Yamaha Xs1100
Kr. 50.000
45 visninger
|
Oprettet:
Yamaha
MC
316337
50000
morten
Type:
Andre
Årgang:
1979
Kilometer:
55.000
Motorstørrelse (ccm):
1.100
Hestekræfter:
95
Nummerpladeopslag - tjek gæld og KM-info
Sidevogns mc
Der er lavet nogle ting for st rette på børnesygdomme maskinen er kendt for, bla. en O-ringsrille rundt om kædegangen i cylinderblokken således denne ikke flækker, samt en sikkerhedspal der gør at endebolten på den ene gearaksel ikke kan komme i kontakt med bagsiden af koblingshuset hvis den går løst.
Derudover er der lavet komplet udstødningssystem i rustfast stål med collectorbox nederst foran motoren, denne medvirker til at dele flowet fra alle 4 cylindre i stedet for det oprindelige 4-2-1-2 system
De nye potter er et levn fra en en Honda CBX750.
Monteret matini kåbe
Fælge
I forbindelse med sidevognen har man valgt at montere ETZ svingerforgaffel samt tilhørende hjul således der kan monteres bildæk, i og med de er mindre geares ekvipagen cirka 10% lavere end ved almindelig hjulmontering.
K&N luftfilter monteret af tidligere ejer, men det rykker nok ikke noget vild i effektregnskabet :D
EZS 1½mands sidevogn, bagagerum på størrelse med hvad der er i en minibil, enorm benplads og lækkert sæde, bygget med seler, radio, USB samt 12V udtag, stor vindskærm samt kaleche. Hele vognen er polstret med sort nålefilt. Ydermere er der monteret indstigningslys samt forberedt til automatisk lys i bagagerum.
Bagagerack på sidevogn til for eksempel telt eller sovepose - Lavet af tidligere ejer.
Batteriet der oprindeligt har siddet på motorcyklen var skiftet ud med et 45Ah bilbatteri monteret i bagagerummet, for at udnytte pladsen er det monteret under sædet i sidevognen.
Cyklen er født med oliekøler, denne er udskiftet til en større Under kronrøret som originalt og tilføjet tvungen køling med blæsere, disse er styret af en temperatur controller monteret under sidevognssædet.
varmehåndtag på med det samme, forberedte til USB-udtag samt strøm til montering af GPS.
Alle pærer undtaget instrumentbelysning samt forpære er skiftet til LED.
Ekstra kraftige kabler er monteret fra batteri
Der er lavet nogle ting for st rette på børnesygdomme maskinen er kendt for, bla. en O-ringsrille rundt om kædegangen i cylinderblokken således denne ikke flækker, samt en sikkerhedspal der gør at endebolten på den ene gearaksel ikke kan komme i kontakt med bagsiden af koblingshuset hvis den går løst.
Derudover er der lavet komplet udstødningssystem i rustfast stål med collectorbox nederst foran motoren, denne medvirker til at dele flowet fra alle 4 cylindre i stedet for det oprindelige 4-2-1-2 system
De nye potter er et levn fra en en Honda CBX750.
Monteret matini kåbe
Fælge
I forbindelse med sidevognen har man valgt at montere ETZ svingerforgaffel samt tilhørende hjul således der kan monteres bildæk, i og med de er mindre geares ekvipagen cirka 10% lavere end ved almindelig hjulmontering.
K&N luftfilter monteret af tidligere ejer, men det rykker nok ikke noget vild i effektregnskabet :D
EZS 1½mands sidevogn, bagagerum på størrelse med hvad der er i en minibil, enorm benplads og lækkert sæde, bygget med seler, radio, USB samt 12V udtag, stor vindskærm samt kaleche. Hele vognen er polstret med sort nålefilt. Ydermere er der monteret indstigningslys samt forberedt til automatisk lys i bagagerum.
Bagagerack på sidevogn til for eksempel telt eller sovepose - Lavet af tidligere ejer.
Batteriet der oprindeligt har siddet på motorcyklen var skiftet ud med et 45Ah bilbatteri monteret i bagagerummet, for at udnytte pladsen er det monteret under sædet i sidevognen.
Cyklen er født med oliekøler, denne er udskiftet til en større Under kronrøret som originalt og tilføjet tvungen køling med blæsere, disse er styret af en temperatur controller monteret under sidevognssædet.
varmehåndtag på med det samme, forberedte til USB-udtag samt strøm til montering af GPS.
Alle pærer undtaget instrumentbelysning samt forpære er skiftet til LED.
Ekstra kraftige kabler er monteret fra batteri
Spar penge på din forsikring