{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Triumph Tiger 955i 2002

1.140 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Lars  C
Mand | 39 år | Oprettet: 25. jul 2017


Triumph Tiger 955i

Årgang:
2002
Motor:
vand/olie kølet 955 ccm2, 4 takt række 3 cylinder med indsprøjtning
Hestekræfter
HK, 106 ved 9500 rpm.
Moment, 92.00 ved 4200 rpm
Fælge
Org egerfælge i chrome
Dæk
Micheling Anakee 3 dual sport afventure dæk. Ligger super godt på asfalt, dybt mønster så det bør holde en evighed. Rigtig godt greb ved løst underlagt, grusveje, skovveje osv.
Topfart
Tja...
Tuning
o2 elimitor
Beowulf udstødning. Håndbygget i england med livstids garanti, passer rigtig fint til motorcyklen. Den larmer dig lidt rigeligt selv med db-killer i.
Styling
Lys i begge forlygter
Ekstraudstyr
Scottoiler v-system
Heed crashbars
"Ram x-grip" kopi med USB udtag
Venhill stålarmerede bremseslanger
Risers til spejlene. Mindsker turbolens fra luften ret meget.
Sw-motech 30mm risers til styret
Bemærkninger
Super fed motorcykel, kører simpelthen som en drøm.
Dejlig oprejst kørestilling der gør man føler man kan køre for evigt uden at blive træt.

Engelsk på godt og ondt, den er lidt landbrugsmaskine-agtig på nogle områder, men man tilgiver den alle sine særheder når man kører på den.

Er super velkørt udenfor asfalten så længe det ikke bliver for off-road, så bliver den lidt tung at danse med.

Motoren er en sand perle, moment helt ned fra kælderen, og når man når 5000 rpm bliver den rigtig sur :-)

Modellen er desværre født med et par børnesygdomme som jeg er ved at udbedre.

Lynkoblingerne til benzin slangerne er lavet af plastik der ikke kan tåle benzin, så disse er blevet udskiftet til nogle i metal
Køler dækslet kan ikke holde på vandet da der kommer mere tryk i systemet end dækslet er ratet til, så denne er udskiftet til en model rated til 1.2 bar istedet.
Kommentér på:
Triumph Tiger 955i
Annonce