{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 1000 [Tidl. motorcykel] 2002

2.366 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Søren Bøgh N
Mand | 48 år | Oprettet: 25. nov 2008


Suzuki GSX-R 1000

Årgang:
2002
Motor:
Engine: Four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder, TSCC.
Capacity: 988 ccm.
Cooling System: Liquid cooled.
Lubrication: Wet sump.
Induction: Electronic Fuel Injection with four 42 mm throttle bodies.
Ignition: Electronic ignition, Transistorized.
Starting: Electric.
Clutc: Cable-operated multiplate wet clutch.
Transmission: 6 Speed, constant mesh.
Frame: Aluminium, twin spar.
Front Suspension: Inverted telescopic, coil spring, oil damped, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping.
Rear Suspension: Link type, oil damped, coil spring, spring preload fully adjustable, 4-way adjustable rebound damping force.
Front Brakes: Radial master cylinder. Radial mount, 6-piston calipers, 320 mm dual disc.
Rear Brakes: Single 2-piston caliper, 220 mm disc.
Max Power: 118 kW / 160 hp @ 10800 rpm.
Max Torque: 110 Nm / 11.2 kgf-m / 81.1 ft -lb @ 8500rpm (RAM air)
Hestekræfter
160 HK. Sælger nævnte 170 HK, men om det er udstødningen eller noget andet aner jeg ikke. 160 er også nok til mig.
Fælge
3.50 x 17 for.
6.00 x 17 bag.
Dæk
120/70 ZR17 for.
190/50 ZR17 bag.
Topfart
290 km/t.
Tuning
Anden udstødning.
Ellers ikke andet.
Styling
Sort undertray.
LED-baglygte.
LED-blinklys.
Anden bagende med LED-nummerpladelys.
Stålarmerede bremseslanger.
Guld-greb.
Komplet Akraprovic titan-udstødningssystem.
Sort kåbeglas.
Sort bagskærm med kædeskærm.
DID-kæde i guld.
Styrdæmper.
Ekstraudstyr
Se under 'Styling'. Og chaufføren naturligvis.
Bemærkninger
Solgte min 600'er i lørdag og købte denne i dag tirsdag - det kan slet ikke sammenlignes. Dén her trækker som et godstog i alle gear.

Kørt 38.000 km og står virkelig flot og velholdt. Bortset fra små kosmetiske 'stenslag' på kåben står den stort set ligesom ny. Alle væsker skiftet, nye bremseklodser for og bag og nye Michelin Pilot Road 4 for og bag - absolut køreklar til resten af sæsonen!

Og så skal jeg lige hilse at sige, at der er LYD i sådan en Akrapovic! :)
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 1000
Annonce