Suzuki GS 750 Cafe racer 1978
3.156 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GS 750 Cafe racer
Årgang:
1978
Motor:
748 ccm 4 cyl. luftkølet række motor.
DOCH 8V.
Komp: 8.7:1
Boring: 65.0 x 56.4 mm
5 trins gearkasse.
4 x Mikuni karborator
Org. platiner tænding.
DOCH 8V.
Komp: 8.7:1
Boring: 65.0 x 56.4 mm
5 trins gearkasse.
4 x Mikuni karborator
Org. platiner tænding.
Hestekræfter
65-70hk alt efter hvor man læser.
Fælge
For 19"
Bag 18"
Mat sort.
Bag 18"
Mat sort.
Dæk
Topfart
Har rundet de 100mph, som der står på tanken ;)
Tuning
Styling
Tarozzi rear set.
Åbne filter.
Clip on.
Anden forlygte, bund monteret.
Brune Westwood håndtag
Caferacer sæde "Kickstarter"
Highsider led blink i styrende.
Highsider led blink/ bremse / og baglyd 3 i 1 som sidder under nummer plade.
Nummerplade lys bygget op i loopen i stellet under sædet.
Km/omdr tæller bygget ned i tanken.
2,5" MONZA CAP Benzin påfyldning.
Batteri bygget ned i kasse under bagsvinger, så stadig med el start.
2 små rustfrie GP potter = meget kraftig lyd.
Åbne filter.
Clip on.
Anden forlygte, bund monteret.
Brune Westwood håndtag
Caferacer sæde "Kickstarter"
Highsider led blink i styrende.
Highsider led blink/ bremse / og baglyd 3 i 1 som sidder under nummer plade.
Nummerplade lys bygget op i loopen i stellet under sædet.
Km/omdr tæller bygget ned i tanken.
2,5" MONZA CAP Benzin påfyldning.
Batteri bygget ned i kasse under bagsvinger, så stadig med el start.
2 små rustfrie GP potter = meget kraftig lyd.
Ekstraudstyr
Tro håb og knojerns støtte fod ;)
Bemærkninger
Jeg byggede den om vinteren 17-18.
Den har fået hele turen.
Motor.
Alt sandblæst og malet på ny.
Total nyt lednings net.
Benzin tanken brugte jeg alene 30 timer på at lave om, først banke knæ buler i, så bygge km/omdr tæller ned i, som så går ud i en lille spids ned af tanken.
Så en MONZA benzin cap svejst i.
Alle beslag på stellet der ikke bliver brugt mere er skåret af.
Stellet er kottet op bag bagdæmper, og isvejst en loop.
Den er synet og godkendt med ændringer som den står.
Dog ikke med de udstødninger på, og så med en ganske lille bagskærm også, forskærm har den jo sådan set.
Den har fået hele turen.
Motor.
Alt sandblæst og malet på ny.
Total nyt lednings net.
Benzin tanken brugte jeg alene 30 timer på at lave om, først banke knæ buler i, så bygge km/omdr tæller ned i, som så går ud i en lille spids ned af tanken.
Så en MONZA benzin cap svejst i.
Alle beslag på stellet der ikke bliver brugt mere er skåret af.
Stellet er kottet op bag bagdæmper, og isvejst en loop.
Den er synet og godkendt med ændringer som den står.
Dog ikke med de udstødninger på, og så med en ganske lille bagskærm også, forskærm har den jo sådan set.

Suzuki GS 750 Cafe racer
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 7
Hvad har du gjort med ledningerne, som kommer nede fra starter motoren og gearindikatoren ?
jan 2019
Følger: 17 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 13
Flot arbejde
apr 2017
Følger: 151 Følgere: 62 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 48
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 656
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 811
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 811
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 36
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.276
mar 2009
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 19 Emner: 23 Svar: 489
aug 2011
Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 4
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659