{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha XV 920 Midnight Virago

Kr. 10.000
1.065 visninger | Oprettet:   

Denne annonce er ikke længere aktiv.
Se tilsvarende annoncer på markedspladsen.
Se søgeresultat


Type:
Chopper/Cruiser
Årgang:
1983
Kilometer:
9.999.999
Motorstørrelse (ccm):
920
Hestekræfter:
68

Nummerpladeopslag - tjek gæld og KM-info

En xv920 som lige har fået skiftet starter hjul, mangler at få kigget på speedo kabel og så går den ujævnt i tomgang . Har ladet mig fortælle at det er fordi indstillingen står forkert og ladet mig fortælle mig at en der forstår lidt på motormekanik kan indstille den korrekt ...

Et fint vinterprojekt som har stået stille i 3 år nu, medfølger sissybar, sidetasker og kåbe på. Sælger pga mangel på tekniske færdigheder og tid.

Motoren er en 2 Cylinder, 4 takts, V-motor, 920 ccm med 5 gear / kardan.

Har Originale letmetals fælge. Med 19 tommer for og 16 bag. Topfarten lyder 172 km/t - Acceleration 0 - 100 på ca. 5,5 sek.

Styling er sort sort og mere sort

Bemærkninger
Mit hygge vinterprojekt var planer om at:

1) Fjerne røven
2) Nyt sæde
3) Nyt styr
4) Ny udstødning
Historie om Viragoen er at:

I 1983 Yamaha Midnight Virago XV920 er i krydseren kategori af motorcykler. Det blev en af ??Yamahas mest populære motorcykler og er blevet solgt i motorstørrelse 125-1100 cc. Da Virago blev først indført, det revolutionerede cruiser genre, der havde været domineret af Harley-Davidson, og også indiske, i årtier. Mange Virago ejere af tidligere og nuværende ros for motorcykel for sit effektive design, attraktivt udseende og funktionalitet.

Historie
Den XV920 Virago er en af ??de oprindelige Viragos, da salget af XV920 begyndte i 1981. Men det var det 750 Virago, der var den første sættes i produktion i begyndelsen af ??1981. I slutningen af ??1970'erne, Yamahas manager Product Planning / Motorcykler Ed Burke begyndte at designe en cruiser, der senere skulle blive til Virago. Hans design forsøgt at kombinere udseendet af en tilpasset cruiser med omkostningerne, pålidelighed og funktionalitet af en masseproduceret motorcykel. Den Virago var baseret på XS650. I 1982 Yamaha introducerede en XV920, der spillede Cycom flydende krystal skærme. I 1983 Yamaha begyndte at sælge den XV500. Samme år Virago XV920 blev tilgængelig som Midnight, som fremhævede guld trim og alle sorte maling på cykel, og en sort motor.
Specifikationer
Den XV920 har en V-twin, firetakts, luftkølet motor med en elektrisk tænding. Kapaciteten brændstof er 5,8 gallon. Den 920cc motor har en maksimal hestekræfter 65. 1983 XV920 har en konstant-mesh, transmission 5-hastighed, og det er den første motorcykel bygget med en mono-chok baghjulsophæng. Det har en længde på cirka 89 inches, en bredde på 36 inches, en højde på 46 inches, en akselafstand på 60 inches og en frihøjde på 5,5 inches. For yderligere at forbedre den praktiske gennemførlighed af cyklen, Yamaha byggede XV920 med et styr stand til at blive justeres mellem 26 og 28,8 inches. Den tørre vægt kommer på bare genert af 500 pounds. Forbremser på akslen drevet model er single-disk, mens på kæden-drevne model, de er dual-disk; bageste bremser på begge modeller er tromlen. Brændstof kilometertal er mellem 36 og 49 mpg, og maksimale hastighed er 108 mph.
Produktion
Ved at øge boringen af ??cylindrene i 1984 XV920 Virago blev XV1000. Den Virago linje varede i slutningen af ??1990'erne og 2000'erne. Ifølge den officielle Yamaha site, Virago blev V-Star og Road Star udgaven, og som stadig er i produktion i dag. 2007 var det sidste år Yamaha producerede Virago; 250 var den sidste, der skal fremstilles, og i 2008 sluttede sig til andre Viragos og blev en V-Star.

Spar penge på din forsikring

Du kan ikke kommentere på denne annonce.
Annonce