Buell XB12S Lightning
1-10BMW K1200R "SOLGT"
Jeg tager altid imod en udfordring!!!
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2005
Årgang:
2005
Motor:
V2,
Motor:
- 4 cylindret rækkemotor m. Dobbelt overliggende knastaksler 16 ventiler. 4 pr.cyl.
- 1157 ccm.
- Kompession 13,0:1.
- Vægt/ kraft-forhold 1,29 kg pr. hk.
- 6 trins gearkasse af kassette-typen.
- Kardantræk.
Hestekræfter:
107
Hestekræfter:
- maks. 163 HK. v. 10250 omdr./min.(Opgivet)
- maks. 127 Nm. v. 8250 omdr./min. (Opgivet)
- 80% af momentet er til stede allerede ved 3500 omdr. Min.
Fælge:
Fælge:
- For: 3,5" 17" Helstøbt alufælg. BMW's sportsfælge.
- Bag: 6,0" 17" Helstøbt alufælg. BMW's sportsfælge.
Dæk:
120/70-ZR17
180/55-ZR17
Dæk:
- For: 120/70-17" Bridgestone Battlax 23r.
- Bag: 190/50-17" Bridgestone Battlax 23f.
Topfart:
Topfart:
- 250 km/t (Opgivet) Utvivlsomt opnåelig.
Tuning:
Tuning:
- Komplet Akrapovic udstødningssystem i rustfrit stål m. Hexagonal Kulfiber potte.
Styling:
Rizoma: Styr, spejle, kobling, bremsegreb mm.
Carbon bagskærm.
Håndgrant ( bremsevæske beholder)
Styling:
- LSL superbike styr.
- Komplet Akrapovic udstødning m. Kulfiber potte.
- Original lille vindskærm.
Ekstraudstyr:
Ekstraudstyr:
- BMW Sportsfælge.
- ABS blokeringsfri bremser med kombineret bremse effekt.
- Komplet Akrapovic udstødning m. Kulfiber potte.
- LSL superbike styr.
- ESA BMW's elektrisk/eletronisk indstillelige affjedring.
- Bordcomputer.
- 12v strømudtag.
- Varme håndtag m. 2 trin.
Bemærkninger:
Bemærkninger:
Min første BMW og med stor sandsynlighed ikke den sidste, jeg er yderst tilfreds med hele cyklen, både udseende og køreegenskaber. Ganske enkelt en fantastisk fed kværn.
- Jeg nævner udstødning og superbike styret i både styling, tuning og ekstraudstyr, fordi begge dele ikke er standard og fordi jeg synes cyklen ser bedre ud end standard.
- Min første brugte cykel i 10 år, og den er helt sikkert én af, hvis ikke den bedste cykel jeg nogensinde har ejet.
- N.B. Denne cykel er IKKE for børn, man bliver lynhurtigt transporteret frem i tiden på denne " gamle" raket, a.k.a. verdens kraftigste naked-bike (2005-2008) indtil Suzuki introducerede deres GSX 1300 B-King.
- Cyklen er købt ved HMC i Vester Hassing i Nordjylland, jeg kan ikke anbefale andre at handle her, de er utroligt sløve og svarer ikke på kritiske spørgsmål eller generelle forespørgsler.
Jeg synes dette er UTROLIGT uprofessionelt.