Yamaha FZ6-S [Tidl. motorcykel] 2006
1.513 visninger
|
Oprettet:
Yamaha FZ6-S
Årgang:
2006
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts motor, DOHC, 4 ventiler pr. cyl. Boring: 65,5 mm. Slaglængde: 44,5 mm. Slagvolumen: 600 ccm.Kompressionsforhold: 12,2:1. Elektronisk indsprøjtning med 36 mm spjældhuse.
6 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk.
Boksramme i alu. Medbærende motor. Kronrørsvinkel: 65°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1440 mm.
Affjedring for: Hydraulisk teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 130 mm.
Affjedring bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 130 mm
Tørvægt: 187 kg
6 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk.
Boksramme i alu. Medbærende motor. Kronrørsvinkel: 65°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1440 mm.
Affjedring for: Hydraulisk teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 130 mm.
Affjedring bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 130 mm
Tørvægt: 187 kg
Hestekræfter
Maks. effekt: 98 hk / 72,1 kW ved 12000 o/min.
Maks. drejningsmoment: 63 Nm ved 10000 o/min.
Maks. drejningsmoment: 63 Nm ved 10000 o/min.
Fælge
For: 3,50" fælg.
Bag:5,50" fælg.
Bag:5,50" fælg.
Dæk
For: 120/70ZR17 Metzeler Roadtec Z6
Bag: 180/55ZR17 Metzeler Roadtec Z6
Bag: 180/55ZR17 Metzeler Roadtec Z6
Topfart
225 km/t
Tuning
K&N-filter
Styling
N/A
Ekstraudstyr
SW-Motech Quick-lock tanktaske
Pacekeeper
Pacekeeper
Bemærkninger
Købt til at køre på over sommeren, mens min Triumph bliver repareret efter have været stjålet.
En fin sportstourer med en ægte R4 screamer-motor på godt og ondt.
En fin sportstourer med en ægte R4 screamer-motor på godt og ondt.

Yamaha FZ6-S
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 9
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 13
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 38
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.913
Da jeg tager på mc-ferie til Alperne i næste uge, var jeg nødsaget til at finde en løsning. Efter en del prøvekørsler endte jeg med denne FZ6 grundet relativt gode køreegenskaber og en fin pris. Så må jeg leve med motoren, der bestemt ikke er min smag.