Suzuki GSX-R1100 1992
918 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-R1100
Årgang:
1992
Motor:
4-cylindret, 4-takts oliekølet rækkemotor. 2 overliggende knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder.
Vådsump smøring. Olie kapacitet: 5,5 Liter..
Kubik: 1.127 cm3
Boring/Slaglængde: 78/59 mm/mm.
Kompression: 9,7:1.
Karburator: 4 stk, Mikuni Venturi 40 mm,
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. Totalgearing: 4,57:1.
El-system: 12 volt. Vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding. Forlygte: 2 x Ø120 mm, 60/55 watt,halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme.4-kant aluminium rør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 65,5 grader. Efterløb: 99 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. NEAS elektronik.Luftunderstøttet. Hydraulisk anti-dive. Ø 43 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Full-floater. 4-trins justerbar fjederforspænding. 140 mm fjedervandring.
Bremse For: 310 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 4 stempler.
Bremse Bag: 240 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Vådsump smøring. Olie kapacitet: 5,5 Liter..
Kubik: 1.127 cm3
Boring/Slaglængde: 78/59 mm/mm.
Kompression: 9,7:1.
Karburator: 4 stk, Mikuni Venturi 40 mm,
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. Totalgearing: 4,57:1.
El-system: 12 volt. Vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding. Forlygte: 2 x Ø120 mm, 60/55 watt,halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme.4-kant aluminium rør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 65,5 grader. Efterløb: 99 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. NEAS elektronik.Luftunderstøttet. Hydraulisk anti-dive. Ø 43 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Full-floater. 4-trins justerbar fjederforspænding. 140 mm fjedervandring.
Bremse For: 310 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 4 stempler.
Bremse Bag: 240 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Hestekræfter
145 hk / 106,5 kW ved 10000 o/min.
Maks. moment: 113,8 Nm ved 7500 o/min.
Fælge
Originale fælge.
For: 3,50 X 17" støbt alufælg.
Bag: 5,50 X 17" støbt alufælg.
For: 3,50 X 17" støbt alufælg.
Bag: 5,50 X 17" støbt alufælg.
Dæk
For: 120/70 ZR 17 Conti Road Attack 2
Bag: 180/55 ZR 17 Conti Road Attack 2
Bag: 180/55 ZR 17 Conti Road Attack 2
Topfart
Fabriksoplysninger:
285 km/t
0 - 100 km/t på 2,5 sek.
285 km/t
0 - 100 km/t på 2,5 sek.
Tuning
Styling
Den er 110% original
Ekstraudstyr
mig som kun vejer 64kg og er 170cm høj
så det er en ren raket for mig
så det er en ren raket for mig
Bemærkninger
1. cykel = Yamaha XJ 600 1989
2. cykel = Suzuki GSX-R 600 1999
3. cykel = Suzuki GSX-R 1100 1992
2. cykel = Suzuki GSX-R 600 1999
3. cykel = Suzuki GSX-R 1100 1992

Suzuki GSX-R1100
mar 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 12
jan 2005
Følger: 32 Følgere: 36 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.923
PS. Købte selv en Kawa Z1000 da jeg var 19 år gammel. Det var noget af det vilde pis - dengang - Og jeg har jo overlevet, men det er vist mere held end forstand
mar 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 12
jan 2005
Følger: 32 Følgere: 36 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.923
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Emner: 26 Svar: 656
mar 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 12
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Emner: 26 Svar: 656
mar 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 12
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.059