{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

KTM 250 EXC (2 TAKT) 2007

834 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

.!. d^_-b .!.
Online
Mand | 28 år | Oprettet: 5. aug 2018


KTM 250 EXC (2 TAKT)

Årgang:
2007
Motor:
250 kubik 2 takt 1 cylindret.
Kompression: 12,5: 1
bor og slaglængde: 66,4 x 72,0 mm (2,6 x 2,8 tommer)
Brændstofsystem: Karburator. Lectron 36
Tænding: Kokusan digital 2K-3
Smøresystem: Smøremiddel med blandingsolie 1:60
Kølesystem: vandkølet
Gearkasse: 5-trins
Kobling: Våd multidisk-kobling, der drives hydraulisk.
Hestekræfter
Standard 50 hk ved 7400 omdrejninger fuld åben powerventil.

Fælge
Excel stålfælge.
1.60 x 21 foran.
2.15 x 18 bag.
bagfælg med mousse.
Slange i foran.
Dæk
Foran 90/90-21
Bag 140/80-18
Topfart
Pas har ikke testet det.
Tuning
FMF gold Series gnarly forrør.
Bagpot FMF Shorty Powercore 2.
Lectron high velocity karburator 36 mm.
Vforce 3 membran.
Map switch on for max effekt.
Map switch off for optimal kørbarhed.
Rød gul grøn fjeder til powerventil til finindstilling af powerband da det ændre hele dyno kurven mellem aggresiv, medium, blød.

Affjedring:
Forgaffel WP USD fra 2011 model.
Bag WP monoshock PDS.
Styling
Patina!
Orange dele diverse steder.
Ekstraudstyr
Map switch powerparts på styret som gør man kan ændre aggresiv blød tænding under kørsel istedet for holde stille for plug stikket ind eller ud.
Led lys konvertering bagved.
Bemærkninger
Vejer kun 102.6 kg :)
Projekt!

Motor:
Cylinder og topstyk: Fuldt redesignet, ekstremt kompakt, let (minus 500 g) og stabil.

Cylinder: Unik designet kølevandsguide for højeste køleeffektivitet og kompakt design.

Membran: Ny V-Force-membranenhed, ny karburatorindstilling for bedre respons og større effekt.

Stikkontakt: forbedret strømforsyning, bedre kørbarhed.

Køling: Omdesignet vandpumpehjul til 12% forbedret vandstrøm.

Tændingssystem: To valgfri tændingskurver, der kan vælges ved at tilslutte et kabel eller en valgfri styr på kontakten: Én tændingskurve for maksimal effekt, en anden for optimal kørbarhed.

Øget svinghjulsmasse, bedre trækkraft og mere ensartet effekt.

Kickstarter: Forbedret ergonomi til endnu lettere start.

Stel:
Belagt 12 mm skubbestang af aluminium i stedet for 14 mm stål for mindre friktion, mere komfort og mindre vægt. Ny grundlæggende afstemning med store tilpasningsmuligheder.

WP PDS Monoshock stivere med ny tuning for mere komfort og bedre trækkraft.

Hjul: Nye sorte Excel-fælge ligesom SX-modellerne for højeste styrke kombineret med sporty look.

Bremser: Bølgebremseskiver for optimal bremseevne og mindre vægt.
Kommentér på:
KTM 250 EXC (2 TAKT)
x