Suzuki GSXR 250 1991
1.274 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSXR 250
Årgang:
1991
Motor:
Motor type:
Vandkølet
4 cylindret
4-takts
16 ventiler
6 gear
elstart
250 cc (248cc)
kørt snart 40k km
Vandkølet
4 cylindret
4-takts
16 ventiler
6 gear
elstart
250 cc (248cc)
kørt snart 40k km
Hestekræfter
45 HK
Fælge
Standard (alu)
Størrelse på fordæk: 100 / 80-17
Størrelse på bagdæk: 130 / 70-17
Størrelse på fordæk: 100 / 80-17
Størrelse på bagdæk: 130 / 70-17
Dæk
Bridgestone
Topfart
Omkring 170 km/h
Tuning
fabrikkens tuning og sports udstødning
Styling
Den er malet om pga. styrt
Jeg vil dog gerne have angel eyes til den
Jeg vil dog gerne have angel eyes til den
Ekstraudstyr
Skivelås med alarm
Bar end mirrors (sidespejl på enderne af styret)
3 huller i udstødningen (fra tidligere ejer)
Bar end mirrors (sidespejl på enderne af styret)
3 huller i udstødningen (fra tidligere ejer)
Bemærkninger
Dette er min første motorcykel, jeg købte den her i sommerferien, efter at have strugglet med vikar arbejde i en månedstid. Jeg kiggede på lidt forskelligt, men da jeg så denne lille Gixxer, var jeg solgt.
Siden da har jeg dog haft nogle op og ned ture, for det første så lagde jeg den ned efter blot 3 dage, da jeg kom ind i et sving med lidt for meget fart, heldigvis skete der ikke noget særligt, kun et sidespejl, et blinklys og nogle ridser på kåben.
Siden styrtet har jeg malet alle kåber, skiftet tændrør, lappet udstødningsrør, fixet tænd hætter, skifter begge dæk, skiftet olie og oliefilter, nyt batteri, nye blinklys og nye sidespejle.
Den er dog stadig ikke helt i topform, da der skal nyt olie i forgaflen og generatoren ikke lader ikke på batteriet men kun nok til at holde maskinen i gang.
Ud over dette, så er det en skide skæg maskine, jeg har haft den oppe og kysse 165 km/h uden at nå redline. Den ligger vildt godt i svingende, og har en ”hurtig” acceleration der siger 0 – 100 på lidt under 6 sekunder.
Jeg er meget tilfreds med micro gixxern som min første cykel, og den kan klart anbefales til begynderen der godt kan lide lidt fart og en super lærenem første motorcykel.
Siden da har jeg dog haft nogle op og ned ture, for det første så lagde jeg den ned efter blot 3 dage, da jeg kom ind i et sving med lidt for meget fart, heldigvis skete der ikke noget særligt, kun et sidespejl, et blinklys og nogle ridser på kåben.
Siden styrtet har jeg malet alle kåber, skiftet tændrør, lappet udstødningsrør, fixet tænd hætter, skifter begge dæk, skiftet olie og oliefilter, nyt batteri, nye blinklys og nye sidespejle.
Den er dog stadig ikke helt i topform, da der skal nyt olie i forgaflen og generatoren ikke lader ikke på batteriet men kun nok til at holde maskinen i gang.
Ud over dette, så er det en skide skæg maskine, jeg har haft den oppe og kysse 165 km/h uden at nå redline. Den ligger vildt godt i svingende, og har en ”hurtig” acceleration der siger 0 – 100 på lidt under 6 sekunder.
Jeg er meget tilfreds med micro gixxern som min første cykel, og den kan klart anbefales til begynderen der godt kan lide lidt fart og en super lærenem første motorcykel.

Suzuki GSXR 250
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 116 MC-er: 6 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 440
sep 2016
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.489
sep 2016
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
maj 2016
Følger: 11 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 128
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 249
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 69
feb 2006
Følger: 36 Følgere: 10 MC-er: 16 Emner: 9 Svar: 267
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 71
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 67
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 916
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 116
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 707
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.307
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.155
jul 2016
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3