombineret med TYGA bagende. Bruger det sæsonen ud, og så vil jeg måske opgradere til en komplet TYGA kåbesæt, da jeg har kåbesættet til at ligge.

MRA Standard Kåbeglas
TYGA Komplet gaffelbro
Ekstraudstyr
Vinklet alu ventiler til hjulene. Race og meget nemmere og komme til med luftslangen :-)
Bemærkninger
Købt som et projekt i 4-5 kasser sidste år af en gut herinde fra. Motorcyklen er inkl. afgift, så skal bare have den synet, når jeg får standard dyser hjem til den.

ALT har været skildt ad og serviceret og planen er at holde budgettet under 40.000kr alt inkl.

Den er blevet importeret til landet omkring 2004. Fandt ud af, at den højst sandsynlig stammer fra England og endda måske Isle of Man. Der var en mønt fra IoM, som havde forputtet sig i luftfilterkassens udvendige beskyttelsesskum. Meget sjov lille ting.
Kommentér på:
Suzuki RGV250 M VJ22A
Annonce