{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha Yzf-R6 2004

231 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Yamaha Yzf-R6

Årgang:
2004
Motor:
Standard, ingen grund til at ændre på perfektion :)
Eneste mindre ændring ligger i udstødningssystemet, hvor en GPR udstødning inkl. mellemrør er sat på, fantastisk lyd iøvrigt og gadelovlig med indsats.
Hestekræfter
Standard ca. 120HK
Fælge
Standard, omlakeret til højglans hvid
Dæk
Bridgestone Battlax BT016 F PRO, suverænt dæk, dobbelt compound der kan bruges på både vej og bane.
Topfart
hmm, slap ved 240`ish
Tuning
Nej, normalt ville jeg få min sports mc flashet eller smide en power commander på, eller hvis den er endnu ældre, få et Dynojet kit i Karburatoren.
Det havde jeg på både min 2002 Zx6R Ninja og K7 GSX-R 750.
Men dette er ganske enkelt den bedst kørende motor jeg har haft, på nogen af mine mc`er. Så ren og let i motorgangen.
Styling
MRA Tonet Windscreen
Grey Metallic Levers
Indfarvede Alu-Dele
Total omlakering i højglans hvid
Tonet Baglygte
Led Blinklys bag
Flushmount Blinklyus Foran
Custom sæder, udført i Carbon vinyl, 3-farvet med indgraveret logo.
Black Keyless Fuel Cap
Nyt Speedometer Hus(kun skallen)
Clean bagende, med minimalt nummerpladeophæng, med indbygget LED nummerpladelys.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Som jeg har gjort med alle mine MC`er, så blev også denne næsten totalt adskilt, motoren forblev dog i rammen/stellet denne gang, da der ikke var noget der skulle laves der.

Men alt andet blev adskilt og gennemgået og skiftet hvis der var det mindste.
Så hjul, askler, lejer, pakninger, bøs osv. blev enten udskiftet eller rengjort og smurt.

Jeg laver en projektmappe, så folk kan se hvad jeg har lavet.

Har du nogen spørgsmål eller brug for hjælp, så spørg bare.
Kommentér på:
Yamaha Yzf-R6