Suzuki GS 500E 1995
1.592 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GS 500E
Årgang:
1995
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts luftkølet rækkemotor. Luftkølet. 2 overliggende knastaksler. 2 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 487 cm3
Boring/Slaglængde: 74/56,6 mm/mm.
Kompression: 9:1.
Karburator: 2 stk, Mikuni Venturi Ø 34 mm,
Ydelse: 52 hk (32,2 kw) ved 7800 o/m
Moment: 41,2 Nm ved 7800 o/m
Vægt/Kraftforhold: 3,25 kg pr hk.
Tophastighed: 165 km/h
Acceleration (0 - 100): 6,0 sek
Brænstof forbrug: 18,2 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start. Totalgearing: 5,92:1.
El-system: 12 volt, Vekselstrømsgenerator. elektronisk tænding. Forlygte: Ø 170mm., 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Venstre underrør aftageligt. 4-kant stålrør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 63,5 grader. Efterløb: 106 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Ø 39 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Full-Floater. 7-trins justerbar fjederforspænding. 118 mm fjedervandring.
Bremse For: 310 mm dia. enkelt hyudraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 250 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Hjul For: 110/80 x 17 på 3.00\" fælg.
Hjul Bag: 130/80 x 17 på 3.50\" fælg.
Fælg Type: Støbt.
Mål og vægt: Totallængde: 204 cm. Akselafstand: 140,5 cm. Sædehøjde: 78,5 cm. Frihøjde: 14,5 cm. Tankkapacitet: 17 L. Egenvægt: 169 kg
Kubik: 487 cm3
Boring/Slaglængde: 74/56,6 mm/mm.
Kompression: 9:1.
Karburator: 2 stk, Mikuni Venturi Ø 34 mm,
Ydelse: 52 hk (32,2 kw) ved 7800 o/m
Moment: 41,2 Nm ved 7800 o/m
Vægt/Kraftforhold: 3,25 kg pr hk.
Tophastighed: 165 km/h
Acceleration (0 - 100): 6,0 sek
Brænstof forbrug: 18,2 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start. Totalgearing: 5,92:1.
El-system: 12 volt, Vekselstrømsgenerator. elektronisk tænding. Forlygte: Ø 170mm., 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Venstre underrør aftageligt. 4-kant stålrør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 63,5 grader. Efterløb: 106 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Ø 39 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Full-Floater. 7-trins justerbar fjederforspænding. 118 mm fjedervandring.
Bremse For: 310 mm dia. enkelt hyudraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 250 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Hjul For: 110/80 x 17 på 3.00\" fælg.
Hjul Bag: 130/80 x 17 på 3.50\" fælg.
Fælg Type: Støbt.
Mål og vægt: Totallængde: 204 cm. Akselafstand: 140,5 cm. Sædehøjde: 78,5 cm. Frihøjde: 14,5 cm. Tankkapacitet: 17 L. Egenvægt: 169 kg
Hestekræfter
52 HK, men snart 34 den skal jo desvære drossles :-(
Fælge
Hvide
Dæk
Topfart
opgivet til 165 inden den bliver droslet.
Tuning
Styling
Tanken og skjoldene er lakerede sorte (væsentlig flottere end GS 500´s standart playmobil farver og klistermærker!)
Tonede Blinkere og Suzuki klistermærker på tanken hvis man kan kalde det styling.
Fremtiden:
Lur mig og der ikke kommer nogle mikroblinkere på og bagskærmen bliver afmonteret og så kan man jo også investere i en typhoon carbon udstødning når der kommer balance på kontoen igen ;-)
Tonede Blinkere og Suzuki klistermærker på tanken hvis man kan kalde det styling.
Fremtiden:
Lur mig og der ikke kommer nogle mikroblinkere på og bagskærmen bliver afmonteret og så kan man jo også investere i en typhoon carbon udstødning når der kommer balance på kontoen igen ;-)
Ekstraudstyr
Eftermonteret GIVI halvkåbe og bilka alarm
Bemærkninger
Super fed cykel og et rent røverkøb til 28.500 kr. og den har kun gået 28.000!

Suzuki GS 500E
jan 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 45
Tja du skal få den for 800kr.
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.298
Haha, cool
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 12
Hehe man skal bare finde sig en ung betjent som lige har købt hus og som i forvejen skylder 10.000 i cyklen (bare rolig jeg over tog ikk gælden) og så skal du være klar til at prøve/købe den dagen efter han sætter den i den blå avis. Jeg checkede lige om der var nogle cykler inden jeg gik i seng og dagen efter ringede jeg kl 10 og var heldigvis den første, der var 3 der havde ringet om eftermiddagen da jeg var ude for at prøve den. Fik jeg forresten nævnt at der lige var blevet sat sprit ny kæde og bagdæk på?
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.298
Fin bike! Det må man da ellers kalde et røverkøb!
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 12
Så kan jeg jo bare lære at pille morfar-skærmen af når jeg køber en ny kværn
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 5 Emner: 28 Svar: 211
Altid godt med nogle flere Gs'ere, kan dog ikke give mere end middel med den vindskærm på