Zündapp DB 200 1948

Tilbage til Zündapp DB 200

Zündapp DB 200 - Den er da blivet til en motorcykle. billede 1
Zündapp DB 200 - Udstødning var rusten men ikke helt igenem, den kunne reddes. billede 2
Zündapp DB 200 - Motoren og  alle kuglelejer var fast. Kaburatoren manglede - So what?! billede 3
Zündapp DB 200 - Jeg forelskede mig med det samme i den lille rustbunke... billede 4
Zündapp DB 200 - Ingen papierer og en masse arbejde - men i 1989 var jeg jo ung og modig. billede 5
Zündapp DB 200 - Jeg restaureret den i 96 som mit første projekt i danmark -  billede 6
Zündapp DB 200 - Bagdelen var ikke så køn, baglykten bliv svejset og reddet. (Man kun ikke købe den dengang) billede 7
Zündapp DB 200 - 200 ccm, en cylinder men to udstødninger - Den larmer alligevel. billede 8
Zündapp DB 200 - Bagdelen som den er nu. billede 9
Zündapp DB 200 - Hvad skal jeg sige - Jeg elsker den lille ... billede 10
Zündapp DB 200 - Den er ikke hurtig, men den er sjov at køre på. 85 km/h kan ikke være sjover! billede 11
Zündapp DB 200 - 3 gear håndskifter og den berømte KRRRRR lyd når man skifter. billede 12
Zündapp DB 200 - Speedometeren giver en nogle drømme ,- men 85 og slut - billede 13
Zündapp DB 200 - Den del af cyklen var den sværeste at redde. Skriften kom dog frem med en "Dremmel" billede 14
Zündapp DB 200 - Kaburatoren er en Bing Ø20 billede 15
Zündapp DB 200 - Styrcentralen. billede 16
Zündapp DB 200 - Den kunne fås i alle farver, - bar den er sort ! - (Ford 1920) billede 17
Zündapp DB 200 - Sædelbetrækket er det samme og fik kun talkum ... Den holder! billede 18
Annonce