{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

En Historie Om Sammenhold. {{forumTopicSubject}}

Afgang: Århus
Destination: Herning

Som den gode bror jeg er havde jeg lovet min lillebror i Herning at vi skulle ud og trille lidt her i weekenden, det er vist tydeligt for alle at dagen ikke kunne være bedre end i dag, ved 11 tiden ligger jeg fra land i århus og sætter kursen mod herning.
Benzinen burde række der over, men for en sikkerheds skyld, standser jeg i bording lige før motorvejen til herning for at tanke. Tanket blev der og da dækslet skulle lukkes... *KNÆK* sagde nøglen, og jeg stod med et stykke af den i hånden mens resten sad i tanken, som stadig stod åben.
Pis hvad gør man nu, ekstra nøglen sidder på nøgle brættet hjemme, og selv hvis man havde den med sig kunne jeg ikke lukke tanken, der var fyldt til kanten med benz.
Gode råd var dyre, og udsigten til at blive bugseret hjem på trailer, tiltalte mig bestemt ikke.
Der blev ringet rundt og vidre rundt, da der pludslig kommer en VFR ind på tanken holder bag mig og tanker.
Vi snakkede lidt, og han tilbyder hurtigt at køre mig tilbage til århus efter ekstra nøglen. I mellemtiden kommer tankpasseren ud med et lille sæt skruetrækkere, så det lykkedes at fiske nøgle stumpen ud af tanklåsen med.
Den kære VFR mand, siger der ligger en nøglebiks i Herning Centeret, som jeg med krydsede fingre giver et ring, og svaret var "jov, den kan jeg da godt kopiere" VFR'eren starter op og blæser mig til herning på et mili-sekundt får lavet en kopi og tilbage til bording, hvor GS'eren trofast venter, krydser fingere igen, om den nye nøgle passer, og jov det gør den sgu!!!

En stor tak til en mand på en VFR 750 fra '92.
Han reddede sgu min og min lillebrors dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En Historie Om Sammenhold.
Kommentér på:
En Historie Om Sammenhold.

Annonce