{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

KTM Lc4 620 1988

1.858 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Dennis H
Mand | 45 år | Oprettet: 3. sep 2008


KTM Lc4 620

Årgang:
1988
Motor:
620 ccm, Dell'Orto PHM 40 SD karburator, kickstart, 5 gear. 1 cylinder.

Cyklen vejer kun 135kg
Hestekræfter
55 hk 40.1 kW @ 7000 rpm
60 Nm @ 5500 rpm
0-100 på ca. 4 sek
Fælge
21" for og 18" bag
Dæk
forhjul 90/90-21
Baghjul 140/80-18
Topfart
170 kmt ?
Tuning
Ktm performance udstødning
Styling
nja... ny forskærm og lygte, resten trænger gevaldigt til en omlakering....
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Min første Ktm. Der er eftermonteret en nyere motor osv. på den. Papirer på motor fra Tyskland fulgte med. Efter nyt tændrør og en mini justering på blandeskruen starter den i 2. hug kold. Fuldstændig vanvittig fed og mega sjov cykel. Den vil sateme også godt frem da...
Den er næsten klar til syn. Mangler lige en ny bagaksel til den, så skal den ud og bruges...
Kommentér på:
KTM Lc4 620
  •   15. okt 2014 Hey Dennis, fin Ktm, vi ses smiley

  •   18. jul 2013 PPS. Det er en FMF potte der sidder på smiley

  •   18. jul 2013 Hej Dennis

    Det er mig der har "bygget" din KTM. Jeg kender hver en lille krog af den og den 620 motor der sidder på, har jeg bygget op fra bunden af :-). Hvis du har brug for råd/snak er jeg ikke længere end en mail/sms/opringning væk smiley

    PS. Det er en titanium krumtap der sidder i. Lettere end original og MEGET mere holdbar


  •   13. maj 2013 Ja verdenen er sgu lille:-) Ja jeg fik den lille tank med sammen med tank skørterne. En masse tandhjul og elektriske komponenter. Der var 2 mindre kasser med dele med. Gud ved om den er fejl fri den mikuni karb. der fulgte med. Kunne sgu være sjovt at få en "vurdering af riges tilstand" af kyndige, så når den er synet osv. giver jeg en soda eller en øller for en snak om ktm´ere:-)

  •   13. maj 2013 Det var nu ikke min frue, men jo det er sandt. smiley

    Ham der byggede motoren på den er tit gæst i mit værksted så vi kunne sikkert finde på noget hvis du får "udfordringer".
    Delorto er en "rundspjeldskarb. (pre fladspjelds) og kører rigtigt godt, men er uøkonomisk og utrolig fintfølende overfor temperaturændringer så den skal tit "lige" justeres...
    En BST40 er en vacuumkarburator der nemt får den til at køre +20kmltr og når man lige har luret hvordan starter den i 2. kick hvergang.
    Den maskine er et wheeliemonster, dels pga. motoren, men også den lille akselafstand.

    Fik du den lille tank med?
    Jeg brugte en mindre formue på originalt plast og en lille smal tank.


  •   13. maj 2013 Hej Henrik:-) Ja kunne se på tidligere synsrapporten den havde kørt herovre før:-) Næ Delorto karburatoren sad på da vi hentede den, og den starter og kører helt kanont, nu efter et andet tændrør og en mini jus på blande skruen. Mikuni karburatoren lå en en kasse ved siden af, så tænker når jeg lige har sat mig lidt ind i Ktm og evt. kan alliere mig med en der har forstand, den nok ryger på igen.
    Husker jeg helt galt hvis jeg engang købte en Honda xl 350 af din frue i skovlunde for mange år siden?


  •   13. maj 2013 Ps.. .Jakob jeg købte den af har ikke slettet den:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/19411-ktm_er_600_lc4_solgt
    Jeg gav i øvrigt ikke køber nogle papirer på den motor med og den kommer i øvrigt fra en engelsk maskine.
    Som du skriver... kører den fantastisk. smiley


  •   13. maj 2013 Velkommen..
    Jeg solgte den til Jylland for noget siden og nu er den tilbage i kbh-området.. sjovt...

    Er det dig der har monteret den delorto karbrator?
    Den mikuni der sad på var super.


  • DLH
    DLH Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 1
      13. maj 2013 Dejlig bjerg-ged smiley den er jeg sikker på at du bliver glad for

  •   12. maj 2013 Super fed og flot Bike. Velkommen her til. Og HØJ fra mig.
    Kig forbi min en tur.


Annonce