Suzuki GSXR 1100 solgt 1992
5.267 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSXR 1100 solgt
Årgang:
1992
Motor:
1127 ccm w skiftet til 93 motor med vand køling og på plader
mobil 26817653
mobil 26817653
Hestekræfter
145 hk - 156 hk ny motor kun kørt 30000 km
Fælge
poleret med indfarvet midter stribe
Dæk
conti road atack næsten nye
Topfart
275 pluds det løse
Tuning
micon potte. 156 hk motor med sports filtre ca 160 hk
Styling
orange lak lidt små ridser men generalt pæn
Ekstraudstyr
bagsvinger i alu, og med ekstre afstivning og akselafstan så den ikke stejler så næmt, men den kan godt:-)
Bemærkninger
købt den 15-3-06. det var en rigtig god dag. sat til salg den 19-11-10. solgt den 18-3-11..

Suzuki GSXR 1100 solgt
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Emner: 25 Svar: 233
den er sq flot
x høj herfra
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 430
Det er sgu OldSchool det der
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 40 Svar: 151
Hold da kæft en fed cykel... hved hedder farven den har. Den er virkeligt stylet flot...
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 239
Jeg har ikke fået solgt skiverne endnu. ring på 28749454.
Søren
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 44
Du får da lige en extra høj fra mig... For du har da en overlækker suki der.... Super god vind til dig derude i det danske...
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Hej Michael
tjek delene jeg har til salg, jeg er til at snakke med..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=5029
mvh.
/Lars
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 37 Svar: 114
så fik jeg taget nye billeder og lagt ind. hva syns du?
nu skal vi snart ud og køre
aug 2005
Følger: 48 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 35
Er da glad for min lille suzi:) Tak for det, en høj tilbage til dig herfra:)! Ka godt lide farven!
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 37 Svar: 114
det gør der meget snart, skal lige ha den vasket og poleret. men den er samlet, mangler kun lidt små ting
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 462
Den har du da vist købt i Øster højst... : )
Nu kan jeg ikke lige se om det er en orginal dæmper (eller huske det, da jeg så den), men den er født med styrdæmper.
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 15
flot cykel du fåe en høj med på vejen
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
herinde med din fine nyerhvervelse.. Den er bare fed i de farver, så pas godt på den når nu du komme ud for at prøve den af... en høj skal du have herfra
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
Det var en rigtig fed bike du har, flott farge, Sender deg en høy for flott cykel...
Hilsen HK
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 8
hej og velkommen til..jeg har selv været ude og se på cyklen..
meget speciel - farve
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
det ser rigtigt godt ud i de farver. tillykke med den. fine bike
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
Elsker den farve, du skulle vel ikke ha farvekoden??
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
og fed cykel! En høj herfra!
Hygge
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
og det er da en frækkert
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 141
Flot cykel og fed farve!
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 161
velkommen til dig en en fin gixxer:-)
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 231
Velkommen til dig og din flotte cykel - en høj herfra
mvh
Martin