{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GS500E 2001

7.683 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GS500E

Årgang:
2001
Motor:
2-cylindret luftkølet 4-takts motor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler.
2 ventiler pr. cylinder.
Boring: 74 mm.
Slaglængde: 56,6 mm.
Slagvolumen: 487 ccm.
Kompressionsforhold: 9,0:1.
2 stk. 34 mm mikuni CV-karburator.

Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.

Stel Dobbelt, lukket rørramme i stål. Kronhovedvinkel: 64,5°. Efterløb: 95 mm. Akselafstand: 1410 mm.

Affjedring for Hydraulisk teleskopgaffel med 39 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm.

Bremser For: 310 mm skive med flydende ophæng. 2-stemplet fast ophængt caliper.
Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 2 stemplet fast ophængt caliper

Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 115 mm.
Hestekræfter
Maks. effekt: 45 hk / 32 kW ved 9000 o/min.

Maks. moment: 40 Nm ved 7400 o/min.

Mål og vægt Totallængde: 2075 mm. Sædehøjde: 790 mm. Frihøjde: 155 mm. Tankkapacitet/reserve: 20,0/3,0 liter. Egenvægt: 173 kg.

Vægt/kraft forhold 3,84 kg/hk
Fælge
Aluminium For fælge Dimensioner: 110/90-17M/CTL 61V SPORDF 3,00"

Aluminium Bag fælge Dimensioner: 130/90-17M/CTL 68V SPORTD 3,50"
Dæk
Pirelli Sport Demon

*SPECIAL FRONT TYRE design and contour for improved handling and good wet performance.
New SPORTY AND FASHIONABLE TREAD PATTERN with speed index from H to V (210 km/t up to 270 km/t)*
Topfart
180 km/t..
Tuning
Så heller en større mc :P
Styling
Poleret forgaffel holder

Forcromet spedometer holder

Rustfrit stål skært ud ved forskærm og polet op

Autolakeret blå med 2 x ekstra klarlak på tanken

Poleret spoilen bagpå

Mini blinklys for og bag
Ekstraudstyr
Speciele klister mærker på tank og bund af kåben

TCP Fuldkåbe

Haynes service & repair manual (Bog)
Bemærkninger
Stel, baggaffel, forgaffel holder & pladerne ved fodpedalerne er blevet sandblæst og derefter blevet metaliseret. Som er zink der bliver brændt ind i metallet så den dermed ALDRIG kan ruste igen!
Mc’en har været TOTALT skildt igennem vinter og gjort klar!
Fælge + stel dele er blevet autolakkeret + fået klarlak i samme fave!

To af mine venner er igang med tilsvarende projekt, som kan følges på:
Kristian S (Honda XL 350)
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11024
Mikkel B.V (Suzuki Gs500e)
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11668
Kommentér på:
Suzuki GS500E
Annonce