{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki ZZR 1100 D 1997

1.468 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Claus O
Mand | 57 år | Oprettet: 14. nov 2014


Kawasaki ZZR 1100 D

Årgang:
1997
Motor:
Ca 1100ccm
Hestekræfter
152
Målt hos Rydberg mc til 134,99 HK på baghjulet efter komplet motorjustering, også udført af Rydbergs mc
Fælge
Originale, med poleret alu kant
Dæk
Michelin 120/180
Topfart
295+ på klokken
Tuning
Dyset op
Styling
Hvide blink for og bag, diode baglygte, alu fodhvilere bag, special syet sæde.
Ekstraudstyr
Double Bouble kåbeglas, tager slipvinden, selv ved Extreme hastigheder, så en ren fornøjelse at køre med.
12 Volts udtag, til mobil/GPS
Bemærkninger
Afløser min ZX 10'er, fra 1990, som jeg solgte for 3 år siden.
Købt ved forhandler i Hals, valgte at få den 10.000kr billigere, ved at købe den uden garanti.
Km. 45.000, ( det jo ingenting)
De 10.000kr, brugte jeg så på optimering af motor, stort service, nyt bagdæk, nyt batteri, og lidt andre ting, jeg fik købt på Ebay.
Jeg har haft flere "større" maskiner, men den her ZZR 1100, slår da bare ALT, , i forhold til ZX 10'eren, så er tyngdepunktets sænket hele 80mm, hvilket gør den meget letkørt, den lystre 110% , momentet kommer MEGET KULTIVERET, og den trækker bare rent i 6. Gear fra 2500 omdr, sædet er bygget i Tyskland, og man sidder mere end RIGTIG godt, og føler at man kunne køre jorden rundt på den.
Gearskift er mere end unødvendigt ved overhalinger??
Kommentér på:
Kawasaki ZZR 1100 D
Annonce