Suzuki GSXR 1000 [Tidl. motorcykel] 2002
2.815 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSXR 1000
Årgang:
2002
Motor:
Motor type: vandkølet 988cc række-4, DOHC, 16v TSCC
Kompresions forhold 12,0 :1
Boring 73.0 mm (2.835 in.)
Slaglængde 59.0 mm (2.323 in.)
Elektronisk benzinindsprøjtning med 42 mm spjældhuse
Kompresions forhold 12,0 :1
Boring 73.0 mm (2.835 in.)
Slaglængde 59.0 mm (2.323 in.)
Elektronisk benzinindsprøjtning med 42 mm spjældhuse
Hestekræfter
160 Hk fra fabrikken og 108 Nm
ca 145 hk på baghjulet
har ikke fået den rullet, efter de ting der er blevet lavet
ca 145 hk på baghjulet
har ikke fået den rullet, efter de ting der er blevet lavet
Fælge
For: 3,5x17"
Bag: 6,0x17"
som er blevet slebet alle støbegrater og bogstaver og tal væk, efterfølgene malet hvide og med klarlak
Bag: 6,0x17"
som er blevet slebet alle støbegrater og bogstaver og tal væk, efterfølgene malet hvide og med klarlak
Dæk
to stk lavet af gummi
Topfart
ca 290
Tuning
complet akrapovic EVO titanium forrør, potte er af fremmede mærke men valgt da den har 60 mm gennemgang hele vejen.
indsugningsgummi tilpasset topstykket for bedre flow.
K&N filter.
520 kædekit med alu bag tandhjul geeret to tænder op i bag.
ais systemet er fjernet med blændplader.
ledtvægt bag bremseskive 400 gram kontra 900 gram orginal.
luftfilterkasse pakket ind i alutape og måtte lavet for at holde varmen væk fra indsugningen
hel stålameret bremseslanger
øhlins styrdæmper
K3-K4 forgaffel med Yamaha bremse calibre
ledtvægt batteri 500 gram kontra 3500 gram
indsugningsgummi tilpasset topstykket for bedre flow.
K&N filter.
520 kædekit med alu bag tandhjul geeret to tænder op i bag.
ais systemet er fjernet med blændplader.
ledtvægt bag bremseskive 400 gram kontra 900 gram orginal.
luftfilterkasse pakket ind i alutape og måtte lavet for at holde varmen væk fra indsugningen
hel stålameret bremseslanger
øhlins styrdæmper
K3-K4 forgaffel med Yamaha bremse calibre
ledtvægt batteri 500 gram kontra 3500 gram
Styling
klarlak på alle kåber og skærme.
carbon for og bagskærm.
hjemmelavet nummerplade holder.
miniblink.
korte titax kopling og bremse greb.
carbon bagskærm tilpasset fra k5 model.
hjemmelavet udstøgningsbeslag.
org HRC Honda slange som bremsevæske beholder.
andre clip ons.
styrt pads.
andet kåbeglas.
anden Undertail med baglygte.
vinkel ventiler på hjulene.
carbon for og bagskærm.
hjemmelavet nummerplade holder.
miniblink.
korte titax kopling og bremse greb.
carbon bagskærm tilpasset fra k5 model.
hjemmelavet udstøgningsbeslag.
org HRC Honda slange som bremsevæske beholder.
andre clip ons.
styrt pads.
andet kåbeglas.
anden Undertail med baglygte.
vinkel ventiler på hjulene.
Ekstraudstyr
K3-K4 forgaffel med Yamaha bremse calibre
Bemærkninger
købte den i dec og skilte den totalt af og fik alt gjort rent og smurt op med nyt fedt, montere lidt forskælligt udstyr mm givetalle kåber klar lak
extre topstykker haves som skal portes samt der skal k5-k6 knastaksler i sammen med toppen når den er lavet, bliver monteret næste winter
extre topstykker haves som skal portes samt der skal k5-k6 knastaksler i sammen med toppen når den er lavet, bliver monteret næste winter

Suzuki GSXR 1000
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.115
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 964
apr 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 79
den har kostet en smule. men hva faen.
Penge er bare Papir!
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 514
Med det udstyr går jeg næsten ud fra det er en pensioneret baneracer der er blevet bygget om til gade igen.
men flot er den squisme blevet!
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 84 MC-er: 10 Annoncer: 44 Emner: 240 Svar: 1.307
dec 2013
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 26