Suzuki Bandit 600N 1996
3.165 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Bandit 600N
Årgang:
1996
Motor:
4-cylinderet luft/olie kølet 4-takt rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler, 4 ventiler pr. cylinder
Hestekræfter
77 hk ialt. 2,54 kg pr. hk. acc 0-100 4,8 cek.
Fælge
for 110/70-17 på 3,00 alufælg. Bag 150/70-17 på 4,50 alufælg
Dæk
Metzeler
Topfart
205 km/t
Tuning
Ingen endnu
Styling
Ingen endnu
Ekstraudstyr
ingen endnu
Bemærkninger

Suzuki Bandit 600N
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
Den er bare total flot dint Bandit! Hvis jeg skulle have sådan en, en dag, så skulle den se sådan ud.
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 41
En høj til dig, hvis du stadig er her
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
http://groups.msn.com/DanskBanditforum
Var det noget?
Mvh. Rune
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 75
Vi mange banditer, en høj til dig
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 85
Velkommen til
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
..tag så lige lidt flere billeder...
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
Velkommen til. Du kan evnt se på min profil hvilken kåbe jeg har sat på. Ellers søg på Bandit der flere herinde der har nogle fede løsninger
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 920
Hey du
1 billede - Det var ikke meget. Flere billeder.
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 50
ellers flot maskine
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Ville være passende det jo en galleri hvor man viser ting frem
jan 2006
Følger: 1 MC-er: 1
Hej alle, købte mig en Bandit sidste efterår, men mangler noget extra udstyr, en mini kåbe af en art, men kan ikke finde noget der passer til synes jeg, vil jo heller ikke ødelægge designet, håber der er nogle der kan hjælpe mig med nogle link´s evt.........