{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 250 1991

2.979 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Aze
Aze
Mand | 30 år | Oprettet: 4. jun 2013


Suzuki GSXR 250

Årgang:
1991
Motor:
4-cylindret, 2 overliggende knastaksler trukket af samme knastkæde, 4-takts, 16 ventiler, 248 kubik

Blev i 2012 skiftet til en nyere der havde gået 25.000km færre end den tidligere motor. I den gamle var 8 ventiler enten brændt eller en smule pga en tidligere ejer der ikke havde behandlet den for godt!
Hestekræfter
46 - efter bøgerne
Fælge
Støbte alufælge der i juni 2014 blev poleret op og fik en lakering + klarlak.
Dæk
Hjul For: 100/80x17 på 2.00" fælg
Hjul Bag: 130/70x17 på 2.25" fælg
Topfart
180 har jeg ladet mig fortælle, jeg har dog ikke fået den over 160, men der rykker det altså også rigeligt i smilebåndet og alt andet :D
Tuning
Droslingen er blevet fjernet, har jeg ellers kørt 2 sæsoner med. Der er kommet en anden og nyere CDI boks til :)
Styling
Nyt gelsæde lavet af Michael hos Wigidan Autopolstring.
Blankpolerede fælge
Ekstraudstyr
HiParts tanktaske.
Ctek lader og "quick-ladning" - en kabelsko ned over hver pol på batteriet som samles i et stik der kan trækkes ud under sædet og cyklen kan derfor sættes til lader ret hurtigt og nemt - skide smart :)
Bemærkninger
En dejlig letkørt cykel der tager masser af omdrejninger, og med masser af hestekræfter trods de 250kubik :) Der har været meget bøvl med cyklen, primært med det elektriske, men det skulle forhåbentlig gerne snart(2014) være ovre! :)


14/11 2013:
Fået skiftet nåleventiler og monteret nye bolte til forrør, skiftet ensretter.

15/3 2014:
Investeret i en legekammerat på samme alder til ensretteren i form af et nyt batteri!

6/6 2014:
Skiftet koblingsplader samt et kig til svinghjul hvis magneter ikke har det godt, det bliver det næste som skal skiftes, så jeg kan få en cykel der faktisk lader! :)

6/7 2014
Skiftet udstødningspakninger samt kraver og bolte, pakningerne havde det ikke godt, især ikke ved 2. cylinder, men det tror da fanden når der ingen kraver sad derpå til at trykke skidtet på plads.

8/7 2014
Nye tændrør, tændhætter samt tændkabler. Også lige et nyt bremsegreb, det gamle var blevet grimt!

17/7 2014
Nye stik til tændspolerne, skidtet var irret i bæ og gjorde at der ikke var nogen forbindelse til skidtet fra batteriet! - Første testtur kørt siden drosling er blevet fjernet: Nøøj det er rart!

15/4 2015
Karburatorerne renset, blæst igennem, pudset og nye skruer til

I løbet af vinteren 2016
Motor renoveret, cylindere honet, nye stempelringe og et enkelt stempel skiftet.

Forår 2017
Skiftet til Pirelli Rosso Diablo 2 både for og bag

Sommer 2017
Pakdåser skiftet i forgaflen, bremsekalibere foran renoveret med nye pakninger samt rensning

Vinter 2017/2018
Hovedcylinder skiftet - nu med Brembo(mums) + armerede bremseslanger.
Mange ledninger udskiftet for at udrydde spændingstab samt ompakket for at undgå fremtidig ir.
Blinkrelæ skiftet

Forår 2018
Koblingssnegl skiftet og makket med - besvær med til- og frakobling.
Kommentér på:
Suzuki GSXR 250
Annonce