Moto Guzzi V7 II Stornello 2016

Tilbage til Moto Guzzi V7 II Stornello

Moto Guzzi V7 II Stornello - Moto Guzzi V7 II Stornello 2016 billede 1
Moto Guzzi V7 II Stornello - Moto Guzzi V7 II Stornello 2016 billede 2
Moto Guzzi V7 II Stornello - Italiensk fabriks Scrambler billede 3
Moto Guzzi V7 II Stornello - Den vingede ørn. (Italiensk pilotvinge). Et af de ældste motorcykelmærker. billede 4
Moto Guzzi V7 II Stornello - Jeg så på Ducati scrambler, BMW R nineT Scrambler og Triumph Street Twin før jeg endte hos Moto Guzzi. billede 5
Moto Guzzi V7 II Stornello - Afhentning hos forhandleren billede 6
Moto Guzzi V7 II Stornello - Langsliggende V motor med karakter. billede 7
Moto Guzzi V7 II Stornello - Høj 2-1 udstødning fra Arrow billede 8
Moto Guzzi V7 II Stornello - Skærme i børstet aluminium. Lædersæde med logo billede 9
Moto Guzzi V7 II Stornello - Standard affjedring. billede 10
Moto Guzzi V7 II Stornello - V7 med bundmoment. billede 11
Moto Guzzi V7 II Stornello - Begrænset serie på 1000 styks i verden. Min er nr. 154 billede 12
Moto Guzzi V7 II Stornello - Nummerplade med logo billede 13
Moto Guzzi V7 II Stornello - Klassiske ure med kromringe billede 14
Moto Guzzi V7 II Stornello - Men 220 er ikke opnåelig. billede 15
Moto Guzzi V7 II Stornello - Fede dæk til en tur på stranden. Scrambler godkendt. billede 16
Moto Guzzi V7 II Stornello - Racing-numre kom på i dag billede 17
Moto Guzzi V7 II Stornello - 154 er produktionsnummeret billede 18
Moto Guzzi V7 II Stornello billede 19
Moto Guzzi V7 II Stornello - Bagbremse i alu billede 20
Moto Guzzi V7 II Stornello - Forskærm med logo og 100 års mærke. billede 21
Moto Guzzi V7 II Stornello - Tankdæksel i krom. billede 22
Moto Guzzi V7 II Stornello - Logo. DB-killer er her stadig i. billede 23
Moto Guzzi V7 II Stornello - Nu uden DB-Killer billede 24
Moto Guzzi V7 II Stornello - Ribbet sæde som det skal være på en scrambler. billede 25
Moto Guzzi V7 II Stornello - ABS og Brembo billede 26
Moto Guzzi V7 II Stornello - Originalt cover billede 27
Moto Guzzi V7 II Stornello - På Træf billede 28
Moto Guzzi V7 II Stornello - Den originale Stornello. 125ccm. Den solgte fint i USA. Det røde stel og hvide tank er videreført. billede 29
Moto Guzzi V7 II Stornello - Ny metalgrill foran lygten. Anti-stenslag. billede 30
Moto Guzzi V7 II Stornello - C-Bow beslag til sidetaske fra Hepco & Becker. billede 31
Moto Guzzi V7 II Stornello - På 3 dages tur på Øland. Den kan godt bruges til let touring og grus. billede 32
Moto Guzzi V7 II Stornello - Med telefonen som GPS og 34 C på termometret. Sommer 2018. billede 33
Moto Guzzi V7 II Stornello - Forår 2019. billede 34
Moto Guzzi V7 II Stornello - Ny fra 2019. Bitubo støddæmpere med reservoir og diverse indstillingsmuligheder. En umiddelbar forbedring. billede 35
Moto Guzzi V7 II Stornello - 2019. Crashbar fra Hepco & Becker. billede 36
Moto Guzzi V7 II Stornello - Beskyttelse af cylinderhovederne. Forrør er nypudset. billede 37
Moto Guzzi V7 II Stornello - Bøjle fastgjort i motor og ramme. billede 38
Moto Guzzi V7 II Stornello - 2019. Sidespejle er fjernet. Erstattet af to styrendespejle. billede 39
Moto Guzzi V7 II Stornello - Forår 2020. billede 40
Moto Guzzi V7 II Stornello - Sommer 2020 opdatering. billede 41
Moto Guzzi V7 II Stornello - Ny bundkars beskytter fra Agostini. billede 42
Moto Guzzi V7 II Stornello - Alle numre er byttet ud med nogle lidt større. billede 43
Moto Guzzi V7 II Stornello - Beskyttelse af det øvre gaffelben med neopren. billede 44
Moto Guzzi V7 II Stornello - LED ekstralys på crashbars. billede 45
Moto Guzzi V7 II Stornello - Købt i Kina. billede 46
Moto Guzzi V7 II Stornello - De røde fjedre set bagfra. billede 47
Moto Guzzi V7 II Stornello - LED ekstralys billede 48
Moto Guzzi V7 II Stornello - Til frokost på den lokale golfklub. 2024 billede 49
Moto Guzzi V7 II Stornello - Når enden er god er alting godt. En søstermodel ved Comosøen hvor Moto Guzzi bliver fremstillet. billede 50
Annonce