{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha r1 rn22 [Tidl. motorcykel] 2010

3.476 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Arne A
Mand | 39 år | Oprettet: 3. okt 2012


Yamaha r1 rn22

Årgang:
2010
Motor:
Displacement: 998.00 ccm (60.90 cubic inches)
Engine type: In-line four, four-stroke
Compression: 12.7:1
Bore x stroke: 78.0 x 52.2 mm (3.1 x 2.1 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection. Fuel Injection with YCC-T and YCC-I
Fuel control: DOHC
Ignition: TCI: Transistor Controlled Ignition
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Fuel consumption: 7.12 litres/100 km (14.0 km/l or 33.04 mpg)
Greenhouse gases: 165.2 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Hestekræfter
170 på hjulet. efter rulning i bislev.
Fælge

standart original guld fælge
Dæk
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17


Rear tyre dimensions: 190/55-ZR17
Topfart
den siger 299 efter spedometeret. men den er ikk hurtig nok på motorvejen til og følge med zx 10 r 2010 og gsxr 1000 k8 desvære :)
Tuning
full system Akrapovic evolution titanium og power commander V, KN Filter... Graves block off plates

Standart gearing 17/47
Styling
ABM fodhviler sæt i guld. rizoma beskytter på baggaffel og forgaffel og på motor i sort.. rizoma håndtag i guld .. Rizoma nr plade holder.. baglygte tonet med indbygget blinklys.. rizoma blink foran i guld.. sorte greblinger husker ikke mærket. bremse væske beholder bagpå i guld.
Ekstraudstyr
En smuk kvinde bagpå engang imellem :)
Bemærkninger
Det en god ide og skrue ned for mode control til std mode eller b mode når du tar en rundkørsel fordi den tar så ondsvagt ved med det samme.. Ellers er den skide sjov og køre på i byen og på hovedevejen. Men den mangler desvære mere power til og kan være med på motorvejen :( i tyskland med fri hastighed selvfølgelig ;) købte den fordi den var så smuk. Men savner suzuki motor og suzuki lyd :(
Kommentér på:
Yamaha r1 rn22
Annonce