Suzuki B-King 2008
1.751 visninger
|
Oprettet:
Suzuki B-King
Årgang:
2008
Motor:
1340ccm Hayabusa 2. generation
Udstødning, Luftfilter/kasse og ECU mapning til forskel.
Udstødning, Luftfilter/kasse og ECU mapning til forskel.
Hestekræfter
Baghjuls heste målt på dyno:
181,2 HK / 9100 rpm, 154,3 NM / 6700rpm
181,2 HK / 9100 rpm, 154,3 NM / 6700rpm
Fælge
Sorte, standard
Dæk
For: 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Bag: 200/50ZR17M/C (75W), tubeless
Bag: 200/50ZR17M/C (75W), tubeless
Topfart
Elektronisk begrænset til 250 KM/H
Uden begrænsningen: ca 280 KM/H
Med lidt tuning: 300 KM/H
Med meget tuning: Who cares ...
Uden begrænsningen: ca 280 KM/H
Med lidt tuning: 300 KM/H
Med meget tuning: Who cares ...
Tuning
- Leo Vince Carbon potter
- Modificeret Luftfilter kasse + K&N filter
- ECU Justeret på rullefelt (m. Woolich Tools)
- Modificeret Luftfilter kasse + K&N filter
- ECU Justeret på rullefelt (m. Woolich Tools)
Styling
Kun småting:
- Carbon tank dashboard (i stedet for den store 'amerikaner forkromede' dims)
- Puig/Pyramid hugger
- Pyntedæksel koblingsside m./fræst ornamentering
- Tankpads
- Oberon styr-ende spejle
- Tidy-tail
- Powerbronce Olie- og Vandkøler gitter
- Puig new generation sport windscreen
- Carbon tank dashboard (i stedet for den store 'amerikaner forkromede' dims)
- Puig/Pyramid hugger
- Pyntedæksel koblingsside m./fræst ornamentering
- Tankpads
- Oberon styr-ende spejle
- Tidy-tail
- Powerbronce Olie- og Vandkøler gitter
- Puig new generation sport windscreen
Ekstraudstyr
Lille GIVI tanktaske
Bemærkninger
Overraskende nem at håndtere: På samme tid super smidig gang og perfekt til hygge cruising - og et brutalt vilddyr, når man beder den om at være det :-)
Min konklusion: Lige så fornøjelig på motorvej, som på snoede landeveje. En sand Transformer til hverdag og fest. Bedste cykel jeg har haft !! En alt for overset super-naked (måske fordi det nok var den første af slagsen og ingen rigtigt troede på konceptet). Nu er der jo mange om buddet, men B-King er efter min mening "mest for pengene". Og så er den en yderst pålidelig og med mange kilometer i sig.
Min konklusion: Lige så fornøjelig på motorvej, som på snoede landeveje. En sand Transformer til hverdag og fest. Bedste cykel jeg har haft !! En alt for overset super-naked (måske fordi det nok var den første af slagsen og ingen rigtigt troede på konceptet). Nu er der jo mange om buddet, men B-King er efter min mening "mest for pengene". Og så er den en yderst pålidelig og med mange kilometer i sig.

Suzuki B-King
apr 2020
Følger: 5 Følgere: 4
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 799
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.276
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 67
jul 2016
Følger: 12 Følgere: 267 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 299
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 76
dec 2016
Følger: 38 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 327
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.154
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 17 Svar: 331
jun 2010
Følger: 16 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 366
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 94
Velkommen til.