Yamaha FZ6 S 2005
1.011 visninger
|
Oprettet:
Yamaha FZ6 S
Årgang:
2005
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts motor, DOHC, 4 ventiler pr. cyl. Boring: 65,5 mm. Slaglængde: 44,5 mm. Slagvolumen: 600 ccm.Kompressionsforhold: 12,2:1. Elektronisk indsprøjtning med 36 mm spjældhuse.
6 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk.
Boksramme i alu. Medbærende motor. Kronrørsvinkel: 65°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1440 mm.
Affjedring for: Hydraulisk teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 130 mm.
Affjedring bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 130 mm
Tørvægt: 180-187 kg
6 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk.
Boksramme i alu. Medbærende motor. Kronrørsvinkel: 65°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1440 mm.
Affjedring for: Hydraulisk teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 130 mm.
Affjedring bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 130 mm
Tørvægt: 180-187 kg
Hestekræfter
Maks. effekt: 98 hk / 72,1 kW ved 12000 o/min.
Maks. drejningsmoment: 63 Nm ved 10000 o/min.
Med udstødning og powercommander III USB, så vil jeg skyde på 110bhp.
Maks. drejningsmoment: 63 Nm ved 10000 o/min.
Med udstødning og powercommander III USB, så vil jeg skyde på 110bhp.
Fælge
For: 3,50" fælg.
Bag:5,50" fælg.
Bag:5,50" fælg.
Dæk
180/55 17", 120/70 17" battleaxe Touring BT21R
Topfart
Ind til videre 184 km/t:-), men skulle kunne køre 230 km/t+
Tuning
Akropovic SP potter uden db killer
Powercommander 3 usb
Hyperpro affjedring for og (lila)bag
Powercommander 3 usb
Hyperpro affjedring for og (lila)bag
Styling
Ingen
Ønsker:
Carbon hugger
SHAD sæde
Evt. mindre nummerplade holder
Diode blink
Ønsker:
Carbon hugger
SHAD sæde
Evt. mindre nummerplade holder
Diode blink
Ekstraudstyr
Akropovic SP udstødninger
Powercommander 3 usb.
Hyperpro affjedring for og bag.
Top box holder unilock system, med Guvi 42E top box og rygstytte.
Snart 2 x dB killer, da jeg ellers får høreskade af at pendle:-)
Snart Puig double bouble skærm light smoke.
Powercommander 3 usb.
Hyperpro affjedring for og bag.
Top box holder unilock system, med Guvi 42E top box og rygstytte.
Snart 2 x dB killer, da jeg ellers får høreskade af at pendle:-)
Snart Puig double bouble skærm light smoke.
Bemærkninger
Så velholdt, at den står som ny!
Dette er min 3. mc. Min første var en Yamaha FZ6 N og nu er jeg så vendt tilbage til samme model bare med kåbe, det bedste af begge verdner!
Det er klart den bedste mc jeg har haft! Føler ikke jeg har mistet kræfter fra SV 1000S, tværtimod! Powercommanderen og udstødningerne giver vildt meget! Jeg smiler hver gang jeg kører på en motorvejstilkørsel og der er frit forud!
Jeg byttede gladeligt min SV 1000S væk for denne fine Yamaha og jeg har ikke fortrudt! Blev aldrig venner med sv'eren. Aldrig mere Suzuki til mig:-)
Dette er min 3. mc. Min første var en Yamaha FZ6 N og nu er jeg så vendt tilbage til samme model bare med kåbe, det bedste af begge verdner!
Det er klart den bedste mc jeg har haft! Føler ikke jeg har mistet kræfter fra SV 1000S, tværtimod! Powercommanderen og udstødningerne giver vildt meget! Jeg smiler hver gang jeg kører på en motorvejstilkørsel og der er frit forud!
Jeg byttede gladeligt min SV 1000S væk for denne fine Yamaha og jeg har ikke fortrudt! Blev aldrig venner med sv'eren. Aldrig mere Suzuki til mig:-)

Yamaha FZ6 S
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 38
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Svar: 8
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1