{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki Gsf400 Bandit 1992

2.177 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki Gsf400 Bandit

Årgang:
1992
Motor:
400ccm
Hestekræfter
ca 60hk
Fælge
ja, de er standart
Dæk
dem den kom med fra frabrikken så godt slidte
Topfart
ved det ikke, da det er et projekt jeg har købt
Tuning
intet endnu.
Styling
det er en bandit.....
Ekstraudstyr
den skal først standers og så kommer det måske
Bemærkninger
Det er et projekt jeg har købt, men det er ikke en der nødvendigvis skal laves nu her, kommer an på om den anden skal bygges om, så nu for vi at se..

SOLGT...SOLGT...SOLGT
Kommentér på:
Suzuki Gsf400 Bandit
  •   5. dec 2006 problem
    prøv i første omgang at synkronisere dine kaburatoere, for at se om de alle "suger" lige meget... og tjek eventuelt om dine forrør er lige varme efter et stykke tid i tomgang...




  •   12. apr 2006 Nyt Bandit forum
    http://groups.msn.com/DanskBanditforum

    Var det noget?

    Mvh. Rune


  •   26. mar 2006 Hugger
    Hej! Jeg ville lige høre, om du skulle være interesseret i at sælge din hugger? Jeg er dog også interesseret i nogle mål på den, så hvis du vil hjælpe en mc'ist i nød, må du MEGET gerne måle følgende på den:

    1. Afstanden mellem de to monteringshuller på kædeskærms-siden.
    2. Længden af huggeren på henholdsvis den ene og den anden side.
    3. Bredden af huggeren hvor den er bredest.
    4. Bredden af huggeren henne foran.
    5. Bredden af huggeren henne bagi.
    6. Bredden af "buedelen" på huggeren.

    På forhånd tak!

    Simon.


  •   14. dec 2005 Hej
    Det er et fordholdsvis simpelt problem du har. Dine cv-karburatorer fungerer ikke som de skal, sandsynligvis er en eller flere membraner utætte. Start kværnen således at du kan se direkte ned i boringen på karb's, og iagttage om de åbner når du giver den gas. Du kan også starte med at rense dem og se efter synlige fejl. (husk at blæse dyserne igennem). PS/ glem tændingen i første omgang! Det er heller ikke falsk luft, med mindre der er et hul på størrelse med en tennisboldt i hver studs.


  •   14. dec 2005 Problemet kunne være
    Det kan være platenner (eller hvordan de nu staves)/elekriskstyring af gnisterne i tændrør,
    eller forkert indstilling af blanding af benzin dampe,
    luft i karburatorne, eller bare skidt i benzinhanen (nogle er der inbygget et filter der),
    utætte gummi manshetter mellem kaburatorne og motoren, så den trække "falsk" luft ind
    gammel benzin i udstødningen, der har stoppet røret til (hvis den har lagt ned...)

    Mike


  •   14. dec 2005 tak'er
    ja det håber jeg, den fori ejer var så uheldig at smide den, så jeg leder efter noget plast til den. ellers er den rimelig.

    er der ikke nogle der har en idé til mit gas problem?
    jeg har renset karburatorne, skiftet tændrørog luftfilter...


  •   14. dec 2005 Velkommen til.
    Velkommen til med den lille nye ;o)
    Det er lidt et projekt du har dig der hva. Men den skal jo nok blive fin.


Annonce