{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki B-King 2008

1.751 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

lars v
Mand | 68 år | Oprettet: 26. maj 2012


Suzuki B-King

Årgang:
2008
Motor:
1340ccm Hayabusa 2. generation

Udstødning, Luftfilter/kasse og ECU mapning til forskel.
Hestekræfter
Baghjuls heste målt på dyno:

181,2 HK / 9100 rpm, 154,3 NM / 6700rpm
Fælge
Sorte, standard
Dæk
For: 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Bag: 200/50ZR17M/C (75W), tubeless
Topfart
Elektronisk begrænset til 250 KM/H
Uden begrænsningen: ca 280 KM/H
Med lidt tuning: 300 KM/H
Med meget tuning: Who cares ...
Tuning
- Leo Vince Carbon potter
- Modificeret Luftfilter kasse + K&N filter
- ECU Justeret på rullefelt (m. Woolich Tools)
Styling
Kun småting:

- Carbon tank dashboard (i stedet for den store 'amerikaner forkromede' dims)
- Puig/Pyramid hugger
- Pyntedæksel koblingsside m./fræst ornamentering
- Tankpads
- Oberon styr-ende spejle
- Tidy-tail
- Powerbronce Olie- og Vandkøler gitter
- Puig new generation sport windscreen
Ekstraudstyr
Lille GIVI tanktaske
Bemærkninger
Overraskende nem at håndtere: På samme tid super smidig gang og perfekt til hygge cruising - og et brutalt vilddyr, når man beder den om at være det :-)

Min konklusion: Lige så fornøjelig på motorvej, som på snoede landeveje. En sand Transformer til hverdag og fest. Bedste cykel jeg har haft !! En alt for overset super-naked (måske fordi det nok var den første af slagsen og ingen rigtigt troede på konceptet). Nu er der jo mange om buddet, men B-King er efter min mening "mest for pengene". Og så er den en yderst pålidelig og med mange kilometer i sig.
Kommentér på:
Suzuki B-King
Annonce