Kawasaki z 750 s 2005
1.737 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki z 750 s
Årgang:
2005
Motor:
Type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement 748 cm3
Bore and Stroke 68.4 x 50.9 mm
Compression ratio 11.3:1
Valve system DOHC, 16 valves
Fuel system Fuel injection: ø 34 mm x 4 (Keihin)
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
Displacement 748 cm3
Bore and Stroke 68.4 x 50.9 mm
Compression ratio 11.3:1
Valve system DOHC, 16 valves
Fuel system Fuel injection: ø 34 mm x 4 (Keihin)
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
Hestekræfter
Maximum power
81 kW {110 PS} / 11,000 rpm
80 kW {109 PS} / 11,000 rpm (AUS)
79 kW {107 PS} / 10,500 rpm (USA/CAN)
78.2 kW {106 PS} / 11,000 rpm (FRA)
72 kW {98 PS} / 11,000 rpm (EUR-72kW)
25 kW {34 PS} / 7,000 rpm (EUR-25kW)
Maximum torque
75 N·m {7.6 kgf·m} / 8,200 rpm
73 N·m {7.4 kgf·m} / 8,200 rpm (FRA)
72 N·m {7.3 kgf·m} / 8,000 rpm (EUR-72kW)
49 N·m {5.0 kgf·m} / 3,500 rpm (EUR-25kW)
81 kW {110 PS} / 11,000 rpm
80 kW {109 PS} / 11,000 rpm (AUS)
79 kW {107 PS} / 10,500 rpm (USA/CAN)
78.2 kW {106 PS} / 11,000 rpm (FRA)
72 kW {98 PS} / 11,000 rpm (EUR-72kW)
25 kW {34 PS} / 7,000 rpm (EUR-25kW)
Maximum torque
75 N·m {7.6 kgf·m} / 8,200 rpm
73 N·m {7.4 kgf·m} / 8,200 rpm (FRA)
72 N·m {7.3 kgf·m} / 8,000 rpm (EUR-72kW)
49 N·m {5.0 kgf·m} / 3,500 rpm (EUR-25kW)
Fælge
standard!
Dæk
Standard!
Topfart
245 ( opgivet. Skal lige køres til )
Tuning
Styling
Bundkåbe, hugger, slipon potte.
Har fået Fender eleminator og mini blink bagpå.
- for fanden hvor det rydder godt op!!
se billeder :)
Har fået Fender eleminator og mini blink bagpå.
- for fanden hvor det rydder godt op!!
se billeder :)
Ekstraudstyr
Bemærkninger
- Så kom sommeren!!
Jeg mangler nogen at køre sammen med. Evt en klub jeg kan melde mig ind i i hillerød området.
Du kan evt. fange mig på MSN - moffedrengen@hotmail.com
Jeg mangler nogen at køre sammen med. Evt en klub jeg kan melde mig ind i i hillerød området.
Du kan evt. fange mig på MSN - moffedrengen@hotmail.com

Kawasaki z 750 s
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 541
jeg synes bare det er maerkeligt, det ikke er den samme maalenhed, men det synes du jo saa ogsa...
Kan du undgaa at faa smaa ridser paa tanken??? De irriter3er mig, og det er jo lidt aergeligt. Maaske er det mit toej?? Jeg koerer jo ikke i laeder,....
hygge
mar 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 1
det er specs. der er taget direkte fra fabrikantens hjemmeside.
NM er newtonmeter, som er en måleenhed i træk. Det er den opgivne træk kræft som cyklen har ved det givne antal ondrejninger. Af en eller anden grund bruger de kære franskmænd ikke de samme normer (?) - derfor er tallene opgivet efterfulgt af FR der indikerer at det er franske normer.
EUR er europæiske normer.
- Tak for komplimentet!
MVH
Daniel
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 541
Rigtig fed kawa...
Hvad mener du med Nm? Der står eur efter og fra??? Hvad er det?
vh Allan
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
og velkommen herinde med din fine Kawa... Den ser rigtig godt ud - og ja vi andre går også og drømmer om sommer og sol for så skal der rigtig kører motorcykel.. God vind til dig når du kommer ud og rulle... og en høj herfra
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
Velkommen til med din kawa. Den ser rigtig flott ut sender deg en Høy stemme for flott cykel......
Hilsen HK
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 206 MC-er: 12 Emner: 18 Svar: 822
Velkommen til.
Jonas
mar 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 19
Flot motorcykel jeg var selv tæt på at købe en magen til.
feb 2005
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 194
Lækker bike!
Kan især godt lide din potte
Thomas